Ageas
TIP
Re: Ageas
Ondertussen krabbelt Ageas terug recht...
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
ik vind Ageas niet speculatief, maar wel duurzaam en met potentieel.
Ja, hebben pogingen gedaan maar niet gelukt in tegenstelling tot wat ik zei. Dank u voor correctie.
Ageas kroop vandaag wat uit dal. Ondanks regenboog van ageas/AG: vernietiging en plundering in lgbti gebouw in Georgië. Georgië geen toonbeeld van modern land. --KNIP--
Neen het zijn (vermoedelijk) de grote beleggers die niet bij de pakken blijven zitten maar "winst" nemen ...
Houden inderdaad niet van avonturen en koersveranderingen voor dergelijk aandeel. Willen stabiliteit en trage groei. Waarschijnlijk heeft u gelijk.
En de individuele beleggers die denken: gezakt, zal goedkoop bijtanken. Kennen beurswaarheid niet over falling knife. Of denken dat het niet van toepassing is goede huisvaderaandeel, stijgend dividend.
En de individuele beleggers die denken: gezakt, zal goedkoop bijtanken. Kennen beurswaarheid niet over falling knife. Of denken dat het niet van toepassing is goede huisvaderaandeel, stijgend dividend.
De daling van de markten trekt ook ageas naar beneden. 44,15 niet meer zo verJebus4life schreef: ↑30 juni 2021, 10:59 Ik heb een koop ordertje staan op 44,15 om wat uit te breiden. Ik denk niet dat hij tot daar zal zakken. Maar van mij mag hij.
Verzekeringsmaatschappij voorziet dat er stormen gaan zijn. Dus schade. Is nu wel veel meer dan verwacht maar dat is eens in zoveel jaar. Is ook voorzien. Hebben kapitaal voor iets dat om 200 jaar kan gebeuren. Zelfs dan nog. Kzpitalisatie 9 miljard. 5% kwijt in vergelijking met index 450 miljoen. Schade is zoveel niet voor AG. Werken met herverzekeraars die schade vergoeden vanaf bedrag en bepaalde voorwaarden.
Dit moet toch enorm veel geld gaan kosten voor Ageas.
Zou dat niet voor een groot stuk moeten betaald worden door het RAMPENFONDS ( lees belastingbetaler ? )
Ge zult maar in de miserie zitten...: ‘We zijn ons huis, onze wagens en ons dorp kwijt.’
https://www.demorgen.be/nieuws/na-de-zo ... bfec5b9af/
Daar mag het rampenfonds al eens tussenkomen - de staatschuld tsja , dat maakt toch niet uit? Of misschien heeft het zelfs geen zin om er iets aan te doen?
Ik denk dat de aandeelkoers van Ageas momenteel irrelevant is, en dat de verzekeraars moeten doen wat hoort om de miserie niet nog erger te maken. Dat ze snel,correct en efficient mogen uitbetalen om de mensen vooruit te helpen. Als kleine aandeelhouder boeit de koers mij momenteel maar weinig. Misschien maar zelfs een jaartje dividend inhouden? Wat maakt het uit.
En de vermisten en doden... wat een tragedie.
https://www.demorgen.be/nieuws/na-de-zo ... bfec5b9af/
Daar mag het rampenfonds al eens tussenkomen - de staatschuld tsja , dat maakt toch niet uit? Of misschien heeft het zelfs geen zin om er iets aan te doen?
Ik denk dat de aandeelkoers van Ageas momenteel irrelevant is, en dat de verzekeraars moeten doen wat hoort om de miserie niet nog erger te maken. Dat ze snel,correct en efficient mogen uitbetalen om de mensen vooruit te helpen. Als kleine aandeelhouder boeit de koers mij momenteel maar weinig. Misschien maar zelfs een jaartje dividend inhouden? Wat maakt het uit.
En de vermisten en doden... wat een tragedie.