American Express Green Card Inkomenseis ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
American Express Green Card Inkomenseis ?
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag waar ik niet uit kom, op de website van AMEX kan ik het niet vinden dus misschein dat een van jullie het weet.
Weet iemand of er een inkomenseis geldig is op de Green Card van American Express ?
Met vriendelijk groet
Dennis
Ik heb een vraag waar ik niet uit kom, op de website van AMEX kan ik het niet vinden dus misschein dat een van jullie het weet.
Weet iemand of er een inkomenseis geldig is op de Green Card van American Express ?
Met vriendelijk groet
Dennis
Re: American Express Green Card Inkomenseis ?
Wanneer je klikt op vraag een kaart aan:
Om in aanmerking te komen voor de American Express Card:
1. moet u minstens 18 jaar zijn
2. moet u over een bankrekening beschikken in België of Luxemburg
3. mag uw naam niet voorkomen in een gerechtelijk onderzoek wegens wanbetaling
4. heeft u een regelmatig brutojaarinkomen van meer dan 25.000 €/jaar
5. verklaart u zich akkoord met de Algemene Voorwaarden verbonden aan de kaarten die meer uitleg geven over het gebruik van uw persoonlijke gegevens. American Express mag de door u gegeven informatie gebruiken zoals vermeld in de clausule "Bescherming van de persoonlijke levensfeer" van het aanvraagformulier, ongeacht of uw Kaartaanvraag wordt aanvaard of niet.
6. gelieve alle velden in te vullen
De velden met een asterisk zijn verplicht.
succes
Om in aanmerking te komen voor de American Express Card:
1. moet u minstens 18 jaar zijn
2. moet u over een bankrekening beschikken in België of Luxemburg
3. mag uw naam niet voorkomen in een gerechtelijk onderzoek wegens wanbetaling
4. heeft u een regelmatig brutojaarinkomen van meer dan 25.000 €/jaar
5. verklaart u zich akkoord met de Algemene Voorwaarden verbonden aan de kaarten die meer uitleg geven over het gebruik van uw persoonlijke gegevens. American Express mag de door u gegeven informatie gebruiken zoals vermeld in de clausule "Bescherming van de persoonlijke levensfeer" van het aanvraagformulier, ongeacht of uw Kaartaanvraag wordt aanvaard of niet.
6. gelieve alle velden in te vullen
De velden met een asterisk zijn verplicht.
succes
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: American Express Green Card Inkomenseis ?
Bij Keytrade kan je ze ook aanvragen, maar ik heb hier nog maar weinig handelaars gezien waar het betreffende logo uithangt.
Voor mensen die veelvuldig naar de states reizen zeker? Maar dan nog, is zo een kaart dan echt een must? Visa of MasterCard kan toch ook.
Daar heeft de meerderheid naar 't schijnt een mooie collectie van diverse "plastiekjes", kwestie van putten te graven en mee te doen met de hoop.
Voor mensen die veelvuldig naar de states reizen zeker? Maar dan nog, is zo een kaart dan echt een must? Visa of MasterCard kan toch ook.
Daar heeft de meerderheid naar 't schijnt een mooie collectie van diverse "plastiekjes", kwestie van putten te graven en mee te doen met de hoop.