argenta : inloggegevens onjuist ? ? ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
argenta : inloggegevens onjuist ? ? ?
Zijn hier nóg mensen met hetzelfde probleem ?
Tot 3 x toe probeerde ik tevergeefs in te loggen bij Argenta (digipas)
Telkens krijg ik de melding dat mijn inloggegevens onjuist zijn.
Nochtans heb ik één voor één alle cijfertjes nauwkeurig nagekeken.
Ik ben dus zeker dat ik geen fouten maakte.
Daar het inlogvenster het gehele scherm in beslag neemt, kan ik dit bovendien
op geen enkele manier meer sluiten, noch iets anders openen.
Ik zag geen andere mogelijkheid dan af te sluiten met Ctrl Alt Delete.
Anders was ik telkens opnieuw verplicht om mijn gegevens proberen in te geven.
(tot wanneer alles geblokkeerd wordt wegens "verkeerde" gegevens )
Tot 3 x toe probeerde ik tevergeefs in te loggen bij Argenta (digipas)
Telkens krijg ik de melding dat mijn inloggegevens onjuist zijn.
Nochtans heb ik één voor één alle cijfertjes nauwkeurig nagekeken.
Ik ben dus zeker dat ik geen fouten maakte.
Daar het inlogvenster het gehele scherm in beslag neemt, kan ik dit bovendien
op geen enkele manier meer sluiten, noch iets anders openen.
Ik zag geen andere mogelijkheid dan af te sluiten met Ctrl Alt Delete.
Anders was ik telkens opnieuw verplicht om mijn gegevens proberen in te geven.
(tot wanneer alles geblokkeerd wordt wegens "verkeerde" gegevens )
Re: argenta : inloggegevens onjuist ? ? ?
Toen ik nog met pas-en sleutelwoord inlogde heb ik drie weken aan één stuk niet kunnen internetbankieren.
Tot drie keer toe werd ik geblokkeerd wegens 'onjuiste inloggegevens'.
Telkens moest ik één week wachten op mijn nieuwe pas-en sleutelwoord.
Eén keer was het wel degelijk mijn schuld, maar de 2 andere keren weet ik zeker dat het niet aan mij lag.
De Helpdesk kon mij geen verklaring geven voor deze problemen en uiteindelijk heb ik dan voortijdig een Digipas gekregen.
Ik heb de Helpdesk ook gecontacteerd voor het feit dat je in Internet Explorer 7 geen pagina's kan minimaliseren, maar daarvoor schijnt er voorlopig geen oplossing te zijn.
Ik kreeg de raad met Mozilla Firefox te werken, maar ik vind dat een oplossing die er geen is...
Tot drie keer toe werd ik geblokkeerd wegens 'onjuiste inloggegevens'.
Telkens moest ik één week wachten op mijn nieuwe pas-en sleutelwoord.
Eén keer was het wel degelijk mijn schuld, maar de 2 andere keren weet ik zeker dat het niet aan mij lag.
De Helpdesk kon mij geen verklaring geven voor deze problemen en uiteindelijk heb ik dan voortijdig een Digipas gekregen.
Ik heb de Helpdesk ook gecontacteerd voor het feit dat je in Internet Explorer 7 geen pagina's kan minimaliseren, maar daarvoor schijnt er voorlopig geen oplossing te zijn.
Ik kreeg de raad met Mozilla Firefox te werken, maar ik vind dat een oplossing die er geen is...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb bij het overschakelen van de code naar digipass ook éénmaal dat probleem gehad. Na drie pogingen moest ik natuurlijk een nieuwe code gaan halen in de bank. Ik moest dan mijn bankkaart terug activeren ergens in een automaat en vanaf dan ging het zonder problemen....
Maar ik werk al sinds enkele weken zonder problemen met digipas en heb tot nu toe nog
geen problemen gehad.
Dit is nu de eerste keer. Ik begrijp dus niet wat er aan de hand is.
De laatste keer dat ik probleemloos inlogde was op 20/03/09.
En sinds deze morgen worden mijn gegevens plots als onjuist beschouwd.
geen problemen gehad.
Dit is nu de eerste keer. Ik begrijp dus niet wat er aan de hand is.
De laatste keer dat ik probleemloos inlogde was op 20/03/09.
En sinds deze morgen worden mijn gegevens plots als onjuist beschouwd.
Ik Installeerde:Ik heb de Helpdesk ook gecontacteerd voor het feit dat je in Internet Explorer 7 geen pagina's kan minimaliseren, maar daarvoor schijnt er voorlopig geen oplossing te zijn.
1) IE7Pro: http://www.ie7pro.com/
Instellen via Exta > IE7 Pro preferences
Bij 'overig' zet je de taal op Nederlands (Dutch)
Bij 'IE Instellingen' zet je een V bij 'Popups altijd in een nieuw tabblad openen'
Bij 'Instellingen' > 'Modules' zet je bij alles een V, behalve bij 'Eén venster voor IE'
Daarna de internetbrowser sluiten en terug openen
Je kan nu al eens proberen. Lukt het nog niet, dan is het tijd op te updaten:
2) Dan de nieuwste versie van Internet Explorer 8 (enkel voor XP of recenter)
http://www.microsoft.com/windows/intern ... sites.aspx
3) Tenslotte de IE8 Add-on PDF Download: http://www.pdfdownload.org/
Lukt het nu nog niet, dan kan je ook de nieuwste Firefox gebruiken : http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/ met de add-on PDF Download: http://www.pdfdownload.org/
Sinds ik die geïnstalleerd heb, opent Argenta webbanking in een apart tabblad, kan ik minimaliseren, uittreksels downloaden ...
Laatst gewijzigd door Anonymous op 25 maart 2009, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Pecunia non olet
Bedankt voor de info maar spijtig genoeg ken ik nauwelijks iets over software.
Ik zal iemand zoeken die mij daar wijs kan uitmaken.
Maar mijn vraag of er nog personen zijn die niet meer kunnen inloggen bij Argenta omdat
hun inloggegevens als "onjuist" worden aangeduid, ondanks dat alle gegevens juist zijn,
is hiermee nog niet beantwoord.
Nog mensen die sinds vandaag inlogproblemen hebben ?
Ik zal iemand zoeken die mij daar wijs kan uitmaken.
Maar mijn vraag of er nog personen zijn die niet meer kunnen inloggen bij Argenta omdat
hun inloggegevens als "onjuist" worden aangeduid, ondanks dat alle gegevens juist zijn,
is hiermee nog niet beantwoord.
Nog mensen die sinds vandaag inlogproblemen hebben ?
Heb geen inlogproblemen bij Argenta maar wel bij Deutsche bank sinds ik de betaversie explorer 8 heb geinstalleerd
DB gaf ook de raad om Firefox te gebruiken... en inderdaad inloggen mogelijk zonder problemen
DB gaf ook de raad om Firefox te gebruiken... en inderdaad inloggen mogelijk zonder problemen
Bij mij werkt argenta perfect (ik gebruik digi pass)
Intussen is het mij dan tóch gelukt om in te loggen.
(mét dezelfde gegevens !)
Ik snap nog altijd niet wat er aan de hand geweest is ; maar eind goed, al goed.
(mét dezelfde gegevens !)
Ik snap nog altijd niet wat er aan de hand geweest is ; maar eind goed, al goed.
Zowel vroeger met het code-woord als nu met de digi-pass niet één keer een probleem gehad.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mijn vader heeft ook verschillende keren problemen gehad toen hij nog werkte met het paswoord en sleutelwoord.
Sinds de digipass (waar hij nu een kleine maand mee werkt) zijn er toch op heden geen problemen meer geweest.
Ikzelf heb dan weer nooit problemen ondervonden.
Sinds de digipass (waar hij nu een kleine maand mee werkt) zijn er toch op heden geen problemen meer geweest.
Ikzelf heb dan weer nooit problemen ondervonden.
Bij Argenta heb ik het voorbije van januari 2009 tot maart 2009 geen problemen gekend met hun oud systeem (paswoord en sleutelwoord) en met hun nieuw systeem (digipass) momenteel.
Vorig jaar heb ik wel problemen gehad met hun pas en sleutelwoord. Dit was meestal het geval toen ik via een proxiserver mij wou authentificeren op hun servers.
Bij Argenta is men momenteel bezig aan een change over van oud naar nieuw systeem.
De digipass heb ik moeten afhalen op het kantoor, want de zogezegd toegestuurde digipass heb ik nooit ontvangen.
Correct is ook mee te delene dat dit ook aan DE POST kan liggen.
Vorig jaar heb ik wel problemen gehad met hun pas en sleutelwoord. Dit was meestal het geval toen ik via een proxiserver mij wou authentificeren op hun servers.
Bij Argenta is men momenteel bezig aan een change over van oud naar nieuw systeem.
De digipass heb ik moeten afhalen op het kantoor, want de zogezegd toegestuurde digipass heb ik nooit ontvangen.
Correct is ook mee te delene dat dit ook aan DE POST kan liggen.
Als de post mij alles zou moeten vergoeden wat er naar mij al is opgestuurd maar nooit ontvangen, waren ze al lang failliet, en ik hoor dit van veel mensen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Heb je meerdere bankkaarten en heb je dan toevallig de verkeerde bankkaart gebruikt?
same problem,
inloggen ongegrond geweigerd: ik dacht al, als het lang duurt, mogen ze op kantoor alles intikken voor mij.
In feite, went ge wel aan het internetbankieren, maar het risico op fouten en de tijd is volledig voor u.
inloggen ongegrond geweigerd: ik dacht al, als het lang duurt, mogen ze op kantoor alles intikken voor mij.
In feite, went ge wel aan het internetbankieren, maar het risico op fouten en de tijd is volledig voor u.