Aankoop luiers
-
- Full Member
- Contacteer:
Aankoop luiers
Als kersverse vader heb ik ondertussen ondervonden dat een baby er hééééééél wat pampers doorjaagd (en de ouders hun geld)
Graag had ik wat tips van 'ervaren gebruikers' waar en welke luiers ze aanschaffen voor hun kleine spruit?
Vrienden van ons konden ons alvast hun advies geven :
Pampers : sowieso het best
(kochten deze meestal in Auchan en/of kochten deze met kortingsbonnen)
Luiers van het kruidvat : vonden dit een zeer waardig alternatief (tot zelfs evengoed als echte pampers)
Luiers uit Lidl : vonden dit ook een waardig alternatief (voor overdag en 's avonds een 'echte' pamper)
Andere merken die zij hadden uitgeprobeerd (zowel bv Huggies, aldi,...) was voor hen persoonlijk geen goede oplossing.
Hebben jullie nog tips omtrent het merk en welke winkel?
Alvast bedankt

Graag had ik wat tips van 'ervaren gebruikers' waar en welke luiers ze aanschaffen voor hun kleine spruit?
Vrienden van ons konden ons alvast hun advies geven :
Pampers : sowieso het best
(kochten deze meestal in Auchan en/of kochten deze met kortingsbonnen)
Luiers van het kruidvat : vonden dit een zeer waardig alternatief (tot zelfs evengoed als echte pampers)
Luiers uit Lidl : vonden dit ook een waardig alternatief (voor overdag en 's avonds een 'echte' pamper)
Andere merken die zij hadden uitgeprobeerd (zowel bv Huggies, aldi,...) was voor hen persoonlijk geen goede oplossing.
Hebben jullie nog tips omtrent het merk en welke winkel?
Alvast bedankt
Re: Aankoop luiers
De ouders van een kennis van mij (ook vader) wonen in Nederland. Iedere maand gaat hij daar op bezoek, en brengt dan de nodige dosis luiers mee van ginds, wegens een 'pak' goedkoper.
Ik heb geen idee wat een 'pak' is, ik zal het eens navragen als ik hem nog eens zie.
Ik heb geen idee wat een 'pak' is, ik zal het eens navragen als ik hem nog eens zie.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor luiers van pampers betaal ik in nederland(bij een actie) 3 pakken voor 20euro. Zonder actie is het meestal 9.9euro voor een pak.
Ik ga dus ook steeds naar nederland.
Ik ga dus ook steeds naar nederland.
Ik ga altijd naar Duitsland voor luiers van het merk "pampers", de grootste dozen kosten tussen 20 en 25 euro het stuk. Het aantal pampers per doos is afhankelijk van de maat. Voor overdag koop ik pampers van het Kruidvat.
-
- Full Member
- Contacteer:
Hmmm,
Voor mij is Nederland niet bij de deur behalve 't Sluis, wat opzich wel meevalt qua afstand.
Zijn ze daar ook al goedkoper of zijn het echt grote warenhuizen in grootsteden?
Mvg
Voor mij is Nederland niet bij de deur behalve 't Sluis, wat opzich wel meevalt qua afstand.
Zijn ze daar ook al goedkoper of zijn het echt grote warenhuizen in grootsteden?
Mvg
Ik ga naar de c1000 -emte of etos.
Mijn ouders hebben mijn luiers zelf uitgewassen. Dit blijft nog altijd het goedkoopste.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Vroeger gingen wij die halen in Buggenhout in de bedrijfswinkel van Ontex die voor iedereen open was, verpleegkundigen en mensen die veel luiers nodig hadden kregen bovenop de lage prijs nog 'n korting. D'er waren ook 2de keus luiers, waar zichtbaar eigenlijk niets mis mee was...Verder hadden ze nog 'n héél ruim gamma aan verzorgingsproducten... maar of die winkel d'er nog is???
Ook in Auchan (Fr.) zou je grote dozen pampers kunnen krijgen voor 'n lage prijs.
Ook in Auchan (Fr.) zou je grote dozen pampers kunnen krijgen voor 'n lage prijs.
Een vriend van ons kocht eerst luiers bij Colruyt.Is daarna overgestapt naar kruidvat wegens aanzienlijk goedkoper en evengoed van kwaliteit.
In Auchan zijn er heel dikwijls gouden zaken te doen.
2 weken geleden bvb: 5 pakken pampers aan -50% + nog eens 15 Extra korting.
2 weken geleden bvb: 5 pakken pampers aan -50% + nog eens 15 Extra korting.
Volgens mij zijn de prijzen van Luiers in België zeker in de Colruyt serieus gedaald en zijn die nu zelfs goedkoper dan in Nederland.
Ik ben vorige maand luiers gaan halen in Nederland en toen ik in het weekend nog eens luiers (de oudste begint over te schakelen naar easy up) meende ik dat de pampers in België goedkoper waren geworden. Bekijk ook altijd eens de hoeveelheid van de dozen want die durven ook nogal eens verschillen.
Ik ben vorige maand luiers gaan halen in Nederland en toen ik in het weekend nog eens luiers (de oudste begint over te schakelen naar easy up) meende ik dat de pampers in België goedkoper waren geworden. Bekijk ook altijd eens de hoeveelheid van de dozen want die durven ook nogal eens verschillen.
Er bestaat nu ook een efficiënte, moderne versie van uitwasbare en dus herbruikbare luiers.Stier schreef:Mijn ouders hebben mijn luiers zelf uitgewassen. Dit blijft nog altijd het goedkoopste.
Deze houden de babytjes even goed droog.
Het bespaart de ouders heel wat geld, zowél op termijn in aankoop, als voor de extra vuilniszakken, die dan niet meer nodig zijn.
En het is bovendien milieuvriendelijker.
Zélf heb ik er geen ervaring mee, maar een familielid (hoofd in een kinderkribbe), bevestigt dit.
De gebruikte luiers worden voor de ouders apart bijgehouden in een zak, en elke dag terug meegegeven bij het ophalen van hun baby.
Er bestaan ook volledig biologisch afbreekbare luiers. Dat lijkt mij nog milieuvriendelijker.Louise schreef:Er bestaat nu ook een efficiënte, moderne versie van uitwasbare en dus herbruikbare luiers.Stier schreef:Mijn ouders hebben mijn luiers zelf uitgewassen. Dit blijft nog altijd het goedkoopste.
Deze houden de babytjes even goed droog.
Het bespaart de ouders heel wat geld, zowél op termijn in aankoop, als voor de extra vuilniszakken, die dan niet meer nodig zijn.
En het is bovendien milieuvriendelijker.
Zélf heb ik er geen ervaring mee, maar een familielid (hoofd in een kinderkribbe), bevestigt dit.
De gebruikte luiers worden voor de ouders apart bijgehouden in een zak, en elke dag terug meegegeven bij het ophalen van hun baby.
Het zullen wellicht niet de goedkoopste zijn.
http://www.gdiapers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom inderdaad geen terugkeer naar katoenen luiers? Je kan ze uitwassen en herbruiken. Waarschijnlijk moet je wel een kookwas gebruiken maar ze produceren zeker minder afval dan wegwerp pampers.