Aandeel toevoegen in morningstarportefeuille
TIP
Aandeel toevoegen in morningstarportefeuille
Ik heb een google sheets bestand om mijn aandelen bij te houden, maar daarnaast hou ik het ook bij in morningstar omdat er daar wel wat extra functies bij zitten die wel handig zijn.
Nu heb ik het probleem dat ik een aandeel wil toevoegen in mijn morningstarportefeuille (TR Property Investment Trust plc ISIN: GB0009064097 of google finance: LON:TRY of yahoo fincance TRY.L), maar morningstar kent dit aandeel niet. Wat er natuurlijk dan eigenlijk voor zorgt dat morningstar nutteloos is als ik één aandeel niet kan toevoegen. Iemand een idee als ik aandelen kan aanvragen om toe te voegen? Of een andere elegante oplossing?
Nu heb ik het probleem dat ik een aandeel wil toevoegen in mijn morningstarportefeuille (TR Property Investment Trust plc ISIN: GB0009064097 of google finance: LON:TRY of yahoo fincance TRY.L), maar morningstar kent dit aandeel niet. Wat er natuurlijk dan eigenlijk voor zorgt dat morningstar nutteloos is als ik één aandeel niet kan toevoegen. Iemand een idee als ik aandelen kan aanvragen om toe te voegen? Of een andere elegante oplossing?
Re: Aandeel toevoegen in morningstarportefeuille
Ik was ook naar zoiets op zoek Gilberke. Ik gebruik voorlopig, bij gebrek aan beters, de portefeuille bij De Tijd. Die hebben TRY bvb wel.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gilberke,
Op de Engelse versie van Morningstar is dit aandeel wel te vinden. Vraag mij niet hoe dit komt.
http://tools.morningstar.co.uk/uk/cefre ... R%24%24ALL
Op de Engelse versie van Morningstar is dit aandeel wel te vinden. Vraag mij niet hoe dit komt.
http://tools.morningstar.co.uk/uk/cefre ... R%24%24ALL
De reden is dezelfde waarom brokers als bolero niet toelaten deze trust aan te kopen.
Ik verwijs naar een eerdere posts hierover in het topic holdings
Ik verwijs naar een eerdere posts hierover in het topic holdings
Bedankt voor alle info!
Zal inderdaad dan iets te maken hebben met wat er in holdings verscheen.
Morningstar doet dus speciaal de moeite om TRY aan te bieden in VK & dan niet in België, blijft toch raar.
Zal inderdaad dan iets te maken hebben met wat er in holdings verscheen.
Morningstar doet dus speciaal de moeite om TRY aan te bieden in VK & dan niet in België, blijft toch raar.
Ik heb het eens gevraagd aan Morningstar, hieronder hun antwoord. (Ligt in de lijn van wat hier al gezegd werd.)
Thank you for writing to Morningstar.
I am sorry for the inconvenience this may have caused.
I see that this Investment Trust is only domiciled to be available in the UK and hence it is not available on any other website of Morningstar.
Since, we have region based websites every website has Funds, Stocks, ETF's and Trusts according to the country they are domiciled for.
You can check with that TR Property Investment Trust to see if they are planning to have this domiciled in Belgian.
We apologize once again as we have certain limitations on the website.
We truly appreciate your support and patience.
Best regards,