Annulatie reisverzekering Corona proof
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Annulatie reisverzekering Corona proof
Hallo,
Om eventuele problemen met een vliegtuigreis volgend jaar te voorkomen (is nog ver weg, maar een voorbereid man...): zijn er jullie reis annulatie verzekeringen bekend die een eventuele Corona opstoot of andere pandemie dekken? Een product dat dus dekking geeft als m'n niet mag reizen van de overheid (hier of land van bestemming)
Of evt. creditcard die dit dekt?
Ik kan momenteel zo geen vinden, zelfs de verzekering van Test Aankoop zal corona opstoot niet verzekeren daar dat dan al een 'bekende pandemie' is en dus niet gedekt (werd me bevestigd door hen)
Mij lijkt het dus enkel mogelijk om een duurder type vliegtuigticket te kopen, eentje waarvan je dus een refund of herboeking kan aanvragen.
Alle tips zijn welkom!
Om eventuele problemen met een vliegtuigreis volgend jaar te voorkomen (is nog ver weg, maar een voorbereid man...): zijn er jullie reis annulatie verzekeringen bekend die een eventuele Corona opstoot of andere pandemie dekken? Een product dat dus dekking geeft als m'n niet mag reizen van de overheid (hier of land van bestemming)
Of evt. creditcard die dit dekt?
Ik kan momenteel zo geen vinden, zelfs de verzekering van Test Aankoop zal corona opstoot niet verzekeren daar dat dan al een 'bekende pandemie' is en dus niet gedekt (werd me bevestigd door hen)
Mij lijkt het dus enkel mogelijk om een duurder type vliegtuigticket te kopen, eentje waarvan je dus een refund of herboeking kan aanvragen.
Alle tips zijn welkom!
Re: Annulatie reisverzekering Corona proof
Toen Corona begon zei men dat een verzekeraar typisch een pandemie niet dekt omdat het zich dan blootstelt aan een te groot risico. Een pandemie (zoals de naam het zegt) is te globaal. Een verzekering die beweert dit te dekken zal (als het voorvalt) meteen failliet gaan want dan moet het plots iedereen vergoeden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Of gewoon een goedkoop ticket kopen.
De vluchten die de voorbije maanden geannuleerd werden zijn ofwel terugbetaald ofwel kregen de reizigers een voucher.
Eventueel een "pakketreis" (met een nacht hotel) boeken via een reisbureau. Zij zijn dan verantwoordelijk voor de aktiviteiten rond de terugbetaling.
De vluchten die de voorbije maanden geannuleerd werden zijn ofwel terugbetaald ofwel kregen de reizigers een voucher.
Eventueel een "pakketreis" (met een nacht hotel) boeken via een reisbureau. Zij zijn dan verantwoordelijk voor de aktiviteiten rond de terugbetaling.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
AG travelstop en touring betalen reis terug in het geval van een epidemie maar enkel als de epidemie niet bestond op het moment dat je de reis boekte. Ergens logisch wel.