AURELIUS Equity Opportunities
TIP
AURELIUS Equity Opportunities
Aurelius is flink naar beneden geknald de laatste dagen. Eerst van €65 naar €37, nu iets hersteld tot €42.Mojo schreef: Aurelius Equity Opportunities (German PE), deze laatste gaf je in bvb. 2016 ook een brutodividend rendement van +/- 5.15% rekening houdend met de koers op 1/1/2016 (en in 2015 zelfs 6,35% bruto!) (koers op 10 jaar +/- maal 17! rekening houdend met de stock splits)
Deze val volgde op een aanval door shorter Gotham City.
Volgens Aurelius zijn de claims van Gotham ongefundeerd.
Aurelius ziet ook goede vooruitzichten voor dit jaar.
Dit zou wel eens een mooie koopkans kunnen zijn.
Re: AURELIUS Equity Opportunities
Gotham zou deze week nog met een vervolg rapport komen waarom de waarde niet meer dan 8 euro zou bedragen. Je kan dus weer flinke koersuitslagen verwachten !!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
de reactie van het management bevatte tevens verwijten en dreigementen met aanklachten en rechtszaken t.a.v. Gotham.
Als er niets aan de hand zou zijn, dan zou een management zo'n short thesis als een godsgeschenk aanzien:
hun taak is het namelijk om waarde te creëren voor de aandeelhouders en zij hebben hiervoor o.a. een (groot) inkoopprogramma voor eigen aandelen lopen.
Dankzij Gotham kan er tijdelijk enorm goedkoop worden ingekocht, en dus waarde gecreëerd.
Als er niets aan de hand zou zijn, dan zou een management zo'n short thesis als een godsgeschenk aanzien:
hun taak is het namelijk om waarde te creëren voor de aandeelhouders en zij hebben hiervoor o.a. een (groot) inkoopprogramma voor eigen aandelen lopen.
Dankzij Gotham kan er tijdelijk enorm goedkoop worden ingekocht, en dus waarde gecreëerd.
>:D
Ik ben nog steeds invested en blijf zitten al valt er wel iets te zeggen over de reacties van het management tot nu toe.
Vandaag shorters op de grill! + 11%.
-) Succesvolle verkoop Secop
-) Insiders aankopen
-) Aandelen inkoop gestart
-) 4 euro dividend bruto, afhankelijk van instapmoment dit jaar tussen 6% en 12%!
-) Succesvolle verkoop Secop
-) Insiders aankopen
-) Aandelen inkoop gestart
-) 4 euro dividend bruto, afhankelijk van instapmoment dit jaar tussen 6% en 12%!
Vandaag doorgestegen naar € 48, dwz 20 % winst sinds vrijdag!
In de lage 50's ga ik er wellicht uit, ik ga denkelijk niet wachten op het dividend, want dat wordt toch aan 50% belast. Allez, 48% 

Aurelius staat momenteel rond de 53,20 euro
Onderwerp terug van onder het stof gehaald naar aanleiding van de publicatie van de jaarresultaten
Dividend van €1.50 wat een bruto rendement van 3.8% is
Mogelijkheid tot bijkomend "oppportuniteit"dividend indien bijkomende gunstige exits.
Opmerking: Aurelius werd ook een paar keer aangehaald in de draad Holdings
Dividend van €1.50 wat een bruto rendement van 3.8% is
Mogelijkheid tot bijkomend "oppportuniteit"dividend indien bijkomende gunstige exits.
Opmerking: Aurelius werd ook een paar keer aangehaald in de draad Holdings
En dan is de waardering eigenlijk nog redelijk laag. Slechts 6.5 X EBITDA...
Ik heb ze en ik houd ze, voorlopig in elk geval, als je naar de webcast op hun website luistert weet je dat er binnen afzienbare termijn nog het nodige gaat gebeuren aan de koop- en verkoopkant.
-
- Hero Member
- Contacteer:
https://www.finanzen.net/aktien/aurelius-aktie
Hoch riskanter Titel eingestuft! Ik lees alleen maar....
-
- Hero Member
- Contacteer:
Joost wil je niet ongerust maken. Ik heb Bayer eingestuft van 1 naar 3 von niederig Riskanter naar hoch Riskanter Titel eingestuft....ik blijf ook maar zitten...wat moet ik anders?