AXA Certirente 3% voor 3 jaar
TIP
AXA Certirente 3% voor 3 jaar
Na RV ongeveer dezelfde opbrengst als de betere spaarrekening. Rendement spaarrekening natuurlijk onzeker. Interessante afweging? Of zijn er alternatieven (horizon 1 tot 3 jaar)?
Re: AXA Certirente 3% voor 3 jaar
Voor een relatief klein bedrag zou ik eventueel willen intekenen.Dit jaar ga je er alleszins meer aan verdienen dan op een spaarrekening.Wanneer rente volgend jaar misschien gaat stijgen zal het geld om geld zijn.Wanneer positieve tendens zich dan verder zet heb je minder.Niemand heeft een glazen bol.Maar ik denk dat deze actie een bepaalde zekerheid bied voor drie jaar,wat men met een traditionele spaarrekening niet heeft gezien de huidige malaise in Griekenland,Spanje,Portugal en Ierland.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
dag
het is 2,55 netto,
ethias en record geven 2,50, en fortuneo zelfs 2,70 op een spaarrekening
daardoor vind ik niet zo interessant het voorstel van axa,
europa bank geeft nu 3,40 netto wel op 7 jaar,
het is 2,55 netto,
ethias en record geven 2,50, en fortuneo zelfs 2,70 op een spaarrekening
daardoor vind ik niet zo interessant het voorstel van axa,
europa bank geeft nu 3,40 netto wel op 7 jaar,
in het huidige klimaat en rentevoeten (only way is up?, maar wanneer?) zou ik toch mijn geld niet vastzetten voor meer als 1 jaar, en vermits de rentes op 1 jaar om mee te janken zijn, blijft alles voorlopig mooi op de spaarrekening
Obligatie BANQUE PSA FINANCE met ISIN code XS0496144113 en coupon 3,635% ( Netto ongeveer 3% ) - Looptijd 3 jaar.
In principe te koop tot 17/03/2010 op primaire markt. Geen Rating gekend.
Misschien de moeite voor relatief klein bedrag. Die rente op spaarboekjes die gaat stijgen, daar wacht ik al een tijdje op.
Dat kan nog meer dan een jaar duren. Tegen dan is looptijd obligatie al voor de helft voorbij.
In principe te koop tot 17/03/2010 op primaire markt. Geen Rating gekend.
Misschien de moeite voor relatief klein bedrag. Die rente op spaarboekjes die gaat stijgen, daar wacht ik al een tijdje op.
Dat kan nog meer dan een jaar duren. Tegen dan is looptijd obligatie al voor de helft voorbij.
Kan momenteel nog ingetekend worden op een Certirente termijnrekening, bij AXA vind ik er niets meer van terug ?