Goedkoper telefoneren: Voip & Carrier (Pre) Select
Re: Dure WeePee Voip.
betaal je een abonnement?
Zoniet, kan je toch gewoon het nummer behouden voor de inkomende telefoons en zelf bellen via een andere provider.
Met goeie apparatuur is dat geen enkel probleem, zie eerder.
Zoniet, kan je toch gewoon het nummer behouden voor de inkomende telefoons en zelf bellen via een andere provider.
Met goeie apparatuur is dat geen enkel probleem, zie eerder.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Goedkoper telefoneren: Voip & Carrier (Pre) Select
Juist bij voip kan je makkelijk en goedkoop gebruik maken van verschillende aanbieders. Hier op kantoor komt alles binnen via de ene aanbieder en uitgaand gaat via verschillende andere aanbieders.
Het ligt een beetje aan de hardware die je hebt, maar met een minimale inspanning (je moet er wel wat voor inlezen) valt er toch een grote winst te behalen!
Het ligt een beetje aan de hardware die je hebt, maar met een minimale inspanning (je moet er wel wat voor inlezen) valt er toch een grote winst te behalen!
Re: Dure WeePee Voip.
weepee enige provider met nummeroverdracht?: 3stars, nomado, ovh....jan1312 schreef:WeePee Voip, de enige die Belgische nummeroverdracht realiseert maar, wel zéér hoge telefoontarieven aanrekent.
Zo betaalde ik voor 25 minuten te bellen van een vast toestel naar een mobiel belgisch nummer meer dan 3 Euro.
Is dit normaal? Nu rekenen ze mij ook nog eens 100 euro verbrekingsvergoeding aan om dat ik mijn contract verbreek.
Fair? ik had alle tarieven goed moeten bestuderen, dus is dit ook mijn fout.
Eigenlijk ging ik er van uit dat voip-telefonie een fractie zou kosten van hetgeen operatoren voor vaste telefonie zouden aanrekenen, maar dit is natuurlijk buiten WeePee gerekend.
Ik vind het goedkoop dat je nadien komt natrappen op weepee....Lees eerst hun voorwaarden, vooraleer je iets ondertekent! En je hebt nog geluk, tot voor 2 weken was de opzeg 350 €!!!!! (vind ik er ook over, maar waarom zou je binnen het jaar veranderen? als je weet dat je een goed bedrijf hebt). Dus je hebt bij de ondertekening niet gelezen & bij de opzegging
http://userbase.be/nieuws/telecom/930-w ... o-accounts
ik zit een klein jaar bij weepee en zeer tevreden, gebruik ze alleen voor incoming calls.
Ook alle userbase gebruikers zijn zeer tevreden (behalve hun uitgaande tarieven).....
ook om van mijn gsm (via 3G dataverbinding) kosteloos 'on-net' naar huis te bellen. Oproepen worden automatisch naar thuistelefoon en smartphone gestuurd (als de SIP software actief staat) en kost mij 0 €. Als ik nu in Brussel sta of Zimbabwé ' (met wifi natuurlijk)
gebruik nu internetcalls....4 maand gratis bellen naar vaste nummers en voor 0,023 €/min. naar gsm. voor 10,7 €. Na 4 maand betaal je dan 0,023 € naar vaste lijnen....(tenzij je herlaadt voor 10,7 €, terug gratis naar vast)
Anders moet je OVH proberen (1,2 €/maand, elke maand gratis opzegbaar)
http://www.ovh.fr/telephonie/forfaits/l ... duelle.xml
wel in het Frans te doen, en denk dat nummerporteerbaarheid nog niet van leien dakje loopt.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=34160
hier kom je op zelfde manier natrappen naar weepee (je krijgt trouwens 19 negatieve commentaren), terwijl je zelf de schuldige bent in het hele verhaal door U niet te informeren, en dan domweg 'op te zeggen', terwijl je gewoon kon blijven uitgaand bellen met een betamax provider aan 0,023 €/min.! naar gsm. met uw weepee nr.! en dan kon je nog uw contract uitdoen en kosteloos opzeggen! Als er iemand is die hier mag natrappen is het weepee wel!
Laatst gewijzigd door gast9876 op 15 mei 2012, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Goedkoper telefoneren: Voip & Carrier (Pre) Select
@ zeverare & Maarten-Jan. Heb een fritzbox....al jaren....referentie om te voip'en....(dect station inclusief). constant updates, en heel energiezuinig.....Maarten-Jan schreef:Het ligt een beetje aan de hardware die je hebt
Dus gewoon fritzbox aansluiten op VDSL...instellen, telefoon aansluiten of Fritz!fon DEC-T....en je bent weg