Argenta kredietkaart MasterCard green
Argenta kredietkaart MasterCard green
Sinds Argenta met verschillende paketten werkt, waaronder enkel green nog gratis is, is het blijkbaar ook niet meer mogelijk om een (tijdelijke) verhoging aan te vragen van limiet kredietkaart.
Limiet MasterCard is 1250 EUR met een green pakket.
Hogere limiet kan enkel door "permanent" over te schakelen naar minstens het volgende, en dus betalende pakket.
Voor één transactie zou ik op deze kaart een hogere limiet moeten hebben. Dit is eenmalig. Ik ga hiervoor dus geen betalend pakket nemen.
Is het mogelijk om, zoals bij andere kredietkaarten (bv BeoBank Extra World), een bedrag vooraf over te schrijven naar het rekeningnummer waarop je telkens de kaart afbetaald, en zo je positieve saldo, en dus eenmalig je limiet, te verhogen?
Of andere oplossing? Elders een nieuwe kaart aanvragen gaat helaas te veel tijd in beslag nemen, dus dat is geen optie.
Limiet MasterCard is 1250 EUR met een green pakket.
Hogere limiet kan enkel door "permanent" over te schakelen naar minstens het volgende, en dus betalende pakket.
Voor één transactie zou ik op deze kaart een hogere limiet moeten hebben. Dit is eenmalig. Ik ga hiervoor dus geen betalend pakket nemen.
Is het mogelijk om, zoals bij andere kredietkaarten (bv BeoBank Extra World), een bedrag vooraf over te schrijven naar het rekeningnummer waarop je telkens de kaart afbetaald, en zo je positieve saldo, en dus eenmalig je limiet, te verhogen?
Of andere oplossing? Elders een nieuwe kaart aanvragen gaat helaas te veel tijd in beslag nemen, dus dat is geen optie.
Re: Argenta kredietkaart MasterCard green
Bij Beobank is het inderdaad mogelijk om zo je limiet te verhogen, maar dat werkt achterliggend natuurlijk met een kredietlijn.
Andere kaart zoeken lijkt mij hier echter de enige realistische oplossing. Desnoods een virtuele prepaid zoals Revolut biedt? Account openen gaat snel en kan je normaal gezien ook opladen met je Argenta Mastercard.
American Express heeft dan weer geen vaste limiet.
Andere kaart zoeken lijkt mij hier echter de enige realistische oplossing. Desnoods een virtuele prepaid zoals Revolut biedt? Account openen gaat snel en kan je normaal gezien ook opladen met je Argenta Mastercard.
American Express heeft dan weer geen vaste limiet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zou naar de gratis VISA-kaart van Europabank kijken. En ja, het is een chargekaart. Geen echte kredietkaart.
Geen enkele is beter dan deze bij Keytradebank.
https://www.keytradebank.be/node/fronte ... en/kaarten
https://www.keytradebank.be/node/fronte ... en/kaarten
ka je die eenmalige betaling niet uitvoeren per overschrijving ??
Overschrijving biedt geen enkele bescherming wanneer er iets misgaat. Bij grote bedragen en/of een buitenlandse partij is dat bij mij een grote no-go.
Soit, TS stelt ook duidelijk dat er geen tijd is om een andere fysieke kaart aan te vragen. Dan heeft het verder niet veel zin dat iedereen hier zijn favoriete alternatief voor Argenta komt noemen. Een virtuele kaart is op korte termijn wel mogelijk.
Soit, TS stelt ook duidelijk dat er geen tijd is om een andere fysieke kaart aan te vragen. Dan heeft het verder niet veel zin dat iedereen hier zijn favoriete alternatief voor Argenta komt noemen. Een virtuele kaart is op korte termijn wel mogelijk.
Gierig en zelfde voordelen welkom in 2021.
Misschien ook eens een spelling gebruiker in uwe browser gebruiken.
Pakketten.
Estate Guru believer.
Je kan toch gewoon simpel overstappen van Green naar Silver tijdelijk, de fysieke kaart bij beide dezelfde.
Kan ik zelf mijn pakket aanpassen via de app of het internetbankieren?
Overstappen naar een uitgebreider pakket kan alleen via de app of via je kantoor. In de app doe je dat door de limiet van je kredietkaart te verhogen of door een nieuwe (Golden) kredietkaart aan te vragen. Overstappen naar een minder uitgebreid pakket kan alleen via je kantoor.
Als ik overstap van Green naar Silver, zijn de nieuwe limieten van mijn kredietkaart dan meteen van toepassing?
In het Silver-pakket is de standaardlimiet van je kredietkaart hoger dan bij Green en kun je die limiet tijdelijk verhogen. Zodra je Silver-pakket geactiveerd is, kun je meteen gebruikmaken van de mogelijkheid om je limiet tijdelijk te verhogen, maar de standaardlimiet wordt voorlopig nog niet automatisch aangepast naar de hogere standaardlimiet van Silver. Door een technische onregelmatigheid moet je voorlopig nog zelf contact opnemen met je kantoor om de nieuwe standaardlimiet te activeren. We werken eraan om ook de aanpassing van die limiet zo snel mogelijk automatisch te laten verlopen.
Hoelang duurt het om over te stappen naar een ander pakket?
Als je overstapt naar een ander pakket gebeurt de omschakeling naar dat nieuwe pakket onmiddellijk. Vraag je ook een kredietkaart aan? Dan wordt je nieuwe kaart verstuurd binnen de standaard doorlooptijd, maar je pakket wordt onmiddellijk geactiveerd.
Let wel, als je overstapt van Green naar Silver, is het nieuwe pakket onmiddellijk geactiveerd, maar de standaardlimiet van je kredietkaart wordt voorlopig nog niet automatisch aangepast naar de hogere standaardlimiet van Silver. Om die nieuwe standaardlimiet te activeren moet je nog even contact opnemen met je kantoor.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven