2024: helft inwoner, helft niet-inwoner -- moet ik mijn spaarintresten boven €1020 aangeven?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
2024: helft inwoner, helft niet-inwoner -- moet ik mijn spaarintresten boven €1020 aangeven?
Beste allen,
In 2024 was ik voor de eerste helft inwoner van België, voor de tweede helft niet-inwoner. Ik heb twee spaarrekeningen in België. Nu is mijn vraag: moet ik de intrest van 2024 (die ik technisch gezien pas ontvangen heb nadat ik niet-inwoner ben geworden) nog aangeven in België als hier geen roerende voorheffing van is afgehouden door mijn bank?
Bedankt alvast!
In 2024 was ik voor de eerste helft inwoner van België, voor de tweede helft niet-inwoner. Ik heb twee spaarrekeningen in België. Nu is mijn vraag: moet ik de intrest van 2024 (die ik technisch gezien pas ontvangen heb nadat ik niet-inwoner ben geworden) nog aangeven in België als hier geen roerende voorheffing van is afgehouden door mijn bank?
Bedankt alvast!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: 2024: helft inwoner, helft niet-inwoner -- moet ik mijn spaarintresten boven €1020 aangeven?
als je niet meer inwoner bent hoef je niet meer belasting in belgie betalen...of zie ik het fout?
Re: 2024: helft inwoner, helft niet-inwoner -- moet ik mijn spaarintresten boven €1020 aangeven?
En waar is uw domiciel ?RYD schreef: ↑22 februari 2025, 16:20 Beste allen,
Bedankt alvast!
Estate Guru believer.