Ageas
TIP
Re: Ageas
Ageas wil van HongKongse dochter af voor $1B of €900M. Daarmee kunnen ze ruimschoots hun bod op Axa Portugal ondersteunen of wie weet (even dromen) een nieuwe kapitaalvermindering doorvoeren.
Ageas blijft actief in zijn anderen Aziatische vestigingen.
Ageas blijft actief in zijn anderen Aziatische vestigingen.
Resultaten Ageas warm gepakt door Chinese participatie: Voor Ageas met zijn resultaten naar buiten komt, meldt de Chinese partner CTIH reeds dat zijn winst met 180% toegenomen is. Ageas houdt hierin een aandeel van 24.9% aan en kan dan ook niet anders dan in een persmededeling te bevestigen dat zijn resultaten hierdoor gunstig beïnvloed zullen worden.
Merkwaardig genoeg wordt de koers op dit ogenblik hier nauwelijks door beïnvloed: +0.05%. Nu toch 0.45%
zie ook: Chinese boost voor Ageas' resultaten
Merkwaardig genoeg wordt de koers op dit ogenblik hier nauwelijks door beïnvloed: +0.05%. Nu toch 0.45%

zie ook: Chinese boost voor Ageas' resultaten
-
- Full Member
- Contacteer:
Nu zelfs negatief
Ongelooflijk hoe Europese aandelen kunnen beïnvloed worden door US cijfers.
Wall St. lower at the open after GDP data
Wall St. lower at the open after GDP data

Ageas heeft zijn aandelen inkoop programma beëindigd. Ageas heeft momenteel 4.1% (4.98M) van de aandelen nog in eigen bezit en zal op de volgende AV voorstellen deze te vernietigen (min de aandelen die nodig zijn om de optie plannen te realiseren)
Benieuwd hoe de koers in de volgende weken hierop zal reageren. Overmorgen woensdag resultaten 1H2015 (en die zullen goed zijn
)
Benieuwd hoe de koers in de volgende weken hierop zal reageren. Overmorgen woensdag resultaten 1H2015 (en die zullen goed zijn

-
- Newbie
- Contacteer:
Gaan terug voor 250 miljoen euro eigen aandelen aankopen + resultaten fors beter dan verwacht...
Wordt mooie dag voor Ageas-aandeelhouders denk ik
Wordt mooie dag voor Ageas-aandeelhouders denk ik

Boekwaarde opgelopen tot €51,58 p/a
-
- Full Member
- Contacteer:
goede resultaten, maar toch wat schrik van het Fortis avontuur
Ondanks de goede prestaties blijft het toch een aandeel van mij waar ik dicht bij de verkoopknop blijf.
Probeer de gevoeligheid van mijn port tov schuldencrises te beperken. Al blijken de eerste rentestijgingen weinig invloed te hebben op de boekwaarde...
(+ klimaatverandering = meer en zwaardere stormen, dit jaar is een dikke meevaller en mag je niet als referentie beschouwen)
Als ze hun volledige provisie daarvoor zouden nodig hebben (wat al een worst case scenario is) dan zal dit zelfs evengoed een positief effect hebben als dit zou betekenen dat daarmee het hoofdstuk Fortis afgesloten kan worden. Dus ik verwacht hoe het ook uitdraait, altijd een positieve koersreactie daarop.
Probeer de gevoeligheid van mijn port tov schuldencrises te beperken. Al blijken de eerste rentestijgingen weinig invloed te hebben op de boekwaarde...
(+ klimaatverandering = meer en zwaardere stormen, dit jaar is een dikke meevaller en mag je niet als referentie beschouwen)
Is ook de enige reden waarom het goedkoop op te pikken valt.Bahamontes schreef:goede resultaten, maar toch wat schrik van het Fortis avontuur
Als ze hun volledige provisie daarvoor zouden nodig hebben (wat al een worst case scenario is) dan zal dit zelfs evengoed een positief effect hebben als dit zou betekenen dat daarmee het hoofdstuk Fortis afgesloten kan worden. Dus ik verwacht hoe het ook uitdraait, altijd een positieve koersreactie daarop.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
-
- Full Member
- Contacteer:
Is ook de enige reden waarom het goedkoop op te pikken valt.
Als ze hun volledige provisie daarvoor zouden nodig hebben (wat al een worst case scenario is) dan zal dit zelfs evengoed een positief effect hebben als dit zou betekenen dat daarmee het hoofdstuk Fortis afgesloten kan worden. Dus ik verwacht hoe het ook uitdraait, altijd een positieve koersreactie daarop.[/quote]
Dank voor Uw visie
Als ze hun volledige provisie daarvoor zouden nodig hebben (wat al een worst case scenario is) dan zal dit zelfs evengoed een positief effect hebben als dit zou betekenen dat daarmee het hoofdstuk Fortis afgesloten kan worden. Dus ik verwacht hoe het ook uitdraait, altijd een positieve koersreactie daarop.[/quote]
Dank voor Uw visie
sell on the news
ze gaan blijkbaar toch iets doen met hun berg geld.
er komt blijkbaar schot in dit dossier, wel nog niet helemaal rond!
Ageas neemt Portugese dochter Axa over
http://www.tijd.be/markten_live/live_bl ... 1438929600" onclick="window.open(this.href);return false;
er komt blijkbaar schot in dit dossier, wel nog niet helemaal rond!
Ageas neemt Portugese dochter Axa over
http://www.tijd.be/markten_live/live_bl ... 1438929600" onclick="window.open(this.href);return false;
Ageas gaat verder op veroveringstocht in Azie: samen met Military Bank en een Vietnamese levensverzekeringsmaatschappij wordt een joint venture opgericht onder de naam MB Ageas Life. Ageas bezit hierin 29%.
persbericht
persbericht
Deze middag om 12:30 is er via De Tijd een chat sessie met Bart De Smet, CEO van Ageas.
Houdt het succes van Ageas stand?
Houdt het succes van Ageas stand?
De beurshuizen blijven positief over Ageas:
KBC securities denkt aan een jaardividend van €1.75 en een koersdoel van €44.50
ING is iets minder optimistisch maar schat het dividend toch op €1.65 met een koersdoel €43.
Een verhoging van het dividend met 10% is realistisch.
KBC securities denkt aan een jaardividend van €1.75 en een koersdoel van €44.50
ING is iets minder optimistisch maar schat het dividend toch op €1.65 met een koersdoel €43.
Een verhoging van het dividend met 10% is realistisch.