Autosalon: Hoeveel korting?
Re: Autosalon: Hoeveel korting?
In mijnen tijd had je de Audi 80 en de Audi 100.De updates komen er niet elke 6 maanden, er komt bijna elke maand 'n nieuw model in de toonzaal. Hun gamma is zo groot dat je haast elke maand met een nieuw model moet uit komen om uw volledige gamma elke 3 jaar een nieuwe versie (of opgesmukte versie) te geven.

Ik heb me een tijdje afgevraagd waarom elk merk met zoveel modellen en varianten op de markt komt, maar als élk het merk doet dan zullen de cijfers erachter wel kloppen.
Eigenlijk is het wel logisch: wie lang geleden geen geld had voor een BMW 3 die moest een ander merk kiezen. Nu zijn er de BMW 1 en 2 (in verschillende uitvoeringen) die minder kosten. "Een BMW" wordt dus haalbaar(der). Fabrieken zullen ook wel flexibeler geworden zijn om verschillende modellen op 1 lijn te maken.
Meer keuze kan nooit kwaad.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Misschien het moment om deze draad nog eens weer op te pikken? 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mijn vriendin is ooit (september 2016) gaan informeren bij Nissan voor een Qashqai (nu dat doet er niet toe). Ik vroeg de verkoper welke periode nu eigenlijk het interessantste is om de auto te kopen, heel het jaar door of tijdens het autosalon? De verkoper zei me dat dit eigenlijk geen rol speelt. De prijzen zijn ong. hetzelfde. Het kan wel zijn dat bepaalde merken wat opties extra geven maar vaak ligt de basisprijs dan ook wat hoger.
Dealers laten niet zo graag de kaas van hun boterham wegsnoepen
. Als je echt naar prijs kijkt dan ga je beter voor een eindereeksmodel ofwel een directiewagen met een 5000km. op de teller.
Nu is dat wel een Nissan-dealer waarvan mijn vriendin in de lagere school altijd met de dochter van de baas in de klas zat. Dus de jaarlijkse verjaardagsfeestjes met pannenkoeken vierde zij ook in de woning achter de garage. Maar toch wel fijn om te weten dat je de wagen niet op het autosalon moet kopen om kortingen te krijgen.
De auto hebben we niet gekocht omdat we beiden 2 goeie wagens hebben, dus waarom zouden we die wegdoen?
Dealers laten niet zo graag de kaas van hun boterham wegsnoepen

Nu is dat wel een Nissan-dealer waarvan mijn vriendin in de lagere school altijd met de dochter van de baas in de klas zat. Dus de jaarlijkse verjaardagsfeestjes met pannenkoeken vierde zij ook in de woning achter de garage. Maar toch wel fijn om te weten dat je de wagen niet op het autosalon moet kopen om kortingen te krijgen.
De auto hebben we niet gekocht omdat we beiden 2 goeie wagens hebben, dus waarom zouden we die wegdoen?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Je zal waarschijnlijk in november-december ook goeie deals kunnen doen, dealers die hun quotum nog niet gehaald hebben zullen waarschijnlijk nog iets extra's doen.
Maar ik denk dat we in deze periode -naast de autoprijzen- ook goeie deals kunnen afsluiten op het vlak van autoleningen en autoverzekeringen.
Veel prooien lokt ook veel jagers.
Maar ik denk dat we in deze periode -naast de autoprijzen- ook goeie deals kunnen afsluiten op het vlak van autoleningen en autoverzekeringen.
Veel prooien lokt ook veel jagers.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Is die rente op een autolening niet al licht gestegen? Ik weet dat die in april - augustus wel vrij laag stond. Maar dacht dat die nu gestegen was? Qua verzekering is dat allemaal hetzelfde, daar heb je nooit kortingen tenzij je via diverse websites probeert iets af te sluiten en daardoor je gegevens verkoopt aan derden.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
hln.be titelt dat: Lenen nog nooit zo goedkoop was....
Wie vanaf vandaag tot 31 maart 2017 een autolening aangaat bij Beobank, betaalt slechts 0,89 procent interest. Dat is tien basispunten lager dan vorig jaar en meteen een nieuw diepterecord.
De hoogste kortingen krijg je door je auto in een ander goedkoper EU land te kopen en hem zelf te importeren. Kleine moeite voor maximum profijt.
Autosalon: Hoeveel korting?
Kleine moeite...Spruitekop schreef:hln.be titelt dat: Lenen nog nooit zo goedkoop was....Dat is heel laag, ben gisteren naar het autosalon geweest en de Hyundai i30 is toch wel één van mijn favorieten als stadswagentje. De financiering via Hyundai zelf (debetrente) lag op meer dan 2% :SWie vanaf vandaag tot 31 maart 2017 een autolening aangaat bij Beobank, betaalt slechts 0,89 procent interest. Dat is tien basispunten lager dan vorig jaar en meteen een nieuw diepterecord.
Brembos schreef:De hoogste kortingen krijg je door je auto in een ander goedkoper EU land te kopen en hem zelf te importeren. Kleine moeite voor maximum profijt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik denk zelf ook dat er in het jaar (buiten het salon) even veel kortingen te bedingen zijn.
Men gebruikt een catalogusprijs die al om te beginnen opgeblazen is. Vervolgens is een overname ook een vorm van korting (maar door het zo te noemen kunnen mensen beter afstand doen van hun vorige wagen).
Vervolgens krijg je nog een hoop kortingen moest je een stockwagen nemen, of de wagen betalen zonder lening van de garage (ja, ook de 0%interest leningen hebben impact hoeveel korting je krijgt).
Natuurlijk is de korting merkgebonden. op een dacia (bijna niets) is dit kleiner dan op een dikke mercedes.
Bij firmawagens (leasings) is het veel simpeler. Zonder vragen staat er 15-25% korting op de offerte + gratis of goedkoper business pack (meestal de metaalkleur en nog een paar opties die de restprijs na 4 jaar positief beinvloeden), afhankelijk van merk.
Men gebruikt een catalogusprijs die al om te beginnen opgeblazen is. Vervolgens is een overname ook een vorm van korting (maar door het zo te noemen kunnen mensen beter afstand doen van hun vorige wagen).
Vervolgens krijg je nog een hoop kortingen moest je een stockwagen nemen, of de wagen betalen zonder lening van de garage (ja, ook de 0%interest leningen hebben impact hoeveel korting je krijgt).
Natuurlijk is de korting merkgebonden. op een dacia (bijna niets) is dit kleiner dan op een dikke mercedes.
Bij firmawagens (leasings) is het veel simpeler. Zonder vragen staat er 15-25% korting op de offerte + gratis of goedkoper business pack (meestal de metaalkleur en nog een paar opties die de restprijs na 4 jaar positief beinvloeden), afhankelijk van merk.