5 eurocent actie keytradebank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
"Bericht door kweeni » Gisteren 11:33
okay, op het dashboard staat tegenwoordig een teller waarop je momenteel kunt zien hoeveel bankverrichtingen vorig jaar in aanmerking komen voor de 5 eurocent en de totale bonus voor vorig jaar. Door de reeds uitbetaalde bonussen in mindering te brengen kan ik berekenen dat ik in de blijde verwachting ben van zegge en schrijven nog vijfennegentig eurocent ;"
Waar kan je dit dashboard zien?
Ik vind dit niet terug op de pc?
Is dit op de pc of smartphone of tablet?
okay, op het dashboard staat tegenwoordig een teller waarop je momenteel kunt zien hoeveel bankverrichtingen vorig jaar in aanmerking komen voor de 5 eurocent en de totale bonus voor vorig jaar. Door de reeds uitbetaalde bonussen in mindering te brengen kan ik berekenen dat ik in de blijde verwachting ben van zegge en schrijven nog vijfennegentig eurocent ;"
Waar kan je dit dashboard zien?
Ik vind dit niet terug op de pc?
Is dit op de pc of smartphone of tablet?
Re: 5 eurocent actie keytradebank
Ze voeren de nieuwe layout stapsgewijs in. Ik heb hem sinds december, maar mijn vader en tante zitten nog op de oude layout.
In de nieuwe layout is er onderaan een blokje waar je idd kan zien hoeveel je tot nu toe (vandaag is dat 2017) hebt gekregen.
In de nieuwe layout is er onderaan een blokje waar je idd kan zien hoeveel je tot nu toe (vandaag is dat 2017) hebt gekregen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
VAN zulke verrichtingen ga je echt wel rijk worden, vorig jaar zeker 1,5 euro ontvangen
Ja Paul, wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Alle beetjes helpen. Volgens mij zegt zelfs Marc Coucke dat.
Over de 5 centactie gesproken, hebben jullie al de betaling voor de maand december gekregen?
Viel me net op dat deze bij mij (nog) niet betaald is.
Viel me net op dat deze bij mij (nog) niet betaald is.
Volledig Off Topic, omdat het kan op een zondagvoormiddag.
Ik krijg via Hellobank per maand, bij minstens 10 verrichtingen, 5 euro kortingen bij Mobile Vikings, mijn gsm-operator.
Ik spaar zo dus 60 euro uit per jaar op mijn gsmfactuur.
Wetende dat ik bij opening rekening Hellobank 50 euro ontvangen heb als welkomgeschenk... Ik gebruik deze rekening puur voor dagdagelijkse betalingen. Is mijn nieuwe zichtrekening geworden eigenlijk. Komt 400 euro per maand op om mijn uitgaven te kunnen betalen.
Voor mij beter dan die 5 eurocent bij Keytrade.
Ik krijg via Hellobank per maand, bij minstens 10 verrichtingen, 5 euro kortingen bij Mobile Vikings, mijn gsm-operator.
Wetende dat ik bij opening rekening Hellobank 50 euro ontvangen heb als welkomgeschenk... Ik gebruik deze rekening puur voor dagdagelijkse betalingen. Is mijn nieuwe zichtrekening geworden eigenlijk. Komt 400 euro per maand op om mijn uitgaven te kunnen betalen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik combineer de twee. Eerst 10 betalingen met hellobank en dan de rest incl overschrijvingen etc met keytr. Waarom niet? Ik denk dat alle acties van banken mij jaarlijks ongeveer 300 euro opbrengen. Je moet echt wel behoorlijk gek zijn om vandaag nog 8 tot 10 euro per maand te willen betalen voor je zichtrekening. Maar iedereen doet maar he!
Hoe activeer je dit? Ik wist dit niet, doch heb ook een Hello Bank zichtrekening.voodoo schreef: ↑14 januari 2018, 10:47 Volledig Off Topic, omdat het kan op een zondagvoormiddag.
ha, wist ik niet, dacht dat die nieuwe layout algemeen was, trouwens naast de teller voor het aantal 5-eurocent bankverrichtingen staat ook een teller voor het aantal visa kaart verrichtingen zodat de visa kaart gratis blijft (minstens 12 betalingen), minstens zo handig
het gras is altijd groener aan de overkant
Je moet dat niet activeren.VincentGT schreef: ↑14 januari 2018, 13:52Hoe activeer je dit? Ik wist dit niet, doch heb ook een Hello Bank zichtrekening.voodoo schreef: ↑14 januari 2018, 10:47 Volledig Off Topic, omdat het kan op een zondagvoormiddag.
Enkel inschrijven

https://secure.hellobank.be/web_hb_mess ... age=page-0
Momenteel heb ik nog geen Visa, maar begin er wel over te denken. Inderdaad handig om op te volgen. Dank u voor de tip !
Eerst stortingen , betaling op rekening een dag op hun eigen rekening.
En dan als klant 5 cent.
Is nochthans mijn eigen ervaring ( het weekend buiten beschouwing gelaten) voor achterhouden alvorens op eigen rekening.
Vb werkgever stort op 22 van de maand , weekend komt er aan moet op 25 op rekening staan.
Keytrade slaagt er steeds in dit op rekening te laten komen 26 of 27 naargelang de 25 op zaterdag of zondag.
Dus storting door werkgever in sepa normaal ten laatste op 24 valuta datum ( vrijdag) waarom bij keytraden dan pas op 26 of 27 valuta datum.

Estate Guru believer.
Ik zag dit ook eens, maar ik las tevens (op de startpaginga van deze website notabene) dat de Keytrade Visa geen gratis verzekeringen heeft, in tegenstelling tot bijv. de ING Mastercard van 18,- EUR ? Voor dat verschil heb ik dan liever de zekerheid van de verzekering, zeker voor online aankopen.. Of zie ik iets over het hoofd?
beobank ook enkele verzekeringen gekoppeld aan Mastercard World van 5 euro