Ageas
TIP
Re: Ageas
op keytrade kan je zien hoeveel % van de volumes via keytrade aan en verkoop is.
Vandaag 90% ageas is aankoop. Veel kleintjes die kopen, betekent ... dat één of meer grote jongens verkopen
Vandaag 90% ageas is aankoop. Veel kleintjes die kopen, betekent ... dat één of meer grote jongens verkopen
Laatst gewijzigd door zeezout op 3 december 2013, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Betekent???
Ik heb ook een pakketje bijgekocht net onder de 30. Ik ben er zeker tevreden mee.
Met vriendelijke groet,
Geblin
Met vriendelijke groet,
Geblin
90% van de aankopen gebeurde via Keytrade Bank???zeezout schreef:op keytrade kan je zien hoeveel % van de volumes via keytrade aan en verkoop is.
Dit kan toch niet?
P.S.: Keytrade Bank vind ik wel een peperdure broker.
neen, 90% van de transacties via Keytrade zijn aankooptransactiesPiper schreef:90% van de aankopen gebeurde via Keytrade Bank???zeezout schreef:op keytrade kan je zien hoeveel % van de volumes via keytrade aan en verkoop is.
Dit kan toch niet?
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Ik weet niet of we daaruit veel conclusies kunnen of mogen trekken. De markten worden altijd bepaald door de grote jongens en als de beurzen negatief zijn, dan weten we a priori dat de grote jongens langs de verkoopkanten staan.zeezout schreef:neen, 90% van de transacties via Keytrade zijn aankooptransacties
Nete, zo werkt het nu eenmaal.Nete schreef:Dat zegt genoeg over de "kennis" van de zogezegde "analisten": een verschil van 2,40 euro op een koers van zo'n 31 euro.....Piper schreef:Enkele nieuwe koersdoelen na het publiceren van de laatste kwartaalresultaten:
KBC Securities 37,10 euro
Kepler Capital 35 euro
JP Morgan 37,40 euro
Sociète Génèrale 36,50 euro.
Ik vind zelfs dat de koersdoelen voor Ageas zich nog aardig in elkaars buurt begeven.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Aan Zeezout,
wat gebruik je van broker en waarom?
bedankt,
de stucker
wat gebruik je van broker en waarom?
bedankt,
de stucker
Piper schreef:90% van de aankopen gebeurde via Keytrade Bank???zeezout schreef:op keytrade kan je zien hoeveel % van de volumes via keytrade aan en verkoop is.
Dit kan toch niet?
ik gebruik keytrade omdat ik een luie "buy en hold" belegger ben en heel soms Deutche bank.
Ben ook een speciaal geval omdat ik niet ingezetenen van België ben en meeste online banken aanvaarden dat soort klanten niet.
Terug naar Ageas, zwakke koers lijkt verklaart te worden door uitspraak rechtbank NL die de kans op schadevergoeding voor de fortis aandeelhouders weer wat groter maakt. Zoals eerder aangehaald gaat dit nog 10 jaar meespelen;
Liever dit dan operationele problemen.
Ben ook een speciaal geval omdat ik niet ingezetenen van België ben en meeste online banken aanvaarden dat soort klanten niet.
Terug naar Ageas, zwakke koers lijkt verklaart te worden door uitspraak rechtbank NL die de kans op schadevergoeding voor de fortis aandeelhouders weer wat groter maakt. Zoals eerder aangehaald gaat dit nog 10 jaar meespelen;
Liever dit dan operationele problemen.
Fortis (nu Ageas) heeft zich bij de overname van ABN AMRO wel degelijk schuldig gemaakt aan wanbeleid. Dat Nederlandse cassatiearrest is koren op de molen van de gedupeerde beleggers.
....
De Tijd, zaterdag 7 december 2013; blz 3
....
Laatst gewijzigd door Belca2 op 7 december 2013, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Wetende dat beurzen niet van onzekerheid houden, zou Ageas nog wat verder kunnen zakken.
Ik vraag mij het volgende af.
Morgen (10dec) gaat die 1eur van de koers, stel ik wil mijn aandelen verkopen de dag erna (wat ik niet van plan ben), 11 december, krijg ik die 1eur per aandeel dan nog op mijn rekening?
Ik denk van wel, maar wou eens zeker zijn.
Morgen (10dec) gaat die 1eur van de koers, stel ik wil mijn aandelen verkopen de dag erna (wat ik niet van plan ben), 11 december, krijg ik die 1eur per aandeel dan nog op mijn rekening?
Ik denk van wel, maar wou eens zeker zijn.
Fortis bestaat helaas niet meer en is uiteengevallen in een bad bank (reeds verkocht aan buitenlandse professionelen), BNNP Paribas (waarin de Belgische Staat een tijd geparticipeerd heeft) en verzekeringsgroep Ageas.Belca2 schreef:Fortis (nu Ageas) heeft zich bij de overname van ABN AMRO wel degelijk schuldig gemaakt aan wanbeleid. Dat Nederlandse cassatiearrest is koren op de molen van de gedupeerde beleggers.
....
In eerdere gerechtelijke uitspraken werd Ageas en BNNP Paribas reeds vrijgesproken. Wat echter niet kan gezegd worden van de ex-toplui van Fortis (Votron, Lippens, Mittler...).
Maar ik geef toe dat het Fortisverleden Ageas vandaag nog altijd parten speelt.
JA De € wordt gestort aan diegenen die op 10 december de aandelen in portefeuille hebben. Stortingsdatum is 13 decemberMicha3 schreef:Ik vraag mij het volgende af.