Amex blue of Beobank Extra Mastercard
-
- Newbie
- Contacteer:
Amex blue of Beobank Extra Mastercard
Beste forumleden, wie kan mij adviseren. Het volgende: ik (bediende, goed loon geen schulden) en vrouw (niet werkend) willen allebei een creditcard aanvragen. Echter, onze huisbank (ING) wil alleen mij een creditcard geven en mijn vrouw niet vanwege niet werkend (geen inkomen).
Wij zoeken dus een creditcard uitgever die wel ons beide een kaart kan verschaffen. Tot nu toe lijkt dit in gans Belgie alleen mogelijk bij Amex en Beobank.
Wat kunnen jullie ons adviseren?
Vriendelijk dank alvast
Wij zoeken dus een creditcard uitgever die wel ons beide een kaart kan verschaffen. Tot nu toe lijkt dit in gans Belgie alleen mogelijk bij Amex en Beobank.
Wat kunnen jullie ons adviseren?
Vriendelijk dank alvast
Re: Amex blue of Beobank Extra Mastercard
Bij Beobank een kredietkaart op uw naam aanvragen (bv kredietopening €5000) en vervolgens gewoon een bijkomende kaart aanvragen op naam van uw vrouw. Je krijgt dan maandelijks een uitreksel met de uitgaven van beide kaarten apart weergegeven en opgeteld wat je enkele weken later moet terugbetalen (wat perfect via een andere bank mag, dus geen zichtrekening bij Beobank nodig).
Uw vrouw heeft dan haar eigen kaart op haar naam terwijl de kredietopening op uw naam is. Je zal dan wel voor beide kaarten de jaarlijkse bijdrage moeten betalen die verschilt afhankelijk voor welke kaart je gaat.
Wij hebben dit zelf ook zo en heel tevreden van.
Uw vrouw heeft dan haar eigen kaart op haar naam terwijl de kredietopening op uw naam is. Je zal dan wel voor beide kaarten de jaarlijkse bijdrage moeten betalen die verschilt afhankelijk voor welke kaart je gaat.
Wij hebben dit zelf ook zo en heel tevreden van.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.