American Express Platinum - Uitzonderlijke promotie
American Express Platinum - Uitzonderlijke promotie
Het valt me op dat American Express nogal genereus is de laatste tijd met éénmalige sign-up bonussen op invitatie.
Nu is er bijvoorbeeld een promotie lopende tot en met 28 november:
- 60.000 membership rewardspunten voor aanvraag van een Gold-kaart
- 150.000 rewardspunten voor aanvraag van een Platinum-kaart
Als ik kijk wat je met de 150.000 punten kan doen zijn er wel wat lucratieve mogelijkheden.
Je kan ze bijvoorbeeld omzetten naar Miles & More wat je 75.000 mijlen geeft. Met Miles & More promoties vind je soms een heen en terugvlucht in business class. Dan moet je wel nog de taksen ophoesten.
Nu is er bijvoorbeeld een promotie lopende tot en met 28 november:
- 60.000 membership rewardspunten voor aanvraag van een Gold-kaart
- 150.000 rewardspunten voor aanvraag van een Platinum-kaart
Als ik kijk wat je met de 150.000 punten kan doen zijn er wel wat lucratieve mogelijkheden.
Je kan ze bijvoorbeeld omzetten naar Miles & More wat je 75.000 mijlen geeft. Met Miles & More promoties vind je soms een heen en terugvlucht in business class. Dan moet je wel nog de taksen ophoesten.
Mijn blog: www.unusualtravelblog.com - alles over kredietkaarten voor Belgen voor luxe-reizen
Re: American Express Platinum - Uitzonderlijke promotie
Waar wordt de American express kaart nog aanvaard of vooral : waar niet ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: American Express Platinum - Uitzonderlijke promotie
Terechte opmerking en is ook nog steeds het grootste pijnpunt van American Express, hoewel dit al veel beter is dan jaren geleden door de shift van online webshops. Amex heeft hiervoor een pagina "waar mijn kaart gebruiken", maar het aanvaardingsnetwerk is groter dan hierop wordt geprojecteerd.
Mijn ervaring:
- Reizen: quasi overal aanvaard (treinreizen (incl. NMBS) hotels, vliegtickets, bookingplatforms, ...)
- Tanken: Shell, Esso en Q8 aanvaarden Amex
- Supermarktketens: Delhaize, Carrefour, Lidl, Jumbo aanvaarden het
- Fysieke winkels: Ikea, AS Adventure, H&M, Krefel, Fnac, Mediamarkt, Zara, Decathlon en veel meer (zie Amex pagina)
- Webshops: bijna overal aanvaard omdat ze Amex direct aanvaarden, Paypal aanvaarden of via Mollie betaalplatform werken.
- Telecom: Weinig ervaring mee behalve met Mobile Vikings weet ik dat ze Amex aanvaarden via Mollie betaalplatform
Mijn blog: www.unusualtravelblog.com - alles over kredietkaarten voor Belgen voor luxe-reizen