Argenta - Bestendige opdrachten wijzigen naar SEPA overschrijvingen?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta - Bestendige opdrachten wijzigen naar SEPA overschrijvingen?
Kan men via Argenta internetbankieren traditionele bestendige opdrachten wijzigen naar SEPA overschrijvingen?
Onlangs bracht ik al mijn bestendige opdrachten in.
Met de Argenta digipas was dat een tijdrovende bezigheid en zeer slecht voor mijn zenuwen.
Nu de eerste SEPA overschrijvingsformulieren in de bus beginnen te vallen kan ik helemaal opnieuw beginnen.
Ik zie nl. geen andere manier dan mijn SEPA bestendige opdracht opnieuw in te brengen en de traditionele te verwijderen.
Ik word echt gek van het intikken van al die cijfers op mijn digipas.
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Onlangs bracht ik al mijn bestendige opdrachten in.
Met de Argenta digipas was dat een tijdrovende bezigheid en zeer slecht voor mijn zenuwen.
Nu de eerste SEPA overschrijvingsformulieren in de bus beginnen te vallen kan ik helemaal opnieuw beginnen.
Ik zie nl. geen andere manier dan mijn SEPA bestendige opdracht opnieuw in te brengen en de traditionele te verwijderen.
Ik word echt gek van het intikken van al die cijfers op mijn digipas.
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Re: Argenta - Bestendige opdrachten wijzigen naar SEPA overschrijvingen?
is dat wel nodig? zolang het in belgië blijft zijn de oude rekeningnummers toch ook nog in gebruik? of is dit slechts een overgangsperiode?
alleszins, als je ze wil veranderen naar SEPA overschrijvingen, kan je ook naar je kantoor gaan en dan kan de loketbediende dat voor jou doen.
gratis dienstverlening is toch 1 van de kernpunten van Argenta? maak er maar gebruik van
alleszins, als je ze wil veranderen naar SEPA overschrijvingen, kan je ook naar je kantoor gaan en dan kan de loketbediende dat voor jou doen.
gratis dienstverlening is toch 1 van de kernpunten van Argenta? maak er maar gebruik van

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Argenta - Bestendige opdrachten wijzigen naar SEPA overschrijvingen?
Je hebt gelijk. Voorlopig is dit nog niet nodig. Het gaat over de Electrabel factuur. Er zat een foldertje bij, maar dat had ik weer niet gelezen. Hierin werd gemeld dat 'de klassieke Belgische formulieren tot eind 2010 aanvaard worden, naast de nieuwe versie.'lotty schreef: is dat wel nodig? zolang het in belgië blijft zijn de oude rekeningnummers toch ook nog in gebruik? of is dit slechts een overgangsperiode?
gratis dienstverlening is toch 1 van de kernpunten van Argenta? maak er maar gebruik van![]()
Ondertussen ben ik ook op mijn Argenta kantoor geweest. De loketbediende zal in de toekomst mijn klassieke bestendige opdrachten omzetten naar de SEPA versie. Oef! Probleem opgelost.