Autoverzekering KBC
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Autoverzekering KBC
Polis autoverzekering verhoogd met 80€ per jaar omdat ik daar vorig jaar mijn brandverzekering daar heb opgezegd.
Weg winst door goedkopere brandverzekering ergens anders te nemen.
Weg winst door goedkopere brandverzekering ergens anders te nemen.
Re: Autoverzekering KBC
Meestal staat er in de polis dat je een korting krijgt omdat je nog producten afneemt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Autoverzekering KBC
verander ook uw autoverzekering, probleem opgelost
Re: Autoverzekering KBC
Ik heb daar mee gedreigd en 2 weken later hebben ze mij terug het oude tarief gegeven. Voor mijn auto veranderde ik liever niet (Joker etc.)
Re: Autoverzekering KBC
Kijk volgende keer eens rond bij maatschappijen die ook die Joker geven.
Bv ING. Daar is het wel betalend maar bovenop een zeer laag tarief zodat de uiteindelijke polis misschien toch nog goedkoper uitkomt.
Bv ING. Daar is het wel betalend maar bovenop een zeer laag tarief zodat de uiteindelijke polis misschien toch nog goedkoper uitkomt.
Re: Autoverzekering KBC
Dat ga ik zeker doen
Re: Autoverzekering KBC
Ik heb een simulatie gedaan bij ING: 660€ tegen 419€ bij KBC.
Re: Autoverzekering KBC
Waarom vraag je niet een paar offertes aan via deze site? Ene grootbank vervangen door de andere voor een verzekering zou ik sowieso niet doen.
Re: Autoverzekering KBC
Voor mij was ING de goedkoopste verzekering op de markt. Maar het zal wel niet voor iedereen bingo zijn.
Touring verzekeringen zat ongeveer gelijk qua prijs maar die gaven een rotte service... Altijd wat mis, zonder uitzondering.
Corona kwam er nog nooit als goedkoopste uit.. En dan zijn we zowat rond voor wat de goedkope aanbiedingen voor mijzelf betreft.
Als de ene grootbank de helft goedkoper is dan de andere voor een autoverzekering ben ik morgen al weg
Touring verzekeringen zat ongeveer gelijk qua prijs maar die gaven een rotte service... Altijd wat mis, zonder uitzondering.
Corona kwam er nog nooit als goedkoopste uit.. En dan zijn we zowat rond voor wat de goedkope aanbiedingen voor mijzelf betreft.
Als de ene grootbank de helft goedkoper is dan de andere voor een autoverzekering ben ik morgen al weg

Re: Autoverzekering KBC
Toen ik van Ethias naar DVV ging was DVV goedkoper. Toen ik van DVV naar KBC ging was KBC goedkoper.
Ben er zowat zeker van dat er nog andere goedkoper zijn, maar je wijzigt niet zo gemakkelijk van verzekeringsmaatschappij als dat je dat bij elektriciteit doet.
+ KBC speelt het slim, ze geven 5procent korting op alles als ik daar familiale, auto, SSV en brand neem.
Ben er zowat zeker van dat er nog andere goedkoper zijn, maar je wijzigt niet zo gemakkelijk van verzekeringsmaatschappij als dat je dat bij elektriciteit doet.
+ KBC speelt het slim, ze geven 5procent korting op alles als ik daar familiale, auto, SSV en brand neem.
Re: Autoverzekering KBC
bijna alle maatschappijen nemen de jokers over, dus daar moet je het niet voor laten
Re: Autoverzekering KBC
Een nieuwe inwoner van ons land vroeg me, in het kader van mijn vrijwilligerswerk, om na te kijken wat het zou kosten bij KBC om daar een autoverzekering te nemen. Betrokkene had al een verzekering bij een directe verzekeraar.
Een prijsberekening zou online kunnen want er was een webpagina met 'bereken hier uw premie' , 'start de simulatie' edm.
Dat verhaal eindigde met 'wij bellen u terug'.
Dat zal wel handiger zijn voor KBC want dan kunnen ze je weer vanalles aansmeren en aan upselling doen.
Om het makkelijker te maken en een prijsberekening te krijgen wou de persoon in kwestie dat ik zou vragen aan KBC om de offerte door te sturen via post en/of email. En als het enigzins kon : gewoon de prijs noteren, uitleggen, doorgeven..
X wou niet naar een kantoor van de bank want daar had ze niet de beste ervaringen mee, vooral inzake taalproblemen.
Resultaat : KBC belde me in de namiddag.. was verontwaardigd dat ik niet de klant was met de moeilijke, niet Vlaamse naam en het moest de persoon zelf zijn aan de lijn. Maar die was ondertussen niet meer hier.
Je kan dus geen prijsberekening van een verzekering aanvragen als de auto op naam van de vrouw komt en jij de man bent..
Ik heb het gesprek nogal snel beëindigd met 'als het voor u niet kan, dan eindigt het hier en nu'.
Ook weer van hun kant dat commerciële, bijna roepende volume, neerbuigende toontje..
Jongens toch ... KBC is toch wel echt een kl*tebank !
Het ging om het aanvragen van een prijsberekening. Niet om het afsluiten van een contract.
Ik zou veronderstellen dat je dat tegenwoordig thuis kan ondertekenen en doorsturen. De klant in kwestie zal het zeker al niet in een kantoor gaan tekenen want die wil eerst wel weten wat er op staat.
Goed.. we doen verder. Aangezien ik het in de hand heb zal het een andere maatschappij worden en niet KBC.
Ik laat aan de potentiële klant gewoon weten dat KBC op deze manier geen offerte wenst te maken en dat ze, als ze dat toch wil, zeker naar het kantoor moet.
Het is geen spectaculair verhaal. Gewoon alweer een verhaal dat mij aantoont dat KBC beneden het niveau van andere banken of verzekeringsmaatschappijen werkt en zichzelf verheven boven alle klanten acht.
Een prijsberekening zou online kunnen want er was een webpagina met 'bereken hier uw premie' , 'start de simulatie' edm.
Dat verhaal eindigde met 'wij bellen u terug'.
Dat zal wel handiger zijn voor KBC want dan kunnen ze je weer vanalles aansmeren en aan upselling doen.
Om het makkelijker te maken en een prijsberekening te krijgen wou de persoon in kwestie dat ik zou vragen aan KBC om de offerte door te sturen via post en/of email. En als het enigzins kon : gewoon de prijs noteren, uitleggen, doorgeven..
X wou niet naar een kantoor van de bank want daar had ze niet de beste ervaringen mee, vooral inzake taalproblemen.
Resultaat : KBC belde me in de namiddag.. was verontwaardigd dat ik niet de klant was met de moeilijke, niet Vlaamse naam en het moest de persoon zelf zijn aan de lijn. Maar die was ondertussen niet meer hier.
Je kan dus geen prijsberekening van een verzekering aanvragen als de auto op naam van de vrouw komt en jij de man bent..
Ik heb het gesprek nogal snel beëindigd met 'als het voor u niet kan, dan eindigt het hier en nu'.
Ook weer van hun kant dat commerciële, bijna roepende volume, neerbuigende toontje..
Jongens toch ... KBC is toch wel echt een kl*tebank !
Het ging om het aanvragen van een prijsberekening. Niet om het afsluiten van een contract.
Ik zou veronderstellen dat je dat tegenwoordig thuis kan ondertekenen en doorsturen. De klant in kwestie zal het zeker al niet in een kantoor gaan tekenen want die wil eerst wel weten wat er op staat.
Goed.. we doen verder. Aangezien ik het in de hand heb zal het een andere maatschappij worden en niet KBC.
Ik laat aan de potentiële klant gewoon weten dat KBC op deze manier geen offerte wenst te maken en dat ze, als ze dat toch wil, zeker naar het kantoor moet.
Het is geen spectaculair verhaal. Gewoon alweer een verhaal dat mij aantoont dat KBC beneden het niveau van andere banken of verzekeringsmaatschappijen werkt en zichzelf verheven boven alle klanten acht.
Re: Autoverzekering KBC
Bij sommige verzekeraars kun je enkel online simuleren aangezien ze hun tussenpersonen niet in de voet willen schieten. Dit is een erg gevoelige materie bij niet-directe verzekeraars.
Re: Autoverzekering KBC
Maar ALS je dan online simuleren toelaat ..
En het eindigt met : 'wij bellen je op' .. en daarna gaat het verder met : 'we moeten de eigenaar van het voertuig zelf aan de lijn hebben', maak je het toch wel nodeloos veel ingewikkelder dan bij vele andere maatschappijen.
Ik noem dan maar ING, Ethias, Corona, YUZZU, ....
Het is hetzelfde verhaal met : je kan online een bankrekening openen maar je moet wel naar kantoor komen tekenen. Waardeloos, zoiets. Belachelijk.
En het eindigt met : 'wij bellen je op' .. en daarna gaat het verder met : 'we moeten de eigenaar van het voertuig zelf aan de lijn hebben', maak je het toch wel nodeloos veel ingewikkelder dan bij vele andere maatschappijen.
Ik noem dan maar ING, Ethias, Corona, YUZZU, ....
Het is hetzelfde verhaal met : je kan online een bankrekening openen maar je moet wel naar kantoor komen tekenen. Waardeloos, zoiets. Belachelijk.