4GLD / Xetra Gold niet meer beschikbaar voor aankoop
TIP
4GLD / Xetra Gold niet meer beschikbaar voor aankoop
Hey,
Ik heb al een tijd een positie in Xetra Gold (4GLD) en koop regelmatig wat bij. Vandaag echter stel ik vast dat ik via Degiro dit product niet meer kan aankopen (verkopen kan nog wél). Op de site van Xetra Gold krijg je een berichty dat ze legaal niet meer publiek mogen verhandelen in Belgie (terwijl dat voor bv Nederland of Luxemburg nog steeds werkt). Iemand een idee wat er aan de hand is ?
Gert
Ik heb al een tijd een positie in Xetra Gold (4GLD) en koop regelmatig wat bij. Vandaag echter stel ik vast dat ik via Degiro dit product niet meer kan aankopen (verkopen kan nog wél). Op de site van Xetra Gold krijg je een berichty dat ze legaal niet meer publiek mogen verhandelen in Belgie (terwijl dat voor bv Nederland of Luxemburg nog steeds werkt). Iemand een idee wat er aan de hand is ?
Gert
Re: 4GLD / Xetra Gold niet meer beschikbaar voor aankoop
Deze ETC was voor zover ik kon uitmaken zowat de meest betrouwbare in de zin dat ze effectief het goud dat ze via ETC aanbieden ook effectief fysiek in de kluis hebben.
Heeft er iemand voorstellen voor alternatieven ? Met zo weinig mogelijk risico vanuit "paper gold" versus "physical gold" ? Ik wil niet dat wat ik koop x keer verkocht wordt op papier ...
Heeft er iemand voorstellen voor alternatieven ? Met zo weinig mogelijk risico vanuit "paper gold" versus "physical gold" ? Ik wil niet dat wat ik koop x keer verkocht wordt op papier ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
België maakt steeds meer regels waar we niet in mogen handelen (geen democratie dus) zoals ook b.v. cfd's.timolien schreef: ↑27 maart 2025, 14:10 Hey,
Gert
Alternatief IE00B4ND3602 iShares Physical Gold ETC.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.