Aecom: ingenieursbureau, bouwbedrijf & facilitair dienstverlener
TIP
Re: Aecom: ingenieursbureau, bouwbedrijf & facilitair dienstverlener
Enige reden waarom je Corelogic en Graphic packaging van de hand doet en niet andere aandelen? Beide zijn heel recente aankopen.
Ik beantwoord geen Waarom-vragen over de samenstelling van mijn portefeuille.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Ook aan het volgen sinds het hier verscheen, ondertussen z'n 4,5% gezakt. Als het vandaag nog een stukje zakt dan zal ik er kopen
Volgens keytrade global analyzer 24% stijging potentieel.
Volgens keytrade global analyzer 24% stijging potentieel.
Mijn hele portefeuille bestaat voortaan uit Aecom. Hoelang ik ze zal moeten bijhouden om ze te kunnen verkopen aan $40,50 weet ik niet; maanden of jaren... maakt niet uit.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Ik vermoed dat er veel zijn zoals ik die deze stap niet snappen. Hopelijk over een paar maanden wel... Succes met je zet !gpv1 schreef:Mijn hele portefeuille bestaat voortaan uit Aecom. Hoelang ik ze zal moeten bijhouden om ze te kunnen verkopen aan $40,50 weet ik niet; maanden of jaren... maakt niet uit.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dus alles verkocht? Baron de Ley waar je meer potentieel in zag ook?!gpv1 schreef:Mijn hele portefeuille bestaat voortaan uit Aecom. Hoelang ik ze zal moeten bijhouden om ze te kunnen verkopen aan $40,50 weet ik niet; maanden of jaren... maakt niet uit.
HIJ/ZIJ BEANTWOORDT GEEN VRAGEN!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Akkoord, Poldermol, maar als zijn berekende waarde bij sommige bedrijven die hij had, hoger ligt, dan lijkt het mij evident om toch wat spreiding te hebben en die aan te houden?
??Groeiaandelenfavoriet2014 schreef:Akkoord, Poldermol, maar als zijn berekende waarde bij sommige bedrijven die hij had, hoger ligt, dan lijkt het mij evident om toch wat spreiding te hebben en die aan te houden?
voor Aecom heeft hij een opwaarts potentieel van +- 139%.
voor BDL een faire waarde van 170 a 175euro. dus max 60% opwaarts potentieel aan de huidige koers.
Ik denk dat hij oud & wijs genoeg is, om al dan niet voor spreiding te kiezen.
Hij houdt soms wel van een gokje. En 't is ook niet zijn enige portefeuille hé.
gpv1 schreef:Mijn hele portefeuille bestaat voortaan uit Aecom. Hoelang ik ze zal moeten bijhouden om ze te kunnen verkopen aan $40,50 weet ik niet; maanden of jaren... maakt niet uit.
Och arme die spaargidsers die u blindelings volgde en keken naar de koersdoelen die u er bij zette en hun winsten al aan het uittellen waren in de aandelen die u nu plotseling verkocht.
+1 Laeka
Het is niet de eerste keer, hetzelfde heeft hij gedaan toen met Fagron.
Ineens alles weg en alles Fagron, om dan net voor die grote crash van Fagron, alle Fagron buiten te gooien en weer iets anders te kopen.
Zeer vermakelijk allemaal.
Leuk zo een forum
Het is niet de eerste keer, hetzelfde heeft hij gedaan toen met Fagron.
Ineens alles weg en alles Fagron, om dan net voor die grote crash van Fagron, alle Fagron buiten te gooien en weer iets anders te kopen.
Zeer vermakelijk allemaal.
Leuk zo een forum
Misschien eerst even leren lezen voor je commentaar gaat geven. Jullie beweren dat GPV koersen belooft aan mensen ... ga naar de eerste post van elk aandeel dat hij ooit heeft geanalyseerd en lees daar de rode letters.
* Dit bericht is niet bedoeld als koopadvies, enkel als idee !
* Faire waardes zijn subjectief en aan schommelingen onderhevig.
* Ik beantwoord geen vragen.
Kan niet duidelijker lijkt me. GPV is zo vriendelijk om zijn werk hier te delen, dat op deze manier afbreken is een groot gebrek aan respect. Als je meerwaarde op dit forum niet meer is dan mensen hun werk afbreken zoek je misschien beter een andere tijdbesteding.
* Dit bericht is niet bedoeld als koopadvies, enkel als idee !
* Faire waardes zijn subjectief en aan schommelingen onderhevig.
* Ik beantwoord geen vragen.
Kan niet duidelijker lijkt me. GPV is zo vriendelijk om zijn werk hier te delen, dat op deze manier afbreken is een groot gebrek aan respect. Als je meerwaarde op dit forum niet meer is dan mensen hun werk afbreken zoek je misschien beter een andere tijdbesteding.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Om alles even in zijn context te plaatsen: Wanneer u naar een bank of chirurg stapt zullen beiden u vriendelijk vragen om een disclaimer te tekenen ....
Wij stervelingen verschillen van politici doordat wij als belegger zelf verantwoordelijk zijn voor onze acties en de gevolgen hiervan. GPV levert dikwijls een constructieve bijdrage, net zoals vele anderen op dit forum - laat ons proberen dit zo te houden. Sinds 2008 gaat alles zeer vlot - een hond met een hoed op haalde al snel een rendement van 10 procent en hoger, nu liggen de kaarten helemaal anders.
En niet vergeten: Er gaan 7 pannenkoeken in een hondenkot
Wij stervelingen verschillen van politici doordat wij als belegger zelf verantwoordelijk zijn voor onze acties en de gevolgen hiervan. GPV levert dikwijls een constructieve bijdrage, net zoals vele anderen op dit forum - laat ons proberen dit zo te houden. Sinds 2008 gaat alles zeer vlot - een hond met een hoed op haalde al snel een rendement van 10 procent en hoger, nu liggen de kaarten helemaal anders.
En niet vergeten: Er gaan 7 pannenkoeken in een hondenkot
nog een (beknopt) report gevonden.
http://www.investorvillage.com/uploads/ ... 161115.pdf
en recenter
http://www.investorvillage.com/uploads/ ... 170222.pdf
http://www.investorvillage.com/uploads/ ... 161115.pdf
en recenter
http://www.investorvillage.com/uploads/ ... 170222.pdf
Laatst gewijzigd door Umi op 19 april 2017, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.