100% terugbetaald?
Re: 100% terugbetaald?
"Wanneer je een product of dienst gratis aaangeboden krijgt, ben jij niet de klant maar de koopwaar. "
(ooit eens gelezen ergens)
(ooit eens gelezen ergens)
Voor al degenen die lachen met mensen die 100 % terugbetaalde producten zoeken en vinden, wie de moeite deed kon dit jaar voor 1.500 € gratis terugbetaalde artikels in de warenhuizen vinden.
Voor vele mensen is 1.500 € een maandwedde.
Maar, zoals ik al zo vaak schreef, de meeste mensen zijn van nature uit lui en gemakzuchtig, doen de moeite niet om de goedkoopste bank te vinden voor hun zichtrekening, en de beste bank voor hun spaarrekening, en vinden 1.500 € per jaar voor 100 % terugbetaalde producten de moeite niet om uit hun luie zetel te komen.
Mijn grootmoeder, een slim en zeer zuinig vrouwtje zei altijd: Wie rijk is is gierig, want hoe wordt je rijk.
Voor vele mensen is 1.500 € een maandwedde.
Maar, zoals ik al zo vaak schreef, de meeste mensen zijn van nature uit lui en gemakzuchtig, doen de moeite niet om de goedkoopste bank te vinden voor hun zichtrekening, en de beste bank voor hun spaarrekening, en vinden 1.500 € per jaar voor 100 % terugbetaalde producten de moeite niet om uit hun luie zetel te komen.
Mijn grootmoeder, een slim en zeer zuinig vrouwtje zei altijd: Wie rijk is is gierig, want hoe wordt je rijk.
Voor de twijfelaars,
Neen, het was geen typfout van mij,
Je kon dit jaar voor 1.500 €, 100 % terugbetaalde producten vinden in de winkels en supermarkten.
Dit is een gemiddelde van 120 € per maand gratis (gaande van gratis tandpasta, shampo, vaatwastabletten, wasmiddel, honden- en katteneten, smeerkaas, kaas, enz. enz.
Voor de lachers onder jullie: In crisistijden vindt ik 120 € per maand gratis producten de moeite.
Voor de nieuwsgierigen onder jullie: http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false;
Neen, het was geen typfout van mij,
Je kon dit jaar voor 1.500 €, 100 % terugbetaalde producten vinden in de winkels en supermarkten.
Dit is een gemiddelde van 120 € per maand gratis (gaande van gratis tandpasta, shampo, vaatwastabletten, wasmiddel, honden- en katteneten, smeerkaas, kaas, enz. enz.
Voor de lachers onder jullie: In crisistijden vindt ik 120 € per maand gratis producten de moeite.
Voor de nieuwsgierigen onder jullie: http://www.bloggen.be/treetje" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb daar af en toe ook al mijn voordeel mee gedaan, zij het niet voor zulke grote gemiddelden.
Vooral de campagnes die soms door Carrefour en GB gedaan werden zie ik wel zitten : dan kom je in 1 keer thuis met een mooie voorraad producten die je dan later ook in 1 keer terugbetaald krijgt.
Ik ben wel niet zo gek dat ik dan nadien ook al die nieuwe producten verder blijf aankopen.
En daar valt absoluut niet mee te lachen : voor sommigen is dit een noodzaak om de maand mee rond te komen.
En wat ik heb geleerd van rijkelui : "alles wat je kunt gratis krijgen moet je pakken ; anders wordt je nooit rijk".
Vooral de campagnes die soms door Carrefour en GB gedaan werden zie ik wel zitten : dan kom je in 1 keer thuis met een mooie voorraad producten die je dan later ook in 1 keer terugbetaald krijgt.
Ik ben wel niet zo gek dat ik dan nadien ook al die nieuwe producten verder blijf aankopen.

En daar valt absoluut niet mee te lachen : voor sommigen is dit een noodzaak om de maand mee rond te komen.
En wat ik heb geleerd van rijkelui : "alles wat je kunt gratis krijgen moet je pakken ; anders wordt je nooit rijk".
dit is vreemd, mijn eigen post lijkt vedwenen
nou seg
ziehier de lijst met producten die iedereen kan gebruiken,
en die (bijna) volledig gratis zijn
http://www.bloggen.be/treetje/archief.php?ID=163783" onclick="window.open(this.href);return false;
het enige dat u moet doen, is scheppen, die poen !
nou seg
ziehier de lijst met producten die iedereen kan gebruiken,
en die (bijna) volledig gratis zijn
http://www.bloggen.be/treetje/archief.php?ID=163783" onclick="window.open(this.href);return false;
het enige dat u moet doen, is scheppen, die poen !
Doet mij denken aan onze prins Laurent die 10 euro betaalt voor zijn ijsjes...
gewoon geld terug meepikken en je het ook alles gratis....
Doch oppassen van mogelijke camera's in de buurt.
gewoon geld terug meepikken en je het ook alles gratis....
Doch oppassen van mogelijke camera's in de buurt.
Ik heb het een paar keer geprobeerd. Maar meestal veel gedoe, en je moet ook alles goed in de gaten houden of ze je wel terugbetalen. Vaak zijn het producten die ik feitelijk toch niet nodig heb en uiteindelijk gaat om heel kleine bedragen a la 1,5 euro. Het sop is vaak de kool niet waard. Ja als je alle producten van België die 100% terugbetalen gaat kopen, dan kan je wie weet inderdaad aan een een bedrag zoals 1500 euro op een jaar komen. Maar je eindigt met veel tijd dat je steekt in producten die je over het algemeen niet nodig hebt. Als je die tijd ergens zou gaan bijklussen zou je veel meer verdienen, had ik toen het gevoel.
ik kreeg vorige week de terugbetaling van Signal Sensitive maar kreeg ipv de marko eenheid (4 tubes) maar één tube terugbetaald ondanks dat er reclame werd gemaakt dat de makro een heid volledig zou worden terugbetaald..... Vorig jaar net 't zelfde voorgehad met de aankoop van een makro eenheid van Oral B. Wie dus ook een makro eenheid kocht, houd je rekeninguittreksels in de gaten want ik zal wellicht niet de enige zijn bij wie de uitbetaling foutief is.....
Heb het even nagerekend voor u, ik heb dit jaar een gemiddelde van 116,15 € per maand, ja, ja per maand, aan gratis 100 % terugbetaalde producten, op mijn bankrekening teruggekregen.
Toegegeven, het is een hobby van mij, maar wel één die geld opbrengt, 4.500 oude Belgische franken per maand, of 54.000 oude BEF per jaar.
Voor degenen onder u die nu nog lachen, ik zal jullie eens groen laten lachen.
Alle 10 jaar koop ik mij een nieuwe auto, volledig betaald met gratis terugbetaalde producten.
Onthou, vele kleintjes maken één groot, en ....
gierig is plezierig.
Toegegeven, het is een hobby van mij, maar wel één die geld opbrengt, 4.500 oude Belgische franken per maand, of 54.000 oude BEF per jaar.
Voor degenen onder u die nu nog lachen, ik zal jullie eens groen laten lachen.
Alle 10 jaar koop ik mij een nieuwe auto, volledig betaald met gratis terugbetaalde producten.
Onthou, vele kleintjes maken één groot, en ....
gierig is plezierig.
In deze voor iedereen moeilijke financiéle tijden, zijn er weer voor tientallen €, 100 % terugbetaalde producten te verkrijgen !
Tik even in Google, 100 % terugbetaald, en je vindt zo het lijstje.
Tik even in Google, 100 % terugbetaald, en je vindt zo het lijstje.
Voor mij is het soms al voldoende als de levering gratis is. Zeker met kleine bedragen op internet is het niet evident om zaken te doen, de leveringskost verdubbelt soms het bedrag. Maar begin deze week heb ik iets unieks kunnen op de kop tikken (alé dat vind ik toch) een "bouchon parfumé" de champagne op artparfum.com De levering was gratis vanuit frankrijk, dus dat scheelt ferm op een bedrag van 1O euro. En vandaag is het geleverd, geen euro ! Die aktie loopt nog tot eind van het jaar ofzo, maar ik zou liever hebben dat al die firma's gratis leveren. Zeker met die dure olie 

@ patrick1: iedere 10 jaar een nieuwe wagen met gratis produkten...
Oppassen, de indiase tata blijkt verre van betrouwbaar te zijn en is ook zo goed als gratis.
sorry , grapje, mijn hoed af voor je inspanningen!

Oppassen, de indiase tata blijkt verre van betrouwbaar te zijn en is ook zo goed als gratis.
sorry , grapje, mijn hoed af voor je inspanningen!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
54.000 Bef x 10j. = 540.000 BEF of een top sportwagen.
Met 540000 een top sportwagen? Die 5 jaar oud is zul je bedoelen?Spruitekop schreef:54.000 Bef x 10j. = 540.000 BEF of een top sportwagen.
Hoedanook zijn die bedragen van 1500 euro per jaar alleen geldig als je allerlei producten gaat kopen die je niet nodig hebt of niet gebruikt. Als je enkel zou kopen wat je sowieso zou kopen en waar je dus effectief voordeel mee haalt komt je niet veel verder dan 100 euro per jaar denk ik.
Heb je al een Indiase Tata Turbo voor.... met wielen.