AXA Bank Pensioensparen - 100 euro cadeau
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: AXA Bank Pensioensparen - 100 euro cadeau
@Tycoon de kosten van het BNP fonds dat ze via AXA Bank verkopen was me reeds duidelijk.
Ik heb nu een spreiding reeds in
BNP via Hellobank (zelfde kostenstructuur als bij AXA)
Prios via KBC
Arpe via Argenta
Arpe & BNP blijf ik aanhouden in de toekomst, ik blijf ook spreiding toepassen op mijn pensioensparen.
Ik heb nu een spreiding reeds in
BNP via Hellobank (zelfde kostenstructuur als bij AXA)
Prios via KBC
Arpe via Argenta
Arpe & BNP blijf ik aanhouden in de toekomst, ik blijf ook spreiding toepassen op mijn pensioensparen.
Heb de vraag voor het zekerst aan het hoofdkantoor van KBC gedaan betreffende de eventuele koste voor overdracht. Hierbij hun antwoord.
Om PRICOS over te zetten naar een andere pensioenspaarfonds zal KBC geen kosten aanrekenen. Dus geen uitstapkost /geen beurstaks/ geen ontmoedingspremie.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Interessant! Ook als je naar een andere bank gaat? Misschien antwoorden ze met de veronderstelling dat je van pricos naar iets anders wil binnen kbc? Of hebben ze daar alleen dat pensioenspaarfonds?
In de vraag heb ik duidelijk aangegeven wat ik op de website gevonden had en in de prospectus. En dat ik het wou overzetten naar een andere bank. Waarna dit antwoord.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Perfect. Glashelder. Waarvoor dank.
Opening pensioenspaarrekening bij Axa bank gisteren getekend en overdracht formulier ondertekend.