11 maanden regel bij rabobank.be
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: 11 maanden regel bij rabobank.be
@ Maarten
Rabobank heeft trouwens als enige bank een functie onder de tool "hoeveel intresten heb ik al verworven" met een overzicht van de vervaldagen van de getrouwheidspremies.
Rabobank heeft trouwens als enige bank een functie onder de tool "hoeveel intresten heb ik al verworven" met een overzicht van de vervaldagen van de getrouwheidspremies.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: 11 maanden regel bij rabobank.be
Vaganzza schreef:@ Maarten
@ anonymous: ja ik zie dat op het vraag het aan rabobank topic veel info staatanonymous schreef:Is al ergens uitgelegd door rabobank zelf.
Geld dat je op bijvoorbeeld 15 Jan 2012 stort, verwerft zijn getrouwheidspremie op 1 Jan 2013. Op die dag begint de nieuwe periode te lopen. Dus op 1 Jan 2014 heb je ze weer verworven. Er is dus nooit een probleem om op 1 Jan geld af te halen.
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Rabobank doet zijn reputatie weer eer aan. Mooi mooi!