Ab Inbev
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Ab Inbev
Q1 2017 Trading update vandaag
Jep.Tiziano schreef:Q1 2017 Trading update vandaag
Onder meer degroof petercam verhoogt koersdoel van 104 naar 115.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
de koersstijging van gisteren verklapte al wel het een en ander
Weet iemand vanwaar de daling vandaag?
ik gok op deze :
https://www.demorgen.be/technologie/kle ... -bd036e96/
Maar bij mij is 80% van mijn posities rood gegaan dus kan evengoed gewoon algehele malaise zijn die de oorzaak is
https://www.demorgen.be/technologie/kle ... -bd036e96/
Maar bij mij is 80% van mijn posities rood gegaan dus kan evengoed gewoon algehele malaise zijn die de oorzaak is
Teleurstellende vooruitzichten bij Molson Coors en moeilijkheden op de Amerikaanse biermarkt.
Daarmee verhandelt ABI terug rond der 100 EUR. Dat is een goeie prijs.
I agree. Iets met short-term headwinds en long-term opportunity.
vandaag te koop onder 100 euro, heb voorlopig genoeg inbev op mijn schap liggen.
eens kijken of ze nog lager duiken in de komkommertijd
eens kijken of ze nog lager duiken in de komkommertijd
Waar is de tijd dat AB Inbev nog +120 euro noteerde? Dat was zelfs voor de fusie. De onderliggende waarde moet dan toch veel hoger liggen dan 120 euro?
Je kan het ook van de andere kant bekijken. Misschien was de 120 té hoog?
En ik denk ook dat de 80+ miljard dollar schulden heel veel mensen wat angst aanjagen. Zeker omdat het dividend heilig lijkt, en er zo maar een paar miljard per jaar kan afbetaald worden.
En ik denk ook dat de 80+ miljard dollar schulden heel veel mensen wat angst aanjagen. Zeker omdat het dividend heilig lijkt, en er zo maar een paar miljard per jaar kan afbetaald worden.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Gisteren ingestapt @97.
Goed punt. Alleen al het vooruitzicht op een mogelijke renteverhoging doet inderdaad vrezen voor de houdbaarheid van de toekomstige dividenden.Poldermol schreef: ↑29 juni 2017, 17:08 Je kan het ook van de andere kant bekijken. Misschien was de 120 té hoog?
Toen ze AB overnamen, sneden ze nog fors in het dividend om voorrang te geven aan schuldafbouw. Nu doen ze dat uitdrukkelijk niet, wat spijtig is. Dat dividend kost hen jaarlijks zo'n 8 miljard $. Vrije kasstroom vind ik nog een beetje moeilijk in te schatten, met alle desinvesteringen. Standalone waren AB InBev en SABMiller goed voor respectievelijk gemiddeld 10 en 3,6 miljard $, maar ondertussen zijn grote delen van het fusiebedrijf verkocht (belangen in joint ventures MillerCoors en CR Snow, Peroni, Grolsch,...). Ik reken op een 12 miljard $ volgend jaar. Dan kan je de schuld jaarlijks toch met 4 miljard $ afbouwen. Als de EBITDA dan ook nog eens verder stijgt, zit je in 2019 nog met een leverage van 3 - 3,5.
Zit zelf long. Eergisteren nog bijgekocht.
Zit zelf long. Eergisteren nog bijgekocht.