ArcelorMittal
TIP
ArcelorMittal
Vandaag nog een pakket ArcelorMittal bijgekocht nipt onder 10 euro.
Aandeel staat zeer goedkoop, maar ArcelorMittal is wel dat soort aandelen dat een fors hoger dan gemiddeld risico inhoudt.
Alleen voor risicobewuste beleggers dus en wellicht te verkiezen met eerder kleine bedragen.
Voor LT-beleggers (enkele jaren) is het potentieel mijn inziens wel enorm.
Aandeel staat zeer goedkoop, maar ArcelorMittal is wel dat soort aandelen dat een fors hoger dan gemiddeld risico inhoudt.
Alleen voor risicobewuste beleggers dus en wellicht te verkiezen met eerder kleine bedragen.
Re: ArcelorMittal
@piper: Waarom aankoop niet nog even uitstellen? Zeer cyclisch aandeel en je gaf zelf aan:
"Ik hunker op twee gedachten:
- september en oktober worden moeilijke maanden. Zie redenen reeds aangehaald bij "De Beurs Vandaag".
- anderzijds zet de trend van afbouw van Amerikaanse aandelen ten voordele van Europese aandelen door grote en professionele marktpartijen zich verder."
Het tweede argument weegt dus harder door dan het eerste?
- september en oktober worden moeilijke maanden. Zie redenen reeds aangehaald bij "De Beurs Vandaag".
- anderzijds zet de trend van afbouw van Amerikaanse aandelen ten voordele van Europese aandelen door grote en professionele marktpartijen zich verder."

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Micha3, koers van het aandeel (<10 euro) weegt bij mij doorslaggevend.Micha3 schreef:@piper: Waarom aankoop niet nog even uitstellen? Zeer cyclisch aandeel en je gaf zelf aan:
http://seekingalpha.com/article/1629512 ... ining-star" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad, als de Europese economie terug zou aantrekken in de tweede jaarhelft, wat de verwachtingen zijn, zullen het precies zo'n bedrijven als ArcelorMittal zijn die daar ten volle zullen van genieten.jens_dev schreef:http://seekingalpha.com/article/1629512 ... ining-star
En daar speel ik alvast vandaag op in.
Piper schreef:Vandaag nog een pakket ArcelorMittal bijgekocht nipt onder 10 euro.
Staalprijzen stijgen en in navolging daarvan ook de koers van ArcelorMittal.
Ik besef dat het parcours hobbelig kan zijn, maar ik heb ArcelorMittal gekocht om nog jaren in portefeuille te houden.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Bekijk ook eens Schnitzer Steel in dezelfde sector. De USA umicore maar dan in gewone metalen.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Even melden: zit ook in MT
Gekocht in maart aan zelfde koers als vandaag (10,22); 480 stuks.
Voor de middellange termijn. Er is overcapaciteit maar het MT-management is allesbehalve bang om harde beslissingen te
nemen
Gekocht in maart aan zelfde koers als vandaag (10,22); 480 stuks.
Voor de middellange termijn. Er is overcapaciteit maar het MT-management is allesbehalve bang om harde beslissingen te
nemen
Bedankt, gaan we eens in de gaten houden. Altijd interesse in diversificatie naar USD.JulusCesar schreef:Bekijk ook eens Schnitzer Steel in dezelfde sector. De USA umicore maar dan in gewone metalen.
JulusCesar, bedankt voor de tip.JulusCesar schreef:Bekijk ook eens Schnitzer Steel in dezelfde sector. De USA umicore maar dan in gewone metalen.
Nog tips? Eventueel dichter bij huis?
http://www.telegraaf.nl/tv/dft/beursfli ... al___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Enkele zeer recente en zeer uiteenlopende koersdoelen.
CSFB met een koersdoel van 17 euro.
Goldman Sachs met een koersdoel van 9 euro.
Alpha Value met een koersdoel van 13,10 euro.
CSFB met een koersdoel van 17 euro.
Goldman Sachs met een koersdoel van 9 euro.
Alpha Value met een koersdoel van 13,10 euro.
http://www.beursduivel.be/nieuws/263961 ... ittal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Piper schreef:Vandaag nog een pakket ArcelorMittal bijgekocht nipt onder 10 euro.
Ondertussen ook 20% hoger maar nog altijd een interessant aandeel.
http://www.belegger.nl/nieuws/2642083/a ... -2014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Vandaag een pakketje gekocht tijdens de daling.
Kunnen kopen aan 11,615.
Komt wel goed!
Kunnen kopen aan 11,615.
Komt wel goed!