Aangifte belastingen
-
- Newbie
- Contacteer:
Aangifte belastingen
Beste,
Moet een spaarrekening bij rabobank.be opgenomen worden onder buitenlandse rekeningen in de aangifte van je belastingsbrief in Belgie aub?
Moet een spaarrekening bij rabobank.be opgenomen worden onder buitenlandse rekeningen in de aangifte van je belastingsbrief in Belgie aub?
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Aangifte belastingen
Begint u iban nummer met BE ? zo ja dan niet
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ja, rekeningnummer is IBAN BE ....
-
- Newbie
- Contacteer:
Hoe kan ik op dit forum een bevestiging krijgen van rabobank.be aub?
Rabobank.be is een Belgische internetbank.
De spaarrekeningen die je hebt bij deze bank moeten dus niet opgenomen worden onder buitenlandse rekeningen in de aangifte van je belastingsbrief in Belgie.
De spaarrekeningen die je hebt bij deze bank moeten dus niet opgenomen worden onder buitenlandse rekeningen in de aangifte van je belastingsbrief in Belgie.
Bij een buitenlandse bank is er geen vrijstelling van een kleine 2000 euro dat niet aan roerende voorheffing wordt onderwerpen.
Moesten alle banken die een filiaal van een buitenlandse bank als buitenlandse bank beschouwd worden dan zou bijna iedereen een buitenlandse rekening hebben, en zou de fiscus nog meer karrewiet worden dan ze nu al zijn.
Moesten alle banken die een filiaal van een buitenlandse bank als buitenlandse bank beschouwd worden dan zou bijna iedereen een buitenlandse rekening hebben, en zou de fiscus nog meer karrewiet worden dan ze nu al zijn.
Zij moeten je bevestigen dat je IBAN begint met BE ?Scoorenspits13 schreef:Hoe kan ik op dit forum een bevestiging krijgen van rabobank.be aub?
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
die BE kan je gewoon op je rekeninguittreksel nazien
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Toch nog even een bevestiging: de spaarrekeningen die werden geopend bij Rabobank.be zijn Belgische gereglementeerde spaarrekeningen, geopend bij een Belgisch bijkantoor van een bank met hoofdzetel in een andere EU-lidstaat. Bijgevolg moet u deze rekeningen niet opgeven als buitenlandse rekeningen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Hartelijk dank.