aankoop fondsen
Re: aankoop fondsen
Het zou goed zijn als we limietkoersen konden ingeven. Iedereen zegt dat dat onmogelijk is maar indien ze wilden zou dat wel mogelijk moeten kunnen zijn. Zie daarvoor limietkoers-bij-aankoop-fondsen-rabobank-t11020.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik doe aan pensioensparen maar ik bepaal zelf wanneer en heel ik koop.neira schreef:Dus je doet geen pensioensparen via een fonds dan? Want dat werkt op dezelfde manier.
En liefst alles zo vlug mogelijk int jaar.
Kijk nu dit jaar, ineens schieten de koersen omhoog voor de pensioensparen, alles is nu duurder.
Ik heb alles al in januari geregeld.
Die 910 is al goed aan het renderen
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Andersom kan natuurlijk ook, maar als de koers laag staat in het begin van het jaar spreid ik meer.
Maar nog eens, ik begrijp dat jullie standpunt ook.
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
ETF's = indexbeleggen ? Of heb ik het verkeerd voor.
Kan je mij meer informatie geven. Bij wie, bij wat.
Kan je mij meer informatie geven. Bij wie, bij wat.
@geldwolvinnetje: zie onderstaande quote:
robokat schreef:I.p.v. indexfondsen kan je ook naar trackers kijken (ETF's). Wie even zoekt (ik mag geen links posten) kan mijn artikel over trackers wel vinden, waarin het verschil tussen beiden wordt uitgelegd. Je kan vlot ETF's via Binckbank aankopen, gezien ETF's gewoon via de beurs worden verhandeld.
Een voorbeeld van een S&P 500 tracker:
http://nl.ishares.com/nl/rc/producten/IACC" onclick="window.open(this.href);return false;
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
Yariske, jij kent deze site van buiten. Geweldig.
wanneer gaat deze update komen?Rabobank.be schreef:Er is inderdaad een grote update van de beveiligde site gepland, maar einde 2012 zal niet meer lukken.
Eén van de nieuwe functionaliteiten zal het opstellen van een beleggingsplan zijn, zodat je geprogrammeerd kan instappen in fondsen.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
-
- Full Member
- Contacteer:
Bij welke instelling ben ik het beste af als ik voor 100 euro per maand een aankoop wil doen van een fonds? Zowel gebruiksvriendelijk als kosten die eraan verbonden zijn. Ben nieuw in dit circuit maar ben er niet uit. Ik dacht aan Rabobank. Keytrade bevalt me niet, sorry jongens.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Deze update van de beveiligde site zal er zeker komen, helaas hebben we hiervoor nog geen concrete timings. Het opstellen van een beleggingsplan zal dan normaal mogelijk zijn. Het is nu misschien omslachtig, maar u kan steeds vanaf 100 Euro een order per fonds ingeven. Nu kan u dit zelf maandelijks doen, binnenkort kan het dus ook geautomatiseerd.
Ik wil niet zeuren, maar kan u iets concreter zijn wanneer het mogelijk is om een beleggingsplan op te starten? Zal dit pakweg binnen het jaar zijn of niet?