Aanbod van Goldwasser Exchange
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Aanbod van Goldwasser Exchange
Zoals ik al zei het verplicht niemand om zijn aankopen bij de giro te laten staan . Bij redelijke bedragen kun je ze goedkoper bij de giro kopen en laten overzetten .TrX schreef: ↑14 juni 2023, 09:26Aantal obligaties bij DeGiro is veel beperkter dan bij Bolero. Daarnaast doet DeGiro aan securities lending, Bolero niet.lop schreef: ↑5 juni 2023, 01:48
Denk dat ik de enige belegger hier ben die gezien word als professionele belegger .
Ben ook de enige hier die kan genieten door zijn omvang van andere tarieven .
Ga jij mij iets leren ?
Het lukt je nog niet eens om vreemde valuta over te boeken van de ene rekening naar de andere
Is het al gelukt nu ?
Bolero is een van de duurste brokers dat je hebt in Belgie !
Als je een order plaatst voor een obligatie zie je dit in het orderboek staan er bestaat geen ander speciaal orderboek voor een andere bank of broker .
Jij verward het met de spread die je hebt op aandelen waar trouwens ook de giro in wint van Bolero .
Doe de test en je ogen zullen openen !
Koop bij Bolero iets en koop hetzelfde bij Degiro
Heb dit nog gedaan met $ aandelen .
Resultaat De giro was goedkoper
Supplementje als je het dividend kreeg was dit altijd een stuk minder ook !
Dus denk maar eens goed over wat je zegt want je kent er blijkbaar niet veel van .
Eens kijken op het internet zou zo'n domme uitspraken al moeten verhinderen .
Teveel werk ?
Je weet niet wat je zegt je hebt alleen Belgische rekeningen waarom je dan moeien ?
Iemand die spreiding wil hebben kan goedkoper zijn posities vanaf 10 k overboeken en kopen bij De giro dan dat je ze koopt bij Bolero .
Is dit reclame voor De giro nee dit is slim handelen en kosten vermijden .
Als het 100 € bespaart door ze daar te kopen en over te boeken desnoods wat kun je daarop tegen hebben ?
Uw reclame campagne doorheen uw posts valt wel erg op werk je op commissie
Zoek maar eens op welke problemen DeGiro al heeft gehad met regulator AFM:
- Onvoldoende bescherming van de belangen en rechten van klanten
- Onjuiste informatieverstrekking over het apart bewaren van beleggingen en Cash Funds
- Tekortschietend beleid omtrent onderzoeken van witwassen, behandelen van incidenten, zorgen voor compliance en het tegengaan van belangenverstrengeling
Dat er iets ooit mis gaat met securities lending is trouwens bijna onmogelijk als zuivere broker .
Iets wat je van bolero niet kunt zeggen " zuivere broker "
En de vermogensscheiding maakt in mijn ogen een broker een veiliger keuze dan een broker ( bank ) zoals bolero , kbc .
En iedereen hier leent een groot stuk van zijn vermogen uit zonder dat het besef er is .
Wat maakt dit veilig en het andere niet ?
Pensioenfondsen , bankrekeningen , termijnrekeningen , obligaties zijn hoe je het ook draait of keert al geld dat je 100 % uitleent dus versta niet wat jullie probleem eigenlijk is met uitlenen .
De enige activa dat je niet 100 % uitleent zijn aandelen en wat je onder je matras steekt .
Is toch niet moeilijk ?