Advanced Metallurgical Group (AMG)
TIP
Re: Advanced Metallurgical Group (AMG)
Künnen sie misschien ein samenvattung geben? Ich habe kein flauwe idee was die gigantischen tekst inhalt. Vielen dank
-
- Hero Member
- Contacteer:
Liebe Zatte Nonkel,DeZatteNonkel schreef: ↑19 augustus 2019, 21:00 Künnen sie misschien ein samenvattung geben? Ich habe kein flauwe idee was die gigantischen tekst inhalt. Vielen dank
Leider kann ich Ihnen das nicht geben. Sie sollen selbst einige ''moeite'' moeten doen, doe ik ook. Maar goed,ik wil niet discrimineren, maar zatte nockels en Lithium!! U zult toch zelf de moeite moeten nemen om een samenvattung zu machen!
Mit freundliche Grusse aus...
Ooit al gehoord van Google translate?DeZatteNonkel schreef: ↑19 augustus 2019, 21:00 Künnen sie misschien ein samenvattung geben? Ich habe kein flauwe idee was die gigantischen tekst inhalt. Vielen dank

Het is toch erg gesteld met de kennis van het Duits in dit landje... 
tldr: de tekst is een korte geschiedenis van de oprichting en beursgang van AMG. Interessant voor de liefhebbers, maar niet echt relevant voor huidige aandeelhouders. Desondanks wel met plezier doorgenomen.

tldr: de tekst is een korte geschiedenis van de oprichting en beursgang van AMG. Interessant voor de liefhebbers, maar niet echt relevant voor huidige aandeelhouders. Desondanks wel met plezier doorgenomen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
dw schreef: ↑20 augustus 2019, 08:27 Het is toch erg gesteld met de kennis van het Duits in dit landje...
Schijnbaar heb ik het copyright geschonden, zonder dat ik het zelf weet. Mijn excuses. Wellicht staat ergens op dit forum hoe het copyright werkt? Ik weet het nl. niet? Hoe dan ook, het was goed bedoeld voor diegene die de aandelen van AMG hebben. Inderdaad DW de tekst is een korte maar wel belangrijke geschiedenis in mijn ogen voor de de huidige aandeelhouders toch? Jammer dat mijn tekst er niet meer is ondanks dat u het met plezier heeft doorgenomen. Elke interpretatie is uiteraard anders en nu is er geen interpretatie meer.............
Misschien gewoon de link posten ipv het volledige bericht te kopiëren?
Groot contract met Glencore om FerroVanadium te leveren.
Koers reageert positief.
Koers reageert positief.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Koers terug richting 20€, reden, iemand een idee?
Lees deze site (helemaal) en je hebt een idee…

https://www.marketscreener.com/AMG-ADVA ... 2/ratings/
Warren Buffet: "Rule No. 1: Never lose money. Rule No. 2: Never forget rule No. 1. "
Vanadium prijs die blijft dalen dus gaat een veel minder jaar worden en zolang die niet uitbodemt zullen de vooruitzichten dat ook meedragen.
Heeft AMG zijn turbo aangezet?
-
- Hero Member
- Contacteer:
https://www.vanadiumprice.com/ is alvast een positieve evolutie
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Heb ook niet direct andere aanleiding gezien. Commodities doen het wel zeer goed laatste tijd. Nice.contextbinder schreef: ↑10 februari 2021, 12:18https://www.vanadiumprice.com/ is alvast een positieve evolutie
Pff dat ik deze in november verkocht heb...
Notabene op de dag van het vaccinnieuws
Notabene op de dag van het vaccinnieuws