Ab Inbev
TIP
Re: Ab Inbev
Het wordt dus 2 euro plus 1 euro die we al kregen.Jhn schreef:2
1 miljard aandeelinkoop om aan het management uit te delen.
Erg mooie dividendverhoging. Ik zie het bedrijf nog wel in mijn portefeuille belanden maar helaas is aan de huidige koers het nettodividendrendement (2.04%) nog steeds vrij laag.
Toen ik ze in juli vorig jaar kocht, lag het nettorendement op 1,85%. Nu een dik halfjaar later bedraagt het nettorendement al 2,7%. Dividendgroei is belangrijker dan het initiële rendement.
>>>
Dividend stijgt met maar liefst 46%. Dat doet geen enkel bedrijf in mijn portefeuille ze na. Omzet en EBITDA blijkbaar wat onder de analistenverwachtingen, maar minder belangrijk voor mij. Totdat SABMiller overgenomen wordt, kunnen aandeelhouders op flink wat return rekenen. De schulden zitten met 42,1 miljard USD bijna op hun voor AB Inbev ideale niveau, zijnde een leverage van 2,0 tegenover 2,3 nu. AB Inbev zal de komende jaren op reusachtige cashflowoverschotten komen te zitten. Een grote overname vanaf 2016 - waarna Brito doet what he does best - of aandeelhouders flink verwennen, beide scenario's zijn positief. Denk niet dat AB Inbev snel uit mijn portefeuille zal verdwijnen
>>>
Dividend stijgt met maar liefst 46%. Dat doet geen enkel bedrijf in mijn portefeuille ze na. Omzet en EBITDA blijkbaar wat onder de analistenverwachtingen, maar minder belangrijk voor mij. Totdat SABMiller overgenomen wordt, kunnen aandeelhouders op flink wat return rekenen. De schulden zitten met 42,1 miljard USD bijna op hun voor AB Inbev ideale niveau, zijnde een leverage van 2,0 tegenover 2,3 nu. AB Inbev zal de komende jaren op reusachtige cashflowoverschotten komen te zitten. Een grote overname vanaf 2016 - waarna Brito doet what he does best - of aandeelhouders flink verwennen, beide scenario's zijn positief. Denk niet dat AB Inbev snel uit mijn portefeuille zal verdwijnen
Zelf heb ik nog geen aandelen inbev. Maar ik wil er wel aankopen. Aan welke koers denken jullie dat sit zou kunnen of zou goed zijn?
Berenberg verlaagt advies voor AB Inbev van "buy" naar "hold".
Dus volgens hen te duur om nog langer aan te kopen
AB InBev staat voor mij ook wat duur, ik wacht tot ze 15% lager noteren.
Sent from my iPhone using Tapatalk
wie ze heeft houdt ze best
wie ze niet heeft kan ze misschien op de dag van de dividend uitbetaling kopen?
wie ze niet heeft kan ze misschien op de dag van de dividend uitbetaling kopen?
Waarom zou dit gebeuren? Dag van dividend kan ik aannemen dat ze wel een duwke gaan krijgen maar toch geen 15%Kevva schreef:AB InBev staat voor mij ook wat duur, ik wacht tot ze 15% lager noteren.
Faire waarde volgens mij: $124,07 oftewel €110,50. Dus ik beschouw AB InBev als correct gewaardeerd. Vanuit mijn value-perspectief vind ik ze dan ook helemaal niet koopwaardig, en wie veilig wil spelen kan verkopen. Iemand die ervan uitgaat dat de vrije kasstromen de komende vijf jaar bv. zullen stijgen naar gemiddeld €12 miljard, die kan dan rekenen volgens mij op een faire waarde van $157 of €140 aan huidige wisselkoersen en met het huidige aandelenaantal. Wie dus heel optimistisch gestemd is kan ze evt. bijhouden en bijkopen bij een grote dip.
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Onzen globale bierbrouwer doet ook goed voort, YTD: +23%
Recente adviezen (van de maand juli) zijn zeer positief:
https://www.trivano.com/aandeel/ab-inbev.131.adviezen" onclick="window.open(this.href);return false;
Zouden we nog mogen bijkopen?
https://www.trivano.com/aandeel/ab-inbev.131.adviezen" onclick="window.open(this.href);return false;
Zouden we nog mogen bijkopen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Er is ook een aankoop geweest van 41 miljoen euro door een holding.
Die moeten dus iets meer weten.
Buy the dips.
Misschien morgen in aankondiging overname??
Die moeten dus iets meer weten.
Buy the dips.
Misschien morgen in aankondiging overname??
-
- Newbie
- Contacteer:
De holding is EPS Participations Sarl, en dat is de holding van de belgische aandeelhouders van AB Inbev
De families de Spoelberch, de Mévius en Vandamme dus. Die mannen hebben duidelijk te vroeg bijgekocht.kristof_sueno schreef:De holding is EPS Participations Sarl, en dat is de holding van de belgische aandeelhouders van AB Inbev
'k Heb vandaag bijgekocht.
http://hugin.info/133959/R/1942355/702631.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Zeus op 30 juli 2015, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.