Argenta Green, extra zichtrekening (laten) toevoegen mogelijk?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta Green, extra zichtrekening (laten) toevoegen mogelijk?
Ik heb het gratis green pakket bij Argenta. Dit is dus 1 zicht (betaal) rekening
via de app kan ik zelf spaarrekeningen bijmaken, echter hiermee kan ik niet extern betalingen verrichten.
Is het mogelijk gratis een tweede zichtrekening bij te krijgen? indien ja, hoe is de werkwijze?
via de app kan ik zelf spaarrekeningen bijmaken, echter hiermee kan ik niet extern betalingen verrichten.
Is het mogelijk gratis een tweede zichtrekening bij te krijgen? indien ja, hoe is de werkwijze?
Re: Argenta Green, extra zichtrekening (laten) toevoegen mogelijk?
Weet je dat, als je 5 spaarrekeningen zou hebben, je nog altijd maar 1 zichtrekening nodig hebt om verrichtingen te doen vanuit elke spaarrekening >> naar je zichtrekening >> naar overal.
Daarvoor heb je geen andere zichtrekening nodig.
Maar misschien begrijp ik je vraag niet volledig en heb je toch een extra zichtrekening nodig voor iets anders... (?)
Probeer anders eens bij producten > betaalrekening > green pakket > vraag aan
Daarvoor heb je geen andere zichtrekening nodig.
Maar misschien begrijp ik je vraag niet volledig en heb je toch een extra zichtrekening nodig voor iets anders... (?)
Probeer anders eens bij producten > betaalrekening > green pakket > vraag aan
Laatst gewijzigd door haelewyn op 9 juli 2024, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waarvoor hebben mensen bij 1 en dezelfde bank toch zoveel zichtrekeningen nodig???
Veel geld of veel potjes.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Even vragen ...

Waarvoor heb je bij 1 en dezelfde bank meer dan 1 zichtrekening nodig ?!?
Gewoon uit interesse ...
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 9 juli 2024, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En niet over zichtrekeningen ...
Mogelijks wel. Of misschien heimelijke dingen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je verwijst gewoon naar een onzinnige discussie tussen uzelf en een ander forumlid (n.m.i. beiden even halsstarrig overigens) ... ?!?haelewyn schreef: ↑9 juli 2024, 20:26bankrekening-met-potjes-voor-verschille ... ml#p620360
En de cirkel is weer rond..

Laat eerst misschien lucdec gewoon eens antwoorden op de vraag ...
Waarvoor heb je bij 1 en dezelfde bank meer dan 1 zichtrekening nodig ?!?
Gewoon uit interesse ...
Goh Earth.. wil je nu echt bij elke Vlaamse film ondertitels hebben.
Voor het eerste stuk : de discussie, net als het forum zelf, was er niet uitsluitend tussen mezelf en een andere..
Er was (ook) een andere topicstarter.
Twee rekeningen bij een bank : ik heb dat ook.
Waarom : ga ik niet aan uwe neus hangen.
Mijn rekeningen = mijn zaak.
Als iemand antwoord geeft op je vraag ga je dat toch maar tegen het licht houden, verdraaien, in twijfel trekken, kortom er over 'zagen'.
Jij of een ander. Of allebei.
Voor het eerste stuk : de discussie, net als het forum zelf, was er niet uitsluitend tussen mezelf en een andere..
Er was (ook) een andere topicstarter.
Twee rekeningen bij een bank : ik heb dat ook.
Waarom : ga ik niet aan uwe neus hangen.
Mijn rekeningen = mijn zaak.
Als iemand antwoord geeft op je vraag ga je dat toch maar tegen het licht houden, verdraaien, in twijfel trekken, kortom er over 'zagen'.
Jij of een ander. Of allebei.
tja kort uitgelegd.Waarvoor heb je bij 1 en dezelfde bank meer dan 1 zichtrekening nodig ?!?
Gewoon uit interesse ...
Beleg via Bolero en Bolero vereist een gekoppelde rekening. Er is nu een KBC basisrekening aangekoppeld die gratis was, maar nu betalend wordt.
Ik wil liever geen betalende rekening
Ben ook klant bij Argenta, maar wil die hoofd zichtrekening liever daar niet aan koppelen. Nu vroeg ik mij af, kan ik daar een tweede zichtrekening bij krijgen
zodat ik deze kan koppelen aan Bolero
Voila, een hele boterham Duidelijk....?
Maar mijn probleem is hiermee nog niet opgelost....
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Open een gratis rekening bij Keytrade, kan je die koppelen aan je Bolero account en kan je beleggen bij de goedkoopste van de 2 voor de gewenste producten, win-win ...
En als je toch enkel Argenta wilt, doe dan de moeite om je kantoor eens te bellen, Duidelijk !?
En als je toch enkel Argenta wilt, doe dan de moeite om je kantoor eens te bellen, Duidelijk !?
Make Spaargids " Great Again ! "
Ja, een ouderwetse telefoon kan toch handig en sneller zijn.voorheenCP1234 schreef: ↑11 juli 2024, 21:48 Open een gratis rekening bij Keytrade, kan je die koppelen aan je Bolero account en kan je beleggen bij de goedkoopste van de 2 voor de gewenste producten, win-win ...

- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Er bestaan tegenwoordig zelfs al mobiele telefoons, lijkt me ook handig, moet je niet speciaal thuis zijn als je je bank wilt bellen, allez ik heb gehoord dat die bestaan ...JOKER247 schreef: ↑11 juli 2024, 21:51Ja, een ouderwetse telefoon kan toch handig en sneller zijn.voorheenCP1234 schreef: ↑11 juli 2024, 21:48 Open een gratis rekening bij Keytrade, kan je die koppelen aan je Bolero account en kan je beleggen bij de goedkoopste van de 2 voor de gewenste producten, win-win ...
En als je toch enkel Argenta wilt, doe dan de moeite om je kantoor eens te bellen, Duidelijk !?![]()

Make Spaargids " Great Again ! "
Maar dat is wel veel werk hoor.voorheenCP1234 schreef: ↑11 juli 2024, 22:18Er bestaan tegenwoordig zelfs al mobiele telefoons, lijkt me ook handig, moet je niet speciaal thuis zijn als je je bank wilt bellen, allez ik heb gehoord dat die bestaan ...![]()