Actie pensioensparen
Actie pensioensparen
Beste,
Ik heb een rekening lopen bij Rabobank en vorig jaar een pensioenspaarrekening geopend, maar hier nog niet in gestort.
Vanaf dit jaar wens ik aan pensioensparen te doen en dus te gaan storten op deze rekening. Valt de actie die jullie doe tot en met 31 januari hier dan ook onder?
Of is dit enkel bij een nieuwe opening en als je uw pensioensparen bij een andere bank (die ik niet heb) laat om zetten?
Alvast bedankt.
Ik heb een rekening lopen bij Rabobank en vorig jaar een pensioenspaarrekening geopend, maar hier nog niet in gestort.
Vanaf dit jaar wens ik aan pensioensparen te doen en dus te gaan storten op deze rekening. Valt de actie die jullie doe tot en met 31 januari hier dan ook onder?
Of is dit enkel bij een nieuwe opening en als je uw pensioensparen bij een andere bank (die ik niet heb) laat om zetten?
Alvast bedankt.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Actie pensioensparen
Deze actie is geldig voor elke pensioenspaarfonds transfer van een andere bank naar Rabobank.be, ongeacht de openingsdatum van de Rabo Pensioenspaarrekening of u al op de Rabo Pensioenspaarrekening hebt gestort.
Spijtig geldt deze actie dan niet in uw specifiek geval, maar u kan wel aan pensioensparen doen zonder instapkosten en zonder enige andere rekeningkost! Dat is op termijn veel meer waard!
Spijtig geldt deze actie dan niet in uw specifiek geval, maar u kan wel aan pensioensparen doen zonder instapkosten en zonder enige andere rekeningkost! Dat is op termijn veel meer waard!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In dit geval is het dus voordeliger om dit jaar aan pensioensparen te doen bij een andere bank, daar eenmalig te storten en begin januari de transfer naar rabo aan te vragen
is dit ook geldig voor "slapende pensioenspaarverzekering" ?
slapende: ik heb een aantal jaar gespaard bij DVV (pensioenspaarverzekering)
maar ben dan overgestapt naar Argenta (pensioenspaarfonds)
zou ik deze dan allebei overbrengen naar Rabobank, slechts 1 van de 2 of helemaal géén?
slapende: ik heb een aantal jaar gespaard bij DVV (pensioenspaarverzekering)
maar ben dan overgestapt naar Argenta (pensioenspaarfonds)
zou ik deze dan allebei overbrengen naar Rabobank, slechts 1 van de 2 of helemaal géén?
Een verzekering overbrengen naar een fonds, is hetzelfde als de gas op de waterleiding aansluiten.
Dit mag niet
Dit mag niet
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hartelijk bedankt Paul voor uw correct en snel antwoord!
Het beste dat u kan doen is uw pensioenspaarverzekering bij DVV 'premie vrij' laten staan, uw Argenta pensioenspaarfonds kan u zonder problemen overdragen! Het formulier om deze kostenlose overdracht aan te vragen vindt u op onze site http://www.rabobank.be/nl/binaries/Aanv ... 112320.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
De 75 euro premie wordt dan einde februari 2014 op uw Rabo Spaarrekening gestort.
Het beste dat u kan doen is uw pensioenspaarverzekering bij DVV 'premie vrij' laten staan, uw Argenta pensioenspaarfonds kan u zonder problemen overdragen! Het formulier om deze kostenlose overdracht aan te vragen vindt u op onze site http://www.rabobank.be/nl/binaries/Aanv ... 112320.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
De 75 euro premie wordt dan einde februari 2014 op uw Rabo Spaarrekening gestort.