argenta aandelen
TIP
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: argenta aandelen
Lol als je die argenta andelen een risico noemtpatje schreef:Goh mensen , Stier en Co. jullie zullen wel juist zijn met de uitspraken die jullie doen , maar één ding staat steeds vast : hoe meer risico je neemt , hoe groter de winst OF verlies . Ik heb nog aandelen gehad , en nog kunnen verkopen met beperkte winst , als ik het mocht overdoen , ik zou het terug doen . Waarom ? omdat ik meer rendement haalde op dat moment als mijn patrner haar spaarboekje bij Argenta , pas op ! het had anders kunnen aflopen ook ! maar dat bedoel ik nu net met meer risisco nemen Met Argenta Co. aandelen neem je ook een bepaald risico , maar de winstneming zal "misschien" groter zijn dan het geld te laten staan op een spaarboekje , het risico winst of verlies moet je voor jezelf uitmaken , ik teken alvast in !
-
- Full Member
- Contacteer:
Vandaag aangekocht, er werden geen aandere producten opgedrongen.
Verkoop verloopt heel vlot wisten ze te vertellen.
Wel externe voordelen op:
magazines (vb Humo, Story) 20% opjaarabonnement
Shoe discount 5%
E5 mode €5
VAB € 150 op 2°handswagen
Midas € 20 op aankoop (vanaf €100, behalve banden)
...
Shoe discount 5%
E5 mode €5
...
Leraars zouden hun krom lachten met bovenstaande voordelen (cfr. lerarenkaart).Franscoppy schreef:Vandaag aangekocht, er werden geen aandere producten opgedrongen.
Shoe discount 5%
E5 mode €5
...
Gratis plopsa (sommige perioden), ...
meer dan 50% korting op sommige tijdschriften...
Op basis van die externe voordelen kunnen we er hier een datingsite van maken:
Argenta aandeelhouder zoekt Argenta aandeelhoudster.
Ik, welstellende man met Argenta aandelen, sta op (dag) om (uur) op het (plein) van (stad) en draag kleren van E5-mode, schoenen van Shoe Post en een Humo onder de arm. Hoe herken ik jou?
Argenta aandeelhouder zoekt Argenta aandeelhoudster.
Ik, welstellende man met Argenta aandelen, sta op (dag) om (uur) op het (plein) van (stad) en draag kleren van E5-mode, schoenen van Shoe Post en een Humo onder de arm. Hoe herken ik jou?
Aaankoop van de aandelen verliep bij mij ook bijzonder vlot. Ik heb geen spaargeld meer bij hun staan (en beleggingen heb ik ook al niet), maar er werden geen voorwaarden gesteld. Ik ben wel al lang klant en had vroeger veel geld bij hun staan.
Daarnet ingetekend op Argen-Co.Probleemloos verlopen.Prospectus met kantoorhouder nog eens vlug overlopen met alle voor en nadelen.Geen verdere voorwaarden.Risicoklasse Argen-Co is 3 op een schaal van 0 tot 6.Op termijn zouden aandeelhouders "korting" krijgen op beleggings en verzekeringsproducten van Argenta.
Ik ben nu ook vennoot.
Ik was eerder deze week gaan informeren en toen hebben ze voor mij een afspraak gemaakt met de kantoorhouder omdat ze 'uitverkocht' waren. Blijkbaar was het probleem dat ik niet op voorhand een venotenrekening had geopend.
Het gesprek was aangenaam. Ik heb ook wel potentiëel als goede klant bij Argenta. . Eerst wat bla-bla-bla over het success van de aandelen. Blijkbaar had hij nog voor 2-3 klanten een opening vrij om vennoot te laten worden.
Elk kantoor krijgt zijn quotum van aandelen. Na een 4-tal weken wordt gekeken of er nog aandelen vrij zijn. Als men bv. minder klanten heeft die voor de volle 3.000 € inschrijven kan men besluiten om nog vennoten toe te laten. In een latere fase wordt gekeken of er veel kantoorhouders zijn die hun quota niet halen. Mogelijk kan dan beslist worden om deze dan te verdelen onder de overige kantoorhouders. Hier moet je echter niet te veel op hopen. Je moet ook niet te veel hopen dat Argenta volgend jaar extra aandeelhouders zoekt via Argent-Co.
Ik was eerder deze week gaan informeren en toen hebben ze voor mij een afspraak gemaakt met de kantoorhouder omdat ze 'uitverkocht' waren. Blijkbaar was het probleem dat ik niet op voorhand een venotenrekening had geopend.
Het gesprek was aangenaam. Ik heb ook wel potentiëel als goede klant bij Argenta. . Eerst wat bla-bla-bla over het success van de aandelen. Blijkbaar had hij nog voor 2-3 klanten een opening vrij om vennoot te laten worden.
Elk kantoor krijgt zijn quotum van aandelen. Na een 4-tal weken wordt gekeken of er nog aandelen vrij zijn. Als men bv. minder klanten heeft die voor de volle 3.000 € inschrijven kan men besluiten om nog vennoten toe te laten. In een latere fase wordt gekeken of er veel kantoorhouders zijn die hun quota niet halen. Mogelijk kan dan beslist worden om deze dan te verdelen onder de overige kantoorhouders. Hier moet je echter niet te veel op hopen. Je moet ook niet te veel hopen dat Argenta volgend jaar extra aandeelhouders zoekt via Argent-Co.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb ook ingetekend. De dividendberekening begint te lopen op de dag van de intekening. Ik vraag me af wat het dividend zal zijn... Max 5%, maar hoeveel gaan ze toekennen?
Iemand een idee welke andere banken/organisaties coöperatieve aandelen uitgeven?
Groenkracht 6%cardoman schreef:Iemand een idee welke andere banken/organisaties coöperatieve aandelen uitgeven?
Ecopower 6%
Landbouwkrediet 5%
Beauvent 6%
Er is ook nog Arcopar van Dexia.Davy V schreef:Groenkracht 6%cardoman schreef:Iemand een idee welke andere banken/organisaties coöperatieve aandelen uitgeven?
Ecopower 6%
Landbouwkrediet 5%
Beauvent 6%
Vandaag ingetekend: bedrag zelf te kiezen tussen 500 en 3000 euro, per schijf van 500 euro. GEEN verplichte aankoop andere beleggingsproducten. Volgens mij heeft die bediende u goed bedot!matteo schreef:Vandaag even langsgeweest in mijn Argenta kantoor om me te informeren over Argen-Co. Ben lichtjes in shock buitengekomen. Intekenen kan alleen voor de volle 3000 euro plus aankoop van 2 andere beleggingsproducten van minimum 2500 euro per stuk !!! Die voorwaarden staan nergens te lezen op hun website! Volgens de bankbediende zijn dit orders van zijn hoofdkantoor. Ja man, als ze een goede klant kwijt willen zijn ze goed op weg! Ik ben klant met zichtrekening, e-spaar met een bedrag van 5 cijfers, effectenrekening, pensioenspaarrekening, familiale verzekering en brandverzekering!
De bankbediende zei er ook nog bij dat de aandelen zo goed gaan opbrengen dat de klant verondersteld wordt om er een ander product bij te kopen. Om ons daarop geld af te troggelen veronderstel ik! Ben naar Argenta overgestapt om van die grootbank toestanden af te zijn! Zucht!
Van deze zou ik afblijven.Boekjaar 2009-2010 3% dividend.Bartd schreef:Er is ook nog Arcopar van Dexia.Davy V schreef:
Groenkracht 6%
Ecopower 6%
Landbouwkrediet 5%
Beauvent 6%
Davy V: Waar haal je die info? Ik zou verwachten dat ze het eerste jaar richting 5% gaan (om te voorkomen dat volgend jaar een te groot aantal klanten uitstappen).Davy V schreef:Van deze zou ik afblijven.Boekjaar 2009-2010 3% dividend.
http://www.groeparco.be/index/be-nl/209 ... ncats/575/" onclick="window.open(this.href);return false;zwembad schreef:Davy V: Waar haal je die info? Ik zou verwachten dat ze het eerste jaar richting 5% gaan (om te voorkomen dat volgend jaar een te groot aantal klanten uitstappen).Davy V schreef:Van deze zou ik afblijven.Boekjaar 2009-2010 3% dividend.
Op dit moment zijn het aandeeltype's D.
A,B en C kan men niet meer ondertekenen.