Aanmelden met eID lukt niet
Aanmelden met eID lukt niet
Het inloggen met eID lukt niet. Als ik de stappen volg, zoals die beschreven zijn, wordt ik doorgeschakeld naar de website van Oracle.
Er staat toch nergens vermeld bij de vereiste systeemvereisten, dat er Java moet geinstalleerd zijn.
Ik gebruik altijd de laatste release van Firefox, ondertussen al 26.0, met Windows7.
Graag even een reactie.
Er staat toch nergens vermeld bij de vereiste systeemvereisten, dat er Java moet geinstalleerd zijn.
Ik gebruik altijd de laatste release van Firefox, ondertussen al 26.0, met Windows7.
Graag even een reactie.
Re: Aanmelden met eID lukt niet
Die verificatie werkt inderdaad via een java programma.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Java voor Firefox installeren: http://www.java.com/nl/download/help/fi ... nstall.xml" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook vaak een probleem van gebruik e-id bij Firefox: eerst e-id plaatsen en dan firefox opstarten. Anders werkt het vaak niet.
Indien u problemen ondervindt bij het inloggen kan u 24u/24 en 7d/7 contact opnemen met onze klantendienst via het nummer 078/050 055. Zij helpen u graag verder.
Vriendelijke groet,
Evi
Vriendelijke groet,
Evi
Bedankt voor alle reacties.
Het is enkel op de website van EVI dat ik problemen ondervind met de eID toepassing.
Jammer leek mij een handig en veilige manier van aanmelden. Zal het wel met een SMS verificatie code doen.
Java installeren is op zich niet moeilijk, maar persoonlijk ben ik er géén voorstander van.
Het is enkel op de website van EVI dat ik problemen ondervind met de eID toepassing.
Jammer leek mij een handig en veilige manier van aanmelden. Zal het wel met een SMS verificatie code doen.
Java installeren is op zich niet moeilijk, maar persoonlijk ben ik er géén voorstander van.
Ik heb al reeds contact opgenomen met de klantendienst. Het antwoord was inderdaad bevestigend, er zijn wat problemen met bepaalde browsers. Er wordt aan gewerkt was het antwoord.Evi schreef:Indien u problemen ondervindt bij het inloggen kan u 24u/24 en 7d/7 contact opnemen met onze klantendienst via het nummer 078/050 055. Zij helpen u graag verder.
Vriendelijke groet,
Evi
De SMS verificatie loopt als een trein.
Beste,,
Explorer van Microsoft gebruiken helpt ook in veel gevallen ,en is ondertussen ook qua veiligheid
de beste webbrowser, wat in het verleden wel eens anders was.
Wel de laatste versie van Explorer gebruiken, nl versie 11, en je zal zien dat veel programma s
vlotter draaien dan in Firefox ....
Was tot voor kort ook zo geen grote fan van de Microsoft producten maar de ondervinding leert mij
dat ze de laatste tijd wel goeie programma s leveren

Explorer van Microsoft gebruiken helpt ook in veel gevallen ,en is ondertussen ook qua veiligheid
de beste webbrowser, wat in het verleden wel eens anders was.
Wel de laatste versie van Explorer gebruiken, nl versie 11, en je zal zien dat veel programma s
vlotter draaien dan in Firefox ....
Was tot voor kort ook zo geen grote fan van de Microsoft producten maar de ondervinding leert mij
dat ze de laatste tijd wel goeie programma s leveren

-
- Newbie
Ik heb de ervaring dat de Eid praktisch alleen met taxonweb goed werkt.voor alle andere toepasingen is het afwachten.
voor windows 8 heb ik toch ook een nieuwe kaartlezer moeten kopen voor ik kon inloggen met mijn ID kaart, terwijl ik met mijn oude computer "xp" nog wel met mijn oude kaartlezer kan werken.
Niet iedere kaartlezer is geschikt voor windows 8 en dan hangt er er nog van af waarvoor je die nodig hebt : tax on web, of bv een electronische afpraak maken met de dokter
Niet iedere kaartlezer is geschikt voor windows 8 en dan hangt er er nog van af waarvoor je die nodig hebt : tax on web, of bv een electronische afpraak maken met de dokter
-
- Newbie
In sommige afrikaanse landen is men aan het experimenteren met ingebouwde chips in het menselijk lichaam, en dit van bij de geboorte. Paspoort overbodig. Deze chips kunnen uitgelezen worden en geprogrammeerd worden zonder chirurgische ingreep.
.............. (nog in ontwikkeling).Het is de opvolger van de streepjescode dewelke men eerst gebruikte bij mensen van ginder. Er werd een streepjescode geplaatst in hun handpalmen, echter niet zo betrwouwbaar.
.............. (nog in ontwikkeling).Het is de opvolger van de streepjescode dewelke men eerst gebruikte bij mensen van ginder. Er werd een streepjescode geplaatst in hun handpalmen, echter niet zo betrwouwbaar.
Binnenkort kan Big Brother alles in het oog houden;
- je vermogen tot op de eurocent
- via gps overal waar jij je bevind
( wie weet komen er weer roversbendes ( collegas van de belgische staat ) die die chips en streepjeskodes uit de handpalmen komen pikken- handen afhakken enz )
Zo kan men altijd de schuld op een ander steken - net zoals het pikken van autoplaten
- je vermogen tot op de eurocent
- via gps overal waar jij je bevind
( wie weet komen er weer roversbendes ( collegas van de belgische staat ) die die chips en streepjeskodes uit de handpalmen komen pikken- handen afhakken enz )
Zo kan men altijd de schuld op een ander steken - net zoals het pikken van autoplaten
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het verhaal van de RFID-chips is niet nieuw. Allemaal testcases voor het nieuwe globale beleid. De bail-in in Cyprus, het digitale betalingsverkeer in Kenia (GSM), ... we gaan naar 'n nieuwe tijd waarbij alles er anders gaat uit zien.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Zoals ze in het de tijd van den Adolf deden ? nummers inbranden op het lichaam
-
- Newbie
We zijn nu aan geheugengroottes van terabytes. In deze computer zit een harde schijf van 2Tb. Als je echter bedenkt dat de menselijke hersenen op 1mm² een geheugenopslag van 1 miljoen terabytes hebben, dan weet je het wel. Eer ze een menselijk brein kunnen evenaren zijn we nog wel enkele honderden jaren verder.
De technologische evolutie heeft echter een bizar kantje : de mens zelf wordt dommer en dommer. Het denken, rekenen, onthouden en creeeren wordt overgelaten aan computers. Niemand weet nog van A tot Z hoe een computer werkt. Op bedrijven zoals google en microsoft worden door een team van honderden mensen gewerkt aan één kleine softwaremodule. Niemand van die mensen appart weet exact waar hij mee bezig is.
De technologische evolutie heeft echter een bizar kantje : de mens zelf wordt dommer en dommer. Het denken, rekenen, onthouden en creeeren wordt overgelaten aan computers. Niemand weet nog van A tot Z hoe een computer werkt. Op bedrijven zoals google en microsoft worden door een team van honderden mensen gewerkt aan één kleine softwaremodule. Niemand van die mensen appart weet exact waar hij mee bezig is.