"Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: "Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"
via pm krijg ik bijna dagelijks bericht van iemand dat hij dat aan de moderator meldt, en dat die er blijkbaar niks of onvoldoende mee doet.
Waarom vermeld die persoon van wie U die pm dan ontvangt dat dan niet zelf op het forum??? en of laat die U als boodschapper fungeren om bepaalde personen als Troll te bestempelen,tenzij U zelf die conclusie maakt over bepaalde personen.
En waarom en met welke overtuigingen gaat U er dan van uit dat die info betrouwbaar is, om misschien het forum/personen/newbie's met onjuiste of onterechte meldingen te besmetten.
En waarom en met welke overtuigingen gaat U er dan van uit dat die info betrouwbaar is, om misschien het forum/personen/newbie's met onjuiste of onterechte meldingen te besmetten.
die persoon was blijkbaar niet echt de beste vriend van die trol, vandaar schrik mogelijk
Re:
Ik ook hoor. Een rekening van de VZW die jaarlijks goed aangevuld wordt en een rekening op persoonlijke naam die jaren geleden alleen gediend heeft om een groene lening te verkrijgen en sinds een drietal jaar ligt te slapen. Nooit een opmerking over gekregen.
Het is trouwens ook niet logisch dat je onmiddellijk na storting van je "uitkering" je dit bedrag overschrijf naar een andere rekening maar dan toch nog bankverrichtingen kan doen.
Maar medelijden blijf ik wel hebben met de TS.
Nou als je dan echt zo heet en een lak hebt aan anonimiteit heb je wel een probleem.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Ik hou het liever op de schrijfstijl en spelling. En een newbee die met zijn eerste post meteen een "schrijnend" of controversieel verhaaltje neerpent is (bij mij) ook meteen verdacht.
Ik lig er niet wakker van, alleen spijtig van de verspilde tijd of dat je anderen geen reply meer durft te geven die het wel goed menen en echt pech hebben in de wereld.
In het reglement stond er vroeger dat je minstens 50 euro op je rekening moest hebben staan op 1 bepaalde dag, anders konden / zouden ze x euro kosten aanrekenen ofzoiets....
Ik heb tot 2015 Altijd gezorgd dat er minstens 50 euro op 31.12 op de rekeningen stond.
Ook nu zorg ik er voor dat er altijd geld op de rekening staat ivm pensioen spaargeld
Ik heb tot 2015 Altijd gezorgd dat er minstens 50 euro op 31.12 op de rekeningen stond.
Ook nu zorg ik er voor dat er altijd geld op de rekening staat ivm pensioen spaargeld
De dag dat ze mij kosten durven aanrekenen ben ik er gewoon weg. Banken genoeg.
Je moet gewoon durven onderhandelen. Ik heb zelfs bij BN, weliswaar op vraag, vrijstelling van kosten gekregen zonder aan al hun voorwaarden te voldoen. Het is maar hoe gretig de kantoorhouder is om U binnen te halen als klant.
Je moet gewoon durven onderhandelen. Ik heb zelfs bij BN, weliswaar op vraag, vrijstelling van kosten gekregen zonder aan al hun voorwaarden te voldoen. Het is maar hoe gretig de kantoorhouder is om U binnen te halen als klant.
Paul benoemt personen als Trol, zonder dat hij daar een aantoonbare reden toe heeft, en verschuild zich achter het feit dat hij een pm van iemand krijgt die hem dat meld. Ik verdenk hem ervan dat hij zelf die conclusie maakt en mensen bestempeld als Trol, en hij verneukt en verkracht daarmee het topic,omdat het item dan niet meer serieus genomen wordt,alhoewel er nuttige info uit kan voortkomen die andere personen plaatsen als reaktie op het item.
Hij kan er maar beter mee stoppen veelvuldig meerdere personen te bestempelen als Trol of ik meldt het aan de moderator.... Begint te vervelen met zijn Trol en Thailand spellekes gedoe.
Hij kan er maar beter mee stoppen veelvuldig meerdere personen te bestempelen als Trol of ik meldt het aan de moderator.... Begint te vervelen met zijn Trol en Thailand spellekes gedoe.
Daar kan ik u in volgen Cronos, maar als je enkel een pensioen ontvang En hebt, dan heeft een bank niets meer aan u.
Waarom zouDen ze dan moeite doen?
Waarom zouDen ze dan moeite doen?
ludo schreef: ↑30 augustus 2017, 10:21 Paul benoemt personen als Trol, zonder dat hij daar een aantoonbare reden toe heeft, en verschuild zich achter het feit dat hij een pm van iemand krijgt die hem dat meld. Ik verdenk hem ervan dat hij zelf die conclusie maakt en mensen bestempeld als Trol, en hij verneukt en verkracht daarmee het topic,omdat het item dan niet meer serieus genomen wordt,alhoewel er nuttige info uit kan voortkomen die andere personen plaatsen als reaktie op het item.
pffffffffff, de webmaster is daar allemaal volledig van op de hoogte maar hij kan er ook niet altijd iets aan doen.
Van mij mogen de trollen nu maar op spaargids afkomen, hoe meer hoe liever.......... dank zij jou.
In ieder geval al de namen die de trollenvanger mij op spaargids heeft gemeld waren - achteraf gezien - effectief trollen
Schrijf jij nu opzettelijk zoveel DT-fouten, of ben je ook al een alter-ego van de trol?ludo schreef: ↑30 augustus 2017, 10:21 Paul benoemt personen als Trol, zonder dat hij daar een aantoonbare reden toe heeft, en verschuild zich achter het feit dat hij een pm van iemand krijgt die hem dat meld. Ik verdenk hem ervan dat hij zelf die conclusie maakt en mensen bestempeld als Trol, en hij verneukt en verkracht daarmee het topic,omdat het item dan niet meer serieus genomen wordt,alhoewel er nuttige info uit kan voortkomen die andere personen plaatsen als reaktie op het item.
![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
Hoe dan ook, Paul heeft over die trollen wel gelijk. Het is één en dezelfde persoon die hier een beetje komt stoken. En zo "onschuldig" is dat niet, zo beschuldigt hij in dit topic Argenta van zaken die misschien totaal niet kloppen.
Ik heb al aangegeven dat het mij niet kan schelen dat "vlo" of "god" hier terug komt posten, maar dat hij het dan deftig houdt en niet komt stoken met allerhande verzonnen topics en beschuldigingen. Maar dat is schijnbaar niet de trol z'n bedoeling.
@Paul. Als U daarmee stopt om mensen als trol te bestempelen , info die U via een pm van iemand krijgt, en mensen daardoor als trol te bestempelen, dan stopt die flauwe kul misschien.
en voor @ fakkel. zelfs met dt fouten kan je mijn bericht lezen, wat is dan het probleem???
en voor @ fakkel. zelfs met dt fouten kan je mijn bericht lezen, wat is dan het probleem???
Laatst gewijzigd door ludo op 30 augustus 2017, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Denk dat de trol nu stiekem in zijn vuistje zit te lachen, een van zijn plannetjes is geslaagd en hij gaat meer 'vrij'spel krijgen
een correctie : de webmaster doet er wel altijd iets aan, maar eenvoudig is het ook niet . Een trol kan je niet doodspuiten met poeder
een correctie : de webmaster doet er wel altijd iets aan, maar eenvoudig is het ook niet . Een trol kan je niet doodspuiten met poeder
Waarmee je wil bedoelen dat jj dan vrij spel krijgt met trollen te verzinnen.paul schreef: ↑30 augustus 2017, 13:26 Denk dat de trol nu stiekem in zijn vuistje zit te lachen, een van zijn plannetjes is geslaagd en hij gaat meer 'vrij'spel krijgen
Laat ieder forum lid daar zelf over oordelen, als iemand een trol bericht plaatst en het de moeite is om op dat bericht te reageren. Maar verzin zelf geen trollen,ook al bent U het met de inhoud van een bericht oneens. Als U niet meldt dat iemand een trol is, is het effekt van de trol weg ( als die trol al zou bestaan ), en stopt die daar toch automatisch mee.
Als de bodem geen voeding krijgt,zal er niets op groeien.