Ab Inbev
TIP
Re: Ab Inbev
Houd opvallend moedig staan.
Koestert zelf hoge verwachtingen. Geen goedkoop aandeel meer.
Koestert zelf hoge verwachtingen. Geen goedkoop aandeel meer.
UBS - Kopen - koersdoel 84 EURO
Duizelingwekkend. De familiale aandeelhouders verkopen voor 128,4 miljoen €.
http://www.fsma.be/nl/Supervision/fm/ma ... 40f46f9409" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fsma.be/nl/Supervision/fm/ma ... 40f46f9409" onclick="window.open(this.href);return false;
Factuur van't water betalen of zit er meer achter?
@jens_devjens_dev schreef:Duizelingwekkend. De familiale aandeelhouders verkopen voor 128,4 miljoen €.
Bedankt voor de info! Voorzichtigheid geboden!
http://www.tijd.be/nieuws/geld_beleggen ... .art?ckc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
"De holding EPS, het controlevehikel van de Belgische families achter AB InBev, heeft 1,62 miljoen aandelen van de bierreus buiten beurs verkocht aan een niet nader genoemde partij. Dat bracht EPS 128,4 miljoen euro op. Dat staat te lezen in de lijst van insidermeldingen op de webiste van de beurswaakhond FSMA. De transactie gebeurde aan een prijs van 78,95 euro per aandeel."
"De holding EPS, het controlevehikel van de Belgische families achter AB InBev, heeft 1,62 miljoen aandelen van de bierreus buiten beurs verkocht aan een niet nader genoemde partij. Dat bracht EPS 128,4 miljoen euro op. Dat staat te lezen in de lijst van insidermeldingen op de webiste van de beurswaakhond FSMA. De transactie gebeurde aan een prijs van 78,95 euro per aandeel."
Op zich een zalig tradingaandeel. Nu toch weer van 72 tot boven de 80. En nu op de terugweg.
Vandaag wel dividendknip ter waarde van 1.45€ bruto, netto 1.0875€.
Vandaag wel dividendknip ter waarde van 1.45€ bruto, netto 1.0875€.
Heb deze terug in port. er wordt heel wat afgezopen. De honderden flaggen zijn daar een bewijs van. Dat moet iets opbrengen
Kepler Cheuvreux is de opvolging van AB InBev gestart met een 'afbouwen'-advies en een koersdoel van 75 euro.
Ook voor inbev grote onenigheid in het analystenheir. Ik dacht recent koersdoelen gezien te hebben boven de 90.
Ook voor inbev grote onenigheid in het analystenheir. Ik dacht recent koersdoelen gezien te hebben boven de 90.
Resultaten zijn veel beter dan verwacht. Goed gezopen met zen allen, well done!
Blijkbaar is zowat elke producent van dranken een potentiële overnameprooi voor AB Inbev, gaande van SABMiller en Heiniken tot Diageo en PepsiCo (poll De Tijd). Wat denken jullie? Geografisch lijkt SABMiller het meest complementair, al zal quasi heel Noord- en Zuid-Amerika afgestoten moeten worden. Wat is het beste voor de aandeelhouders? Een grote overname of geen overname maar inkoopprogramma's en uitkeringen?
Een bod op Diageo lijkt me quasi onmogelijk, enige noemenswaardige bier in port is daar Guinness tenzij ABI ook de spirits toer op wil gaan.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
@Jens SABMiller zou idd. een mooie prooi zijn.
-
- Newbie
- Contacteer:
SAb miller zou een logische volgende overname zijn omdat deze markten in handen hebben die inbev nog niet heeft (bv colombia).
Hoewel het dan wel het merk miller zal moeten afstoten van de autoriteiten in de Vs.
Met pepsi heeft carlos brito al lange tijd goede contacten. Zo doen ze bepaalde aankopen samen om de prijs te drukken en maakt ambev in brazilie verpakingen voor inbev alsik mij niet vergis. Ooit zullen ook zij wel mee worden opgezogen in AB Inbev.
Dit aandeel is voor mij een must have en mijn holding period hiervoor is dan ook forever. Er zullen overnames blijven komen aan een hoog tempo en elke keer een overname volgt implementeren ze de cultuur van de braziliaanse aandeelhouders en brito (meritocracy, kostendiscipline).
Hoewel het dan wel het merk miller zal moeten afstoten van de autoriteiten in de Vs.
Met pepsi heeft carlos brito al lange tijd goede contacten. Zo doen ze bepaalde aankopen samen om de prijs te drukken en maakt ambev in brazilie verpakingen voor inbev alsik mij niet vergis. Ooit zullen ook zij wel mee worden opgezogen in AB Inbev.
Dit aandeel is voor mij een must have en mijn holding period hiervoor is dan ook forever. Er zullen overnames blijven komen aan een hoog tempo en elke keer een overname volgt implementeren ze de cultuur van de braziliaanse aandeelhouders en brito (meritocracy, kostendiscipline).
sterke cijfers bij Nederlander Heineken. Had beter naar Poldermol geluisterd. Die heeft Heineken i.p.v. AB Inbev.