Afhalen van Santander spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
Afhalen van Santander spaarrekening
Hallo
Ik heb een vraagje ivm het functioneren van stortingen en opvragingen bij spaarrekeningen van Santander.
Stel:
Ik stort achtereenvolgens, op verschillende data € 1000, € 20000, € 500.
Enkele maanden later haal ik € 501 af.
Op welke bedragen vervalt dan de getrouwheidspremie ?
Ik heb een vraagje ivm het functioneren van stortingen en opvragingen bij spaarrekeningen van Santander.
Stel:
Ik stort achtereenvolgens, op verschillende data € 1000, € 20000, € 500.
Enkele maanden later haal ik € 501 af.
Op welke bedragen vervalt dan de getrouwheidspremie ?
Re: Afhalen van Santander spaarrekening
Op de bedragen die het minst ver gevorderd zijn in de opbouw van de getrouwheidspremie.
Laatst gewijzigd door Yaris op 23 september 2023, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat zie je via de interest en afhaalsimumators https://www.santanderconsumerbank.be/nl ... %20januari.
In dit geval op de laatste 2 stortingen. Op de volledige 500€ en op 1€ van de 20000€.
In dit geval op de laatste 2 stortingen. Op de volledige 500€ en op 1€ van de 20000€.
Hoe bereken ik de spaarrente van mijn spaarrekening? Het is niet altijd eenvoudig om uw (toekomstige) spaarrente te berekenen. Als u regelmatig geld stort en afhaalt van uw spaarrekening is het erg moeilijk om dit zelf te berekenen. Uw bank biedt u een aantal instrumenten aan om u daarbij te helpen:
Een interestcalculator waarmee u kan berekenen hoeveel interest u potentieel ontvangt op het eind van de periode op voorwaarde dat er niets verandert aan het saldo op uw spaarrekening.
Een afhalingssimulator aan waarmee u berekent wat de mogelijke impact is van een geldafhaling
Hou de data van grote stortingen en opnames in het oog. Als u bijvoorbeeld op 1 januari 10.000,00 euro stort en op 30 december van dat jaar 5.000,00 euro opneemt verliest u de helft van uw getrouwheidspremie. Dan had u beter 2 dagen langer gewacht om uw geld af te halen!
-
- Newbie
- Contacteer:
Bedankt voor de heldere uitleg.
Santander geeft momenteel ook een foute berekening bij simulatie van een afhaling (sommige stortingen zijn verdwenen uit het overzicht ; komt niet overeen met het saldo op mijn rekening)
Bericht sturen. Ze zullen het nazien. Zelf steeds correcte berekening van getrouwheidspremie gehad ook na afname. Wel heb ik jouw ervaring met medirect. Na opname klopt nieuwe berekening niet meer. Maar niemand bij Medirect geeft een antwoord. Daar zijn ze niet echt thuis.
Een keer een vraag gesteld via mail aan Santander en twee dagen later duidelijk antwoord terug (ging wel niet over premies).