Ab Inbev
TIP
Re: Ab Inbev
Ik zit in AB Inbev aan gemiddelde koers van 78 euro... Wat nu? Verkopen? Bijkopen? Niets doen?
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Zeker niet verkopen tijdens een beurscrash. Gewoon enkele jaren wegsteken en dividend opstrijken. Koopadvies hangt van je eigen financiële situatie af. Ik heb aan deze koers wat bijgekocht maar wel met geld dat ik kan missen.
Ik heb over de jaren heen al m'n aandelen verkocht (KBC, Delhaize, Carrefour oa). Enkel AB Inbev nog niet, wou wachten tot ik daar terug break even stond. Het geld kan ik best enkele jaren missen. Vraag is, wat is de bodem... Op beursduivel zijn er doemdenkers die spreken over 27 of 35 euro, daarom dat ik toch wat natte voeten krijg nu. Natuurlijk had ik beter uitgestapt toen ik -10% stond ipv - 35%, nu is het nogal laat. Dus zal eerder blijven zitten en hopen op het beste.stockzombie schreef: ↑1 maart 2020, 21:39 Zeker niet verkopen tijdens een beurscrash. Gewoon enkele jaren wegsteken en dividend opstrijken. Koopadvies hangt van je eigen financiële situatie af. Ik heb aan deze koers wat bijgekocht maar wel met geld dat ik kan missen.
ik lees nu: ... 'Beleggers zijn te somber over AB InBev' en hoppa + 5%
als het wat of serieus slecht gaat willen ze dat je verkoopt!
de week erna, nadat er heel wat broekschijters verkocht hebben, schrijven ze vrolijk dat je niet zo zwart moet kijken en dat het allemaal maar een slechte droom was.
De enig reden: media/kranten moeten verkopen EN de banken/brokers doen gouden tijden, ben benieuwd hoeveel ze hebben geschept aan transactie kosten!!!
PS: nu zitten we in de typische korte heropleving, heel binnenkort gaat het nog een pak naar beneden, en nog eens ... tot dat die golven uitvlakken en de weg naar boven kan terug starten.
l'histoire repete
als het wat of serieus slecht gaat willen ze dat je verkoopt!
de week erna, nadat er heel wat broekschijters verkocht hebben, schrijven ze vrolijk dat je niet zo zwart moet kijken en dat het allemaal maar een slechte droom was.
De enig reden: media/kranten moeten verkopen EN de banken/brokers doen gouden tijden, ben benieuwd hoeveel ze hebben geschept aan transactie kosten!!!
PS: nu zitten we in de typische korte heropleving, heel binnenkort gaat het nog een pak naar beneden, en nog eens ... tot dat die golven uitvlakken en de weg naar boven kan terug starten.
l'histoire repete
Bij de opening is mijn verkooporder van 55,1 niet uitgevoerd. Ondertussen is de 8% winst al gaan vliegen.
ze zouden beter diene Brito late vliegen
Het is nu wel duidelijk geworden dat het hele succesverhaal van AB Inbev voor een belangrijk deel een luchtspiegeling gebaseerd op drijfzand is geweest.
Zei Buffett niet zoiets : als het water laag staat kun je zien wie er naakt zwemt?
Ze zouden bij AB Inbev nu eindelijk iemand als topman moeten benoemen die verstand heeft van bier, in plaats van enkel zero based budgeting en financial engineering.
Dan heeft Jean-François van Boxmeer het uiteindelijk een heel stuk beter gedaan dan Carlos Brito. Volgens mij denkt die Brito echt dat Budweiser en Corona premium bieren zijn...
Overigens denk ik wel dat AB Inbev nu een betere belegging zou kunnen zijn dan Heineken.
Zei Buffett niet zoiets : als het water laag staat kun je zien wie er naakt zwemt?
Ze zouden bij AB Inbev nu eindelijk iemand als topman moeten benoemen die verstand heeft van bier, in plaats van enkel zero based budgeting en financial engineering.
Dan heeft Jean-François van Boxmeer het uiteindelijk een heel stuk beter gedaan dan Carlos Brito. Volgens mij denkt die Brito echt dat Budweiser en Corona premium bieren zijn...
Overigens denk ik wel dat AB Inbev nu een betere belegging zou kunnen zijn dan Heineken.
Zet de groei van hun global brands Budweiser, Corona en Stella Artois eens in een grafiekje en kom dan hier zeggen dat die strategie niet werkt. Er zijn problemen, maar niet daar.
AB Inbev bijgekocht. Aan de huidige braderieprijs een mooie dividendgenerator.
Is er een reden waarom je precies vandaag koopt?
Mijn 'limietorder' staat ook wel lager. Als ik het niet aan dat tarief kan kopen, dan is het zo. De braderieprijs die je nu aangeeft is inderdaad toch al enkele dagen hetzelfde.
Hahahaha, dat is droog
Dat is een hele goeie reden