Argenta PC Banking onbeschikbaar.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Argenta PC Banking onbeschikbaar.
Ik zal het eens omdraaien, waarom moet ik met een positieve intrest wel zegelrecht en de 0.15 betalen bij banken als argenta en keytrade als mensen die er te weinig op staan hebben dit niet moeten betalen.
Dat is dus een afstraffing om de bank wat geld te gunnen, de volledig omgekeerde wereld.
Dat is dus een afstraffing om de bank wat geld te gunnen, de volledig omgekeerde wereld.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
De 0.15 EUR is het zegelrecht, daarnaast betaal je RV. En het antwoord is: Omdat jij tenminste een (positief) bedrag uitgekeerd krijgt. Als je niet werkt en je produceert geen inkomen, wordt daar ook geen inkomstenbelasting op geheven. Ook onder een bepaalde drempel niet, waarom? Omdat er anders niks van over blijft. Zelfs op spaarrekeningen krijg je een drempel waaronder je vrijgesteld bent van RV. Exact dezelfde logica in deze situatie, of zo wordt die toch toegepast door meeste banken met een beetje inzicht, omdat het gewoon volstrekt belachelijk is om klanten te laten betalen voor iets dat hun feitelijk hun opbrengst zou moeten zijn, terwijl er geen opbrengst meer overblijft na afrekening, sterker nog je gaat zelfs in het negatief met een beetje pech.cp1234 schreef: Ik zal het eens omdraaien, waarom moet ik met een positieve intrest wel zegelrecht en de 0.15 betalen bij banken als argenta en keytrade als mensen die er te weinig op staan hebben dit niet moeten betalen.
Vandaar ook dat er zo veel internetbanken zijn die 0% geven op hun zichtrekening in plaats van 0.10%... -> ze moeten geen klagende klanten verduren noch bijspringen om hun niet in 't negatief te laten gaan na een intrestafrekening. De oplossing is simpel: een zichtrekening aan 0% uitbrengen of voorkomen dat klanten in het negatief gaan bij afrekening door in dat geval niets uit te keren, zoals elk ander (buiten bij debetrente uiteraard). Of het gezaag blijven verduren natuurlijk.
Ik ben al meer dan een jaar argentaklant met een e-spaar en girorekening + effectenrekening.Nog nooit heb ik problemen gehad met hun on-line systeem.De onderhoudswerzaamheden worden ook tijdig aangekondigt zodat men uw betalingen of raadplegingen tijdig kunt uitvoeren.