Argenta boert goed garen bij problemen grootbanken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta boert goed garen bij problemen grootbanken
Wat mij opvalt in verschillende artikels van " De Tijd " is dat die over het algemeen zeer negatief staan tegenover argenta. Onverdiend zou ik zeggen.
De realiteit bij Argenta is:
- winst in 2008 ( vele banken doen dat niet na )
- 100.000 nieuwe klanten
maar vooral
DE SCHATKIST NIET GEPLUNDERD ( Fortis, Dexia, Ethias, Kaupting, KBC, ... ) EN DE GOEDE HUISVADERBELEGGERS HUN VERMOGEN NIET VERNIETIGD !
Doe zo voort Argenta, wat De TIJD ook zegt.
De realiteit bij Argenta is:
- winst in 2008 ( vele banken doen dat niet na )
- 100.000 nieuwe klanten
maar vooral
DE SCHATKIST NIET GEPLUNDERD ( Fortis, Dexia, Ethias, Kaupting, KBC, ... ) EN DE GOEDE HUISVADERBELEGGERS HUN VERMOGEN NIET VERNIETIGD !
Doe zo voort Argenta, wat De TIJD ook zegt.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Re: Argenta boert goed garen bij problemen grootbanken
nieuws.becp1234 schreef: maar vooral
denk je Argenta alleen? voor een internetbank (zonder fysieke kantoren) ook niet slecht!
Keytrade Bank tekent recordgroei op in 2008
Keytrade Bank heeft het afgelopen jaar meer dan 23.000 nieuwe klanten aangetrokken. Dat is de grootste groei voor de bank sinds de start tien jaar geleden, zo zegt ze woensdag in een persbericht. In totaal heeft Keytrade net geen 90.000 klanten (89.120).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben sinds daarnet ook klant bij Keytrade, valt me alleen op dat men bij "De Tijd" altijd kleinerend doet over een bank als Argenta terwijl de "grote" banken die tientallen miljarden verlies hebben gemaakt, waar de aandeelhouderswaarde met 90% is weggesmolten nog altijd als zijnde beter wordt voorgesteld.
Tuurlijk doet Argenta het niet alleen goed, maar je moet appelen met appelen vergelijken. Argenta is een traditionele bank met kantoren, geen niche-speler die enkel virtuele kantoren heeft en een veel kleiner aanbod heeft.
Tuurlijk doet Argenta het niet alleen goed, maar je moet appelen met appelen vergelijken. Argenta is een traditionele bank met kantoren, geen niche-speler die enkel virtuele kantoren heeft en een veel kleiner aanbod heeft.
Ik ben sinds kort ook klant bij Argenta en ik kan het iedere klant van eender welke grootbank aanbevelen. Vrijwel alles is gratis en het contact met de medewerkers is veel persoonlijker. Als ik nu nog af en toe in mijn Fortiskantoor kom dan zie ik daar vrijwel enkel oude mensen, mensen die te bang zijn om te veranderen dus.
Wat De Tijd over Argenta zegt boeit mij niet. De Tijd heeft de Belgische grootbanken altijd volop gesteund omdat die grote reclamecampagnes voerden in hun krant en op hun site. Argenta doet dat niet en misschien speelt dat een rol.
Wat De Tijd over Argenta zegt boeit mij niet. De Tijd heeft de Belgische grootbanken altijd volop gesteund omdat die grote reclamecampagnes voerden in hun krant en op hun site. Argenta doet dat niet en misschien speelt dat een rol.
Zolang alles gratis blijft bij argenta blijf ik ze ook trouw!
Ik blijf er zeker klant, maar zoals ze nu bezig zijn, zal er toch geen cent meer bijkomen.
Ze willen precies dat men niet langer spreekt over de grote 4 Belgische banken maar over de grote vijf. Als ze daardoor hun klanten minder intrest geven, stoort hun kennelijk niet.
Spijtige zaak.
Zou zeggen, elke Argenta klant, ga zagen bij je kantoor. Die zelfstandige kantoorhouders zullen dan wel rap een signaal naar boven sturen voor zij hun inkomen zien afnemen.
Ze willen precies dat men niet langer spreekt over de grote 4 Belgische banken maar over de grote vijf. Als ze daardoor hun klanten minder intrest geven, stoort hun kennelijk niet.
Spijtige zaak.
Zou zeggen, elke Argenta klant, ga zagen bij je kantoor. Die zelfstandige kantoorhouders zullen dan wel rap een signaal naar boven sturen voor zij hun inkomen zien afnemen.