Argenta - Internetbankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta - Internetbankieren
Vraagje voor de Argenta internetbankieren-gebruikers:
Krijg je je abonnementsnummer voor internetbankieren in een aparte brief of kijk ik er momenteel overheen?!?
Ik heb reeds 2 brieven ontvangen:
1) met geheime code (debetkaart)
2) met debetkaart
Bedankt!
Krijg je je abonnementsnummer voor internetbankieren in een aparte brief of kijk ik er momenteel overheen?!?
Ik heb reeds 2 brieven ontvangen:
1) met geheime code (debetkaart)
2) met debetkaart
Bedankt!
Laatst gewijzigd door Alverman op 26 december 2011, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Argenta - Internetbankieren
En voor de volledigheid: mijn digipass heb ik direct meegekregen bij de opening van de rekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb mijn rekening vorig jaar geopend en toen is het abonnementsnummer in een aparte brief gekomen. Ik vermoed dat dat nu nog zo is.
ik heb destijds een brief gekregen met een abonnementsnummer en een paswoord.
het bijhorende sleutelwoord heb ik moeten gaan afhalen in het kantoor.
het bijhorende sleutelwoord heb ik moeten gaan afhalen in het kantoor.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Ik geraak terug niet op de argenta website en kan bijgevolg dus ook niet interentbankieren...
Nog mensen met dit probleem?
Nog mensen met dit probleem?
ligt inderdaad plat.
Laatste weken zijn er al regelmatig problemen geweest.
Laatste weken zijn er al regelmatig problemen geweest.
Juist geprobeerd een aantal betalingen te doen, eentje is gelukt, en daarna ben ik er ook uitgevlogen, idem vanmorgen
yes , hier in het Gentse lukt het ook niet sinds gisteren middag , dacht al dat het opzet was daar ik een groot bedrag wilde overschrijven , dus dan toch niet
Bij argenta kan men niet spreken over internetbankieren, dat is een slecht werkend systeem uit de middeleeuwen dat ik in de afgelopen jaren nooit heb zien verbeteren.
Men exit daar heb ik nog geen seconde beklaagt, wel dat ik het niet vroeger gedaan heb.
Men exit daar heb ik nog geen seconde beklaagt, wel dat ik het niet vroeger gedaan heb.
Om eerlijk te zijn heb ik nooit veel problemen gehad met het internetbankieren van Argenta.
Toegegeven; het ziet er niet uit, en het is niet bepaald het meest gebruiksvriendelijke systeem op de markt, maar het doet alles wat het moet doen.
De laatste weken zijn er echter regelmatig onderbrekingen geweest. Ik hoop dat ze het snel terug stabiel krijgen.
Toegegeven; het ziet er niet uit, en het is niet bepaald het meest gebruiksvriendelijke systeem op de markt, maar het doet alles wat het moet doen.
De laatste weken zijn er echter regelmatig onderbrekingen geweest. Ik hoop dat ze het snel terug stabiel krijgen.
Het ziet er inderdaad niet uit maar qua gebruiksvriendelijkheid vind ik het niet slechter dan andere.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Argenta ligt weeral plat....
Ik ben tevreden over Argenta maar hoop dat ze hier in 2012 een werkpunt van maken!
Ik ben tevreden over Argenta maar hoop dat ze hier in 2012 een werkpunt van maken!
Inderdaad weer geen toegang. Gebeurt nu regelmatig.
-
- Newbie
- Contacteer:
'Het ziet er niet uit', ik kon het niet beter omschrijven. Ik heb ook e-spaarrekening (2.25% als ik me niet vergis), maar voor verrichtingen etc. laat ik de Digipass netjes links liggen hoor. Gebruik hier liever m'n KBC-rekening voor.
Het abonnementsnummer komt inderdaad in een apparte brief. Ik ben dat nummer al zeker 2 keer 'verloren'. Vind het, hoewel waarschijnlijk veiliger, onhandig.
Het abonnementsnummer komt inderdaad in een apparte brief. Ik ben dat nummer al zeker 2 keer 'verloren'. Vind het, hoewel waarschijnlijk veiliger, onhandig.
Ze waren inderdaad een tijd offline maar nu zijn ze terug. Al bij al vind ik dat het nog meevalt. Hangt er natuurlijk van af wanneer je probeert in te loggen. Als je natuurlijk toevallig altijd probeert wanneer ze offline zijn dan lijkt het alsof ze altijd storingen hebben.