13 jaar door de woestijn met IWDA (MSCI World)
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: 13 jaar door de woestijn met IWDA (MSCI World)
Beste Nairo, reeds op andere forumitems kun je mijn voorkeuren lezen. De belegger die ik volg heeft een return van 2200% sinds het jaar 2000. Sinds 2016 heb ik momenteel een return van 220%.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%
koenvhaver schreef: ↑12 april 2020, 17:31 Beste Nairo, reeds op andere forumitems kun je mijn voorkeuren lezen. De belegger die ik volg heeft een return van 2200% sinds het jaar 2000. Sinds 2016 heb ik momenteel een return van 220%.
Wie volg je dan? Kan om 1 of andere reden uw post niet vinden.
@Nairo:
Het is deze nieuwsbrief: https://www.analyse.be/analysekoenvhaver schreef: ↑3 april 2020, 21:16 Niet zo moeilijk. Het is de nieuwsbrief analyse. Zitten nu op 2200% sinds het jaar 2000 en sinds nieuwjaar nog steeds in de plus. Gans iets anders dan Slim Beleggen of Maarten Verheyen. Geen reclame of marketing. Werken ook met een ‘echte portefeuille’ zoals bij ‘de belegger’ of ‘inside beleggen’. Zelf ben ik al actief als belegger sinds 1994 en het enige domme is dat ik gewoon niet vroeger hun portefeuille heb opgevolgd. Zelf ken ik niks beters in de benelux dat tenminste op waarheid berust.
Ok, niets boeiend dus, toch niet voor mij. Nooit vertrouwen gehad in zulke blaadjes. Ik lees wel sommige hoor. Maar zal nooit zoiets volgen ( al hoewel toch 1 keer gedaan omdat ik zijn gedachte erachter goed vond) ik kies liever zelf waar ik in beleg ook al is mijn rendement dan lager.Yaris schreef: ↑12 april 2020, 18:55 @Nairo:
Het is deze nieuwsbrief: https://www.analyse.be/analysekoenvhaver schreef: ↑3 april 2020, 21:16 Niet zo moeilijk. Het is de nieuwsbrief analyse. Zitten nu op 2200% sinds het jaar 2000 en sinds nieuwjaar nog steeds in de plus. Gans iets anders dan Slim Beleggen of Maarten Verheyen. Geen reclame of marketing. Werken ook met een ‘echte portefeuille’ zoals bij ‘de belegger’ of ‘inside beleggen’. Zelf ben ik al actief als belegger sinds 1994 en het enige domme is dat ik gewoon niet vroeger hun portefeuille heb opgevolgd. Zelf ken ik niks beters in de benelux dat tenminste op waarheid berust.
-
- Full Member
- Contacteer:
Even goede vrienden. Ik heb 20 jaar belegd zonder blaadjes te volgen dus heb ook bewondering voor jouw keuze.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%
En wat adviseren ze zoal deser dagen?
Of is dat geheim?
Of is dat geheim?
Met grafieken kun je van alle beleggingen aantonen dat ze goed of slecht zijn. Je laat de grafiek op het juiste moment beginnen en op het juiste moment eindigen en kijk eens wat een formidabel of desastreus rendement.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Dat zou pas eens een meerwaarde zijn voor dit forum:
- We abonneren ons allemaal op één blaadje
- We posten hier hun adviezen, open en bloot in hun onderbroek
- We kijken wie door de mand valt; wie niet
Een mens kan dromen.
Een mens kan dromen.
Dan zullen we waarschijnlijk aangeklaagd worden.troglodytes schreef: ↑12 april 2020, 20:04 Dat zou pas eens een meerwaarde zijn voor dit forum:
Een mens kan dromen.
Een beter idee is om zelf een blaadje uit te brengen, veel abonee's zoeken die ons volgen en we moeten niet meer beleggen
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Ik stel voor dat we de opbrengsten in IWDA stekenNairo schreef: ↑12 april 2020, 20:37Dan zullen we waarschijnlijk aangeklaagd worden.troglodytes schreef: ↑12 april 2020, 20:04 Dat zou pas eens een meerwaarde zijn voor dit forum:
Een mens kan dromen.
Een beter idee is om zelf een blaadje uit te brengen, veel abonee's zoeken die ons volgen en we moeten niet meer beleggen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Beste heer Haver, ik vind u geweldig! U moet een ster zijn; het kan niet anders. Ga zo door.koenvhaver schreef: ↑12 april 2020, 17:31 Beste Nairo, reeds op andere forumitems kun je mijn voorkeuren lezen. De belegger die ik volg heeft een return van 2200% sinds het jaar 2000. Sinds 2016 heb ik momenteel een return van 220%.
Ondertussen volg ik toch lieve een BH747short en een Ignotion of zoiets....Wimble of een extract van Wim volg ik liever ook niet.
Maar uw return van 220% is geweldig. Mijn complmenten; ondanks dat ik er niet veel van leer. Wellicht ben ik jaloers.
Met hoogachting,
J
Jozefien1969, blij dat we het ergens eens over zijn. Ik krijg ook acute zuuroprispingen als ik je naam en vreemde manier van reageren nog maar ergens in een post zie verschijnen.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Great. Als de hele wereld uit Spaargidsers zou bestaan, zijn quarantainemaatregelen volstrekt overbodig.
Ik denk dat Jozefien1969 ongeachte de maatregelen in quarantaine leeft ...