Ageas
TIP
Re: Ageas
Ik heb vandaag een aankooporder gezet aan 31,05 ! Ben benieuwd !
Config, ik zou toch liever instappen aan 31 euro dan aan 33 euro en vervolgens voldoende geduld (absoluut noodzakelijk voor een succesvol belegger) uitoefenen.Config85 schreef:De koersreactie is al maanden lauw.. Al sinds augustus niet meer gestegen. Heb enkele dagen geleden verkocht omdat ik niet veel reactie verwachtte op de resultaten, en zelfs al noem je ze schitterend, er is amper reactie geweest.
Het aandeel is zijn momentum van onafgebroken stijging al enkele maanden kwijt.. Ik geloof zeker en vast in het potentieel, maar sinds augustus is het aandeel voor mij dood geld geweest. Desalniettemin met mooie winst verkocht.
Boven 33 euro stap ik graag terug in.
En op 10 december a.s. alvast een leuk en mooi extraatje in de vorm van 1 euro kapitaalsvermindering.
Ik zie die koers van Ageas tegen 10 december a.s. ook nog stijgen. Vele beleggers zullen mijn inziens die kapitaalsvermindering nog willen meepikken.
Ageas is lichtpunt in de negatieve Bel 20.
toch maar ageas bijgetankt. Blijft al een tijdje achter terwijl mijn inziens vooruitzichten goed blijven en dus koopwaardig
was enige financieel aandeel in portefeuille met een beperkt gewicht.
Lijkt me beter om voor de kapitaalsuitkering te kopen.
was enige financieel aandeel in portefeuille met een beperkt gewicht.
Lijkt me beter om voor de kapitaalsuitkering te kopen.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Sowieso. Ga binnenkort ook een pakketje kopen.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Nog een vrij groot pakket Ageas hier. Die kapitaalsvermindering is te aanlokkelijk.
Ondertussen een aantal andere posities (vooral US) afgebouwd.
"I'd be a bum on the street with a tin cup if the markets were efficient "
- Warren Buffett
Ondertussen een aantal andere posities (vooral US) afgebouwd.
Vandaag nog gelezen op seekingalpha:Piper schreef:De beurs, er zit gewoon geen logica in
"I'd be a bum on the street with a tin cup if the markets were efficient "
- Warren Buffett
Vorige week massa's eigen aandelen ingekocht en vandaag een cadeau van 225 miljoen euro gekregen van AG ins.
Die mogen ze altijd doorstorten aan hun gretige aandeelhouders
Voor de rest gaan ze wel geen meter vooruit!
Terplaatse trappelen heet zoiets
Die mogen ze altijd doorstorten aan hun gretige aandeelhouders

Voor de rest gaan ze wel geen meter vooruit!
Terplaatse trappelen heet zoiets

Dat zegt genoeg over de "kennis" van de zogezegde "analisten": een verschil van 2,40 euro op een koers van zo'n 31 euro.....Piper schreef:Enkele nieuwe koersdoelen na het publiceren van de laatste kwartaalresultaten:
KBC Securities 37,10 euro
Kepler Capital 35 euro
JP Morgan 37,40 euro
Sociète Génèrale 36,50 euro.
Niet vergeten dat die 225 is bruto, dus vadertje staat zal eerst nog eens langs de kassa langsgaan.Jhn schreef:Vorige week massa's eigen aandelen ingekocht en vandaag een cadeau van 225 miljoen euro gekregen van AG ins.
Mvg,
Geblin
Edit, Volgens de moeder-dochterrichtlijn van de EU is dergelijk dividend belastingsvrijGeblin schreef:Niet vergeten dat die 225 is bruto, dus vadertje staat zal eerst nog eens langs de kassa langsgaan.Jhn schreef:Vorige week massa's eigen aandelen ingekocht en vandaag een cadeau van 225 miljoen euro gekregen van AG ins.
Mvg,
Geblin

Poldermol schreef:
Edit, Volgens de moeder-dochterrichtlijn van de EU is dergelijk dividend belastingsvrij
Inderdaad, had er even niet gedacht( komt ervan als de staat 25% van mijn dividend afroomt). Nu die 225 miljoen is geen extraatje maar een vervroegd dividend. In 2014 zullen we pas te horen krijgen of er een extra dividend van AG naar Ageas vloeit.
Mvg,
Geblin
nieuwe aankoop gedaan. Ageas nu 5% portefeuille en dat is momenteel het maximum voor zo'n aandeel.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Daarnet terug ingestapt in Ageas. Ben blijkbaar niet de enige. Lijkt mij een super instapmoment te zijn.
Ook ik heb het tweede pakketje binnen waarnaar ik op zoek was.