20 euro gratis bij openning KEYTRADE rekening
20 euro gratis bij openning KEYTRADE rekening
Stuur mij uw gegevens door en open een rekening om 20 euro te ontvangen!
Alles gratis! ;-)
Alles gratis! ;-)
Re: 20 euro gratis bij openning KEYTRADE rekening
Ik dacht dat die actie al een paar maanden geleden was afgelopen ?sopkip schreef: Stuur mij uw gegevens door en open een rekening om 20 euro te ontvangen!
Alles gratis! ;-)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ben net even op de site gaan kijken en er is idd een nieuwe peterschapsactie gestart.
Er lopen buiten Keytrade o.a. ook nog wervingsacties bij Binckbank, en CE.mision schreef: Ben net even op de site gaan kijken en er is idd een nieuwe peterschapsactie gestart.
Waar moeten wij ergens plaatsen dat wij nog klanten kunnen aanmelden.
Ik denk dat ik overal zowat klant bent ( dikwijls met saldo 0,00 )
Het blijven besparingstips natuurljk als dat is wat je bedoeld.
het bericht :
Als cliënt van Keytrade Bank geniet u van heel wat voordelen: hoogrentende rekeningen, beursdiensten aan ‘discount’ prijzen, gratis bankkaart en zo veel meer...
Overtuig uw vrienden van die vele voordelen en ontvang zelf een stevige premie!
Hoe kan u uw vrienden uitnodigen en van deze actie genieten?
Moedig uw vrienden aan om een rekening bij Keytrade Bank te openen. Gebruik hiervoor ons eigen systeem (Uitnodigingen). U ontvangt een premie van € 20 voor elke vriend die cliënt wordt bij Keytrade Bank. De premie wordt vermenigvuldigd met het aantal vrienden dat, op uw aanraden, een rekening opende tijdens de actie-periode. Al uw vrienden krijgen als welkomstgeschenk ook € 20, dit bij de opening van hun rekening.
Deze actie loopt van vrijdag 24 oktober 2008 tot en met zondag 16 november 2008. Stuur dus snel een uitnodiging naar uw vrienden.
het bericht :
Als cliënt van Keytrade Bank geniet u van heel wat voordelen: hoogrentende rekeningen, beursdiensten aan ‘discount’ prijzen, gratis bankkaart en zo veel meer...
Overtuig uw vrienden van die vele voordelen en ontvang zelf een stevige premie!
Hoe kan u uw vrienden uitnodigen en van deze actie genieten?
Moedig uw vrienden aan om een rekening bij Keytrade Bank te openen. Gebruik hiervoor ons eigen systeem (Uitnodigingen). U ontvangt een premie van € 20 voor elke vriend die cliënt wordt bij Keytrade Bank. De premie wordt vermenigvuldigd met het aantal vrienden dat, op uw aanraden, een rekening opende tijdens de actie-periode. Al uw vrienden krijgen als welkomstgeschenk ook € 20, dit bij de opening van hun rekening.
Deze actie loopt van vrijdag 24 oktober 2008 tot en met zondag 16 november 2008. Stuur dus snel een uitnodiging naar uw vrienden.
Ben net even gaan kijkenop de website van Keytrade, maar heb niks gevonden over de 20 euro , ligt waarschijnlijk aan mij... 
Ben nog steeds aan het twijfelen om er een rekening te openen, ben momenteel nog bij een grootbank, maar wordt nu toch wel wat te duur!!

Ben nog steeds aan het twijfelen om er een rekening te openen, ben momenteel nog bij een grootbank, maar wordt nu toch wel wat te duur!!
Ben ook bij Keytrade dus geïnteresseerden kunnen een bericht nalaten.
Ik zie de banner voor deze actie ook enkel wanneer ik me inlog bij keytrade trouwens.
Ik zie de banner voor deze actie ook enkel wanneer ik me inlog bij keytrade trouwens.
Buy bitcoin
Kan ook nog klanten aanbrengen voor Keytrade, Binckbank en CE
-voor keytrade krijg je je 20 euro ( en 20 euro voor de aanbrenger )
-binckbank 3 gratis transacties van9,75 euro ( zowel voor aanbrenger als nieuwe klant
- voor ce krijgt enkel de aanbrenger 20 euro, maar ik geef de nieuwe klant ook 10 euro
gewoon je naam en adres bezorgen via PM , ik stuur je gegeven dan wel door
Indien je enkel klant wenst te worden bij Keytrade dan is het emailadres noodzakelijk
( de gewone adresgegevens hebben voor Keytrade geen enkele zin )
-voor keytrade krijg je je 20 euro ( en 20 euro voor de aanbrenger )
-binckbank 3 gratis transacties van9,75 euro ( zowel voor aanbrenger als nieuwe klant
- voor ce krijgt enkel de aanbrenger 20 euro, maar ik geef de nieuwe klant ook 10 euro
gewoon je naam en adres bezorgen via PM , ik stuur je gegeven dan wel door
Indien je enkel klant wenst te worden bij Keytrade dan is het emailadres noodzakelijk
( de gewone adresgegevens hebben voor Keytrade geen enkele zin )
Laatst gewijzigd door paul op 29 oktober 2008, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben bij alle banken, stuur maar jullie gegevens door !
Hallo!
Wout nodigt u uit om ook cliënt te worden bij Keytrade Bank. U heeft wel oren naar de goede raad van echte vrienden? Slim gedacht! En het levert u ook iets op, want u kan zelf € 20 verdienen. Keytrade Bank stort ze meteen op uw zichtrekening.
Zijn / haar boodschap:
"Ik doe het voor het geld... Maar ook voor mijn vrienden! Bij Keytrade Bank zijn je rekening en je bankkaart helemaal gratis. Ik wil je ook van deze voordelen laten meegenieten. Hoe? Heel eenvoudig: je opent gewoon een rekening bij Keytrade Bank. En je krijgt er, dankzij mijn peterschap een welkomstgeschenk van € 20. Dit bedrag stort Keytrade Bank op je nieuwe zichtrekening. "
Wil u profiteren van deze exclusieve en tijdelijke actie? Open dan nu een rekening door de 'promo code' te gebruiken van uw vriend. Dankzij deze vriendendienst ontvangt u niet alleen een gratis rekening en een gratis bankkaart maar ook een fikse premie van € 20 op je nieuwe rekening. En Wout? Die krijgt ook € 20.
Deze exclusieve actie loopt tot en met zondag 16 november 2008. Gebruik de knop ‘Open een rekening’. De 'promo code' MM308941937 van uw peter zal reeds vermeld staan in het formulier om de rekening te openen.

Vertrouw uw vriend en probeer onze kwaliteitsvolle diensten. Met onze permanent hoge rentevoet geeft u uw spaarcenten een fikse boost. Uw vriend maakte alvast de juiste keuze.
Bij Keytrade Bank geniet u van de volgende voordelen:
Spaarrekening: basisrente 4.25%
Zichtrekening: 3% + bonus van 5 eurocent bij elke uitgevoerde verrichting
Beurstransacties vanaf € 7.50
Gratis debet bankkaart (Bancontact/MisterCash/Maestro/Proton)
Wout nodigt u uit om ook cliënt te worden bij Keytrade Bank. U heeft wel oren naar de goede raad van echte vrienden? Slim gedacht! En het levert u ook iets op, want u kan zelf € 20 verdienen. Keytrade Bank stort ze meteen op uw zichtrekening.
Zijn / haar boodschap:
"Ik doe het voor het geld... Maar ook voor mijn vrienden! Bij Keytrade Bank zijn je rekening en je bankkaart helemaal gratis. Ik wil je ook van deze voordelen laten meegenieten. Hoe? Heel eenvoudig: je opent gewoon een rekening bij Keytrade Bank. En je krijgt er, dankzij mijn peterschap een welkomstgeschenk van € 20. Dit bedrag stort Keytrade Bank op je nieuwe zichtrekening. "
Wil u profiteren van deze exclusieve en tijdelijke actie? Open dan nu een rekening door de 'promo code' te gebruiken van uw vriend. Dankzij deze vriendendienst ontvangt u niet alleen een gratis rekening en een gratis bankkaart maar ook een fikse premie van € 20 op je nieuwe rekening. En Wout? Die krijgt ook € 20.
Deze exclusieve actie loopt tot en met zondag 16 november 2008. Gebruik de knop ‘Open een rekening’. De 'promo code' MM308941937 van uw peter zal reeds vermeld staan in het formulier om de rekening te openen.

Vertrouw uw vriend en probeer onze kwaliteitsvolle diensten. Met onze permanent hoge rentevoet geeft u uw spaarcenten een fikse boost. Uw vriend maakte alvast de juiste keuze.
Bij Keytrade Bank geniet u van de volgende voordelen:
Spaarrekening: basisrente 4.25%
Zichtrekening: 3% + bonus van 5 eurocent bij elke uitgevoerde verrichting
Beurstransacties vanaf € 7.50
Gratis debet bankkaart (Bancontact/MisterCash/Maestro/Proton)
Spijtig genoeg heb ik net de 22e een brief gestuurd voor het openen van rek. Ik heb al zoveel mensen gevraagd om een CE of Keytrade rek. te openen maar als Kaupthing cliënt wilt niemand mijn voorstel aannemen

Eigenlijk valt het dit jaar nog wel mee ;-)
10€ bij rabo, 10€ bij CE, 20€ bij City VISA, 20€ bij Keytrade, ...
Anyway, zij die klant wensen te worden bij Credit Europe, Keytrade of Citi Visa mogen me steeds PM'en.
10€ bij rabo, 10€ bij CE, 20€ bij City VISA, 20€ bij Keytrade, ...
Anyway, zij die klant wensen te worden bij Credit Europe, Keytrade of Citi Visa mogen me steeds PM'en.
Pecunia non olet
100 euro bij DB als je je loon laat storten daar.
Welke gegevens ziet de "peter" allemaal als ik zijn code krijg?
want een wildvreemde heeft niet te maken met mijn naam en adres...
Buiten het emailadres heeft de Peter geen gegevens nodig. De Peter kan ook geen andere gegevens zien.Beerke schreef: Welke gegevens ziet de "peter" allemaal als ik zijn code krijg?
Dit is enkel zo voor Keytrade.
Voor Binckbank daarentegen is wel het volledig adres nodig.