Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Argenta of ING lion account

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
92 berichten
  • Pagina 1 van 7
    • Ga naar pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 7
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
jawadde001
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jawadde001
Verstuur privébericht

Argenta of ING lion account

• Citeer

Bericht door jawadde001 » 25 augustus 2009, 18:13

Ik ben van plan om binnenkort van mijn huidige (groot)bank over te schakelen naar een bank zonder kosten.

Volledige internetbanken (zoals keytrade) zijn voor mij geen optie aangezien ik graag mijn rekeninguitreksel op papier heb in plaats van op de computer. Ik weet het, men kan ze ook thuis afprinten, maar aangezien ik vrij veel verrichtingen doe, vrees ik dat de kost om het zelf uit te printen veel te hoog zal zijn.
Aangezien ik geen visa-kaart behoef, is dit voor mij dus onbelangrijk.

Ik heb alle opties bekeken en denk dat er twee keuzes zijn voor mij: ING lion account of een rekening bij argenta.
Welke optie verdient jullie voorkeur? Zijn er mensen die beide hebben uitgeprobeerd en een duidelijke mening (voorkeur) hebben?

Thanx

cp1234
VIP member
VIP member

Re: Argenta of ING lion account

• Citeer

Bericht door cp1234 » 25 augustus 2009, 19:08

Daar ik zelf bij Argenta ben en er tevreden over ben ( behalve over hun huidige rentepolitiek ) zou ik je deze zeker kunnen aanbevelen.
Echter, neem je de internet-rekeningen moet je wel zelf je uittreksels afprinten.
Je kan wel de gewone rekeningen ( maxi-spaarrekening + golden-zichtrekening ) nemen en aanvragen of je ze online kan beheren, dan kan je de uittreksels in je kantoor afdrukken.

By the way, bij keytrade krijg je 5 cent per verrichting, kan je wel je papier mee betalen.
Moest je dus met keytrade.be ook rekening houden, zou ik deze zeker op de eerste plaats zetten.

Trouwens je wil weg bij je grootbank, Ing hoort wel bij de  4 grootbanken. ( BNP Fortis, Dexia, KBC en Ing )
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Xanthos

• Citeer

Bericht door Xanthos » 25 augustus 2009, 19:16

Ik heb zelf ook een Argenta e-spaar rekening en download mijn rekeninguittreksels als PDF bestand dat ik op mijn pc bewaar.  Afdrukken doe je dus als je dat zelf wil of niet, een pdf bestand is evenwaardig met een afgedrukt uittreksel.
Over de ING Lion kan ik weinig vertellen (heb er geen).
Algemeen genomen ben ik tevreden over Argenta; hun huidige rente op de e-spaar is dan misschien wel wat lager dan de meeste anderen, maar ik vermoed dat dit spoedig wel zullen volgen

Svens

• Citeer

Bericht door Svens » 25 augustus 2009, 19:37

Beste jawadde001

Ik ben houder van zowel een ING lion account als een rekening bij Argenta.

Indien u enkel baseert op een rekeninguittreksel op papier en niet thuis uitprinten schiet er maar 1 mogelijkheid over en dat is een ING lion account.

Bij de Argenta E-spaarrekening is het onmogelijk om uw rekeninguittreksels opgestuurd te krijgen of op het kantoor uit te printen. Onder een internetrekening bij Argenta verstaat men namelijk dat men de volledige rekening thuis beheert en eventueel uitprint of opslaat als PDF-formaat (waar niks mis mee is).

Indien je je rekeninguittreksel wel op het Argenta kantoor wilt uitprinten, ben je al verplicht om een MAXI-rekening te nemen. Deze kan je ook op internet raadplegen, maar wel in het kantoor uitprinten. Maar deze intrestvoet staat slechts op 1 % + 1 % getrouwheidspremie, dus veel lager.

Bij een ING Lion Account worden uw rekeninguittreksels wel driemaandelijks opgestuurd.

Maar desondanks zou ik u toch een Argenta E-spaarrekening aanraden. De manier van internetbankieren is veel fijner, overzichtelijker en gemakkelijker. Indien er problemen zijn kan je ook steeds terecht bij je kantoorhouder.

Bij een ING Lion Account moet je eerst software installeren en de installatie verloopt moeizaam en niet vanzelfsprekend. Je moet het allemaal bij wijze van spreken maar zelf uitzoeken.

Je kan ook slechts je rekening bekijken op de pc waar je de eerste keer de software op hebt geïnstalleerd. Bij niet-functioneren van de pc, kan je een week wachten op nieuwe codes voor het herinstalleren.

Overigens heb ik bij het openen ruim 2 maanden mogen wachten voordat ik toegang kreeg tot de ING Lion Account. Bij de ING kantoorhouder kon ik overigens niet terecht met mijn problemen/vragen die ik had met betrekking tot de ING Lion Account. Het is een internetrekening en wij als kantoorhouder kunnen u hier niet bij helpen was hun antwoord.

P.S. ING is grootbank nr. 4 en Argenta is nr. 5.

Aan u de keuze!
Laatst gewijzigd door Svens op 25 augustus 2009, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.

jawadde001
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jawadde001
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jawadde001 » 25 augustus 2009, 19:53

Eerst en vooral bedankt voor de tips iedereen ;)

Heb nog een vraagje;
Als ik het goed begrijp, kan ik alleen maar op kantoor afprinten indien ik naast de internetrekeningen ook een MAXI-rekening heb. Maar zijn de desbetreffende afgeprinte uittreksels dan van alle rekeningen (ook de internetrekeningen) of alleen de MAXI?

Bijvraagje, printen jullie dan nooit die uittreksels? Is toch een pak handiger / overzichtelijker dan altijd te moeten rommelen in die pdf bestanden?

grtz
Laatst gewijzigd door jawadde001 op 25 augustus 2009, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Campzie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Campzie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Campzie » 25 augustus 2009, 20:01

Van de Lion Account (zichtrekening) kan je uittreksels afdrukken in de selfbank maar van de spaarrekening, de Lion Deposit kan je helemaal niks afdrukken. Je kan je spaarrekening alleen maar opvolgen via Home'bank of het zou ondertussen anders moeten zijn?

phase
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer phase
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door phase » 25 augustus 2009, 20:11

jawadde001 schreef: Bijvraagje, printen jullie dan nooit die uittreksels? Is toch een pak handiger / overzichtelijker dan altijd te moeten rommelen in die pdf bestanden?
Vind je? Persoonlijk verkies ik een zoekopdracht in mijn online uittreksels (Keytrade) als ik iets specifiek nodig heb, zo vind ik veel sneller wat ik zoek zonder bomen te verspillen en een heel klassement op te zetten voor papieren uittreksels die ik nauwelijks bekijk en die toch maar stof staan te vangen in een kast... Je ziet bij je Internet-banking toch ook al je transacties, dus ik zie persoonlijk het nut niet in van ze af te printen, tenzij ik voor iets een bewijs nodig heb. Ieder zijn voorkeur zekers. :)

Qua bank weet ik het zo direct niet. Ik heb ook een Lion account bij ING en een Giro+ bij Argenta, als ik moest kiezen tussen de twee... Argenta lijkt mij nog steeds meer "medieval banking", ING is wat moderner op dat gebied. Bij Argenta is dan weer "alles gratis", bij ING moet je betalen voor sommige zaken, zoals afhalingen in niet-ING kantoren en als ik me niet vergis ook de driemaandelijkse portkost als je je uittreksels vergeet tijdig af te printen. Langs de andere kant kan je bij ING dan weer geld in de muur steken, terwijl je bij Argenta aan het kotke kunt aanschuiven voor een storting... Wikken en wegen. :) Trouwens de uittreksels van die ING Lion spaarrekening kan je inderdaad niet afdrukken, die worden 1 maal per jaar afgeprint en opgestuurd rond de jaarwissel totdat men eindelijk een printfunctionaliteit of PDF exporter toevoegd.

jawadde001
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jawadde001
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jawadde001 » 25 augustus 2009, 20:24

Ik heb geen ervaring met internetrekeningen, maar ik vermoed dat die uittreksels daar "eeuwig" opstaan, of moet je ze na verloop van tijd zelf maar opslaan op eigen harde schijf?

Als ik goed kan tellen zit jij dus met minimum drie rekeningen. Mag ik vragen welke je hoofdrekening is?

phase
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer phase
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door phase » 25 augustus 2009, 20:37

jawadde001 schreef: Ik heb geen ervaring met internetrekeningen, maar ik vermoed dat die uittreksels daar "eeuwig" opstaan, of moet je ze na verloop van tijd zelf maar opslaan op eigen harde schijf?

Als ik goed kan tellen zit jij dus met minimum drie rekeningen. Mag ik vragen welke je hoofdrekening is?
Klopt, het zijn er eigenlijk meer, maar daarom zijn ze nog niet allemaal in gebruik. :) Mijn hoofdrekening is bij Keytrade. Hoe lang de uittreksels worden bijgehouden kan ik je niet vertellen, maar bijvoorbeeld bij Keytrade kan je met je zoekopdrachten terug tot in 2005 en ik herinner me dat er op hun oude website een link was om je uittreksels van vóór 2005 te bemachtigen, dus toch wel een poos lijkt me.

Svens

• Citeer

Bericht door Svens » 25 augustus 2009, 23:19

Bij Argenta kan je enkel op het kantoor de uittreksels uitprinten van de MAXI-rekening zelf.

De uittreksles van de internet E-spaarrekening kan je nooit op kantoor
uitprinten, enkel thuis. Voor Argenta kan je echter geen verrichtingen meer zien van voor 1 januari 2008. Het is wel mogelijk om de verrichtingen in een Excel-formaat te verkrijgen.

Ik print mijn uittreksels altijd thuis uit. Voor mij persoonlijk is dat niet veel. Maar kan mij voorstellen dat voor sommige mensen dit aardig kan oplopen.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 25 augustus 2009, 23:49

Ik heb verleden jaar bij ING een invest account( beleggersrekening ) en long term account(termijnrekening ) geopend. ( geld komt vrij per 1/10/2009)
Vandaag gevraagd om Line deposit ( internet bankieren ) en line account ( online zichtrekening ) te openen.
Dit zou op 14 dagen in orde komen wist men te vertellen.Digipasje zou opgestuurd worden,en zou dan pincode en dergelijke op kantoor moeten afhalen.
Ik lees hier dat het openen van internet rekening bij ING twee maanden geduurd heeft. Iemand daar nog ervaring mee?????

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 26 augustus 2009, 03:11

Ik lees hier op de site van ING dat je met de gratis online LION ACCOUNT( gratis online zichtrekening ) enkel via internet kan bankieren, en dat je met deze ACCOUNT geen verrichtingen  kan doen op het kantoor.( Bepaalde verrichtingen aan het loket zijn dan ook niet mogelijk,zoals geldopnames-stortingen of overschrijvingen)
Dit zou je enkel kunnen met home bank bankieren,gekoppeld aan een gewone zichtrekening.
Hebben jully ook ervaringen dat mensen van ING je onthouden van de juiste info,of ligt dat aan mij.
Als je pc of de site geblokkeerd zou zijn, en je kan geen overschrijving of dergelijke doen, dan kan je in het kantoor ook geen enkele verrichting uitvoeren, want je bankierd online.
Je zal maar op het einde van je termijnrekening zijn, geld wordt overgeboekt naar je zichtrekening, en je wil alles  overmaken/schrijven naar een andere bank,  je pc geeft het op, aan het loket kan je geen verrichting uitvoeren,  dan zit je wel strop. Op kantoor kunnen ze je dan niet verder helpen.
Prachtig is dat zo een GRATIS ONLINE ACCOUNT.
Een gewone zichtrekening met home bankieren kost je 15 euro, lees ik hier, maar als je probleem hebt, kan je alsnog in je kantoor terecht.

ted
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door ted » 26 augustus 2009, 07:22

Als je PC niet werkt werkt je home bank inderdaad ook niet.

Je hebt toegang tot home bank op 2 manieren

Op je eigen PC met passwoorden (1 voor de off line en 1 voor de on line

Met de digipass (eenmalige kost van 15 EUR) via internet op de site van ING (dus in principe met eender welke PC ook in het buitenland)

Ik heb ook een keer een overschrijving gedaan bij de SELF BANK.
Dus eigenlijk op kantoor.

Cash geld haal je uit de muur (ook bij de self bank dus idem hierboven)

Als het probleem bij hun computer ligt vrees ik dat ze jou niet zullen kunnen helpen op kantoor daar ze de saldo van jou rekening niet kunnen controleren.

En wat de uittreksels van de LION DEPOSIT betreft, in de home bank OFF LINE
in BUDGET vindt je een knop "afdruken" als je de deposit geselecteerd hebt; er is ook een functie "exporteren".  De LION ACCOUNT wordt wel geprint bij de self bank.

TIP Bij RECCORD bank (ook ING groep) zijn de tarieven voor de spaarboek en kasbons hoger; de moeite om een kijkje te nemen ;)

Campzie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Campzie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Campzie » 26 augustus 2009, 08:40

ted schreef: Als je PC niet werkt werkt je home bank inderdaad ook niet.

Je hebt toegang tot home bank op 2 manieren

Op je eigen PC met passwoorden (1 voor de off line en 1 voor de on line

Met de digipass (eenmalige kost van 15 EUR) via internet op de site van ING (dus in principe met eender welke PC ook in het buitenland)

Ik heb ook een keer een overschrijving gedaan bij de SELF BANK.
Dus eigenlijk op kantoor.

Cash geld haal je uit de muur (ook bij de self bank dus idem hierboven)

Als het probleem bij hun computer ligt vrees ik dat ze jou niet zullen kunnen helpen op kantoor daar ze de saldo van jou rekening niet kunnen controleren.

En wat de uittreksels van de LION DEPOSIT betreft, in de home bank OFF LINE
in BUDGET vindt je een knop "afdruken" als je de deposit geselecteerd hebt; er is ook een functie "exporteren".  De LION ACCOUNT wordt wel geprint bij de self bank.

TIP Bij RECCORD bank (ook ING groep) zijn de tarieven voor de spaarboek en kasbons hoger; de moeite om een kijkje te nemen ;)

Welke versie van home'bank moet je dan downloaden? En is die ook gratis?

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 26 augustus 2009, 08:51

allemaal goed en wel,   maar vroeg een gewone zichtrekening,( groene rekening ,en een online spaarrekening zodat het geld dat momenteel op een termijnrekening( long term invest account ) staat op 1/10/2009 overgeboekt werd naar de gewone zichtrekening.
Op die gewone zichtrekening had ik dan ook home banking gevraagd.
Bedoeling is,  geld komt vrij, wordt gestort op de zichtrekening,en vandaar stort ik op de online spaarrekening.
Wat had ik al sinds verleden jaar; een long term invest account (termijnrekening )  en een invest account(beleggersrekening )

Wat krijg ik nu erbij :  een online zichtrekening met online spaarrekening en home bank.
Met deze rekeningen kan je als er iets mis is met je pc, niet terecht in je kantoor voor geldafhaling- storting of overschrijving.

Je zit dan zo vast als een ei op dat moment,en je kantoor kan je niet helpen.
Ben gisteren op kantoor geweest om die rekeningen te openen, en ga nu terug, eens orde op zaken stellen.

Krijg bij dit alles de indruk, dat ze willen beletten dat ik met deel geld naar andere bank vertrek, en ze het me niet makkelijk maken.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

92 berichten
  • Pagina 1 van 7
    • Ga naar pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 7
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy