Badkamerspullen
Badkamerspullen
Voor mijn badkamer wil ik wat spullen bestellen (douchebak en douchewand) waar ik in BE niet aan raak doordat het ongewone formaten zijn.
Ik heb een website gezien die uit Duitsland komt : megabad.com.
Er schijnt heel veel keuze te zijn aan goede prijzen. Kent iemand deze website ? Is het te vertrouwen ?
Nadelen
Garantie zal wel een nadeel zijn.. Je kan moeilijk grote of zware stukken voor de carry in garantie naar Duitsland brengen..
Verzendkosten komen al gauw op 130 euro maar die spullen wegen wel wat en moeten per vrachtwagen geleverd worden. Ik vermoed dat ze met groupage in D worden verzonden.
Ik heb een website gezien die uit Duitsland komt : megabad.com.
Er schijnt heel veel keuze te zijn aan goede prijzen. Kent iemand deze website ? Is het te vertrouwen ?
Nadelen

Garantie zal wel een nadeel zijn.. Je kan moeilijk grote of zware stukken voor de carry in garantie naar Duitsland brengen..
Verzendkosten komen al gauw op 130 euro maar die spullen wegen wel wat en moeten per vrachtwagen geleverd worden. Ik vermoed dat ze met groupage in D worden verzonden.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Badkamerspullen
Is zeker een serieuze firma. Heb er in 2015 enkele bestellingen geplaatst, alles is toen vlot verlopen. Netjes e-mails om met de voortgang van de bestelling; T&T code, levering door GLS. Op zich niet mijn eerste keuze maar GLS blijkt bij ons wel vaker de transporteur voor grotere leveringen vanuit DE. Recent heeft GLS hier ook een fiets geleverd bij voorbeeld.
Megabad heeft binnen termijn geleverd. Alles goed verpakt, geen transportschade en later ook geen problemen met de bestelde artikelen gehad dus geen ervaring met hun serviceafdeling. Geen garantie dat alles er nog steeds goed loopt of er niets met uw eventuele bestelling fout loopt maar mijn ervaring was zeker positief.
Megabad heeft binnen termijn geleverd. Alles goed verpakt, geen transportschade en later ook geen problemen met de bestelde artikelen gehad dus geen ervaring met hun serviceafdeling. Geen garantie dat alles er nog steeds goed loopt of er niets met uw eventuele bestelling fout loopt maar mijn ervaring was zeker positief.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb er mijn douchewand en sifon gekocht.
Ik heb als review geschreven megabad op zijn Engels is de ideale naam voor hun.
Levertijd was extreem lang. Dan had ik nog de pech dat 1 onderdeel verkeerd geleverd werd. Zeer moeilijke communicatie int duits door mij dan wel.
Onderdeel werd apart nagezonden, iets misgelopen en dan ergens een maand vastgezeten. Was echt niet leuk.
Maar wel goedkoop. Van Marcke was 2.200 euro. Bij hun 900 euro plus zendkosten voor 100 euro ofzo. Dusja... Ze wouden wel korting geven bij van Marcke maar deden daar ambetant over .
Als ik u een tip mag geven. Bestel ruim op voorhand en kijk goed na wat je ontvangt.
Goedkoop weegt wel op tegen overlast vind ik. Alleen was het hier heel slecht geregeld, mijn fout ook wel, te laat besteld achteraf bekeken... Hou er rekening mee!
Ik heb als review geschreven megabad op zijn Engels is de ideale naam voor hun.
Levertijd was extreem lang. Dan had ik nog de pech dat 1 onderdeel verkeerd geleverd werd. Zeer moeilijke communicatie int duits door mij dan wel.
Onderdeel werd apart nagezonden, iets misgelopen en dan ergens een maand vastgezeten. Was echt niet leuk.
Maar wel goedkoop. Van Marcke was 2.200 euro. Bij hun 900 euro plus zendkosten voor 100 euro ofzo. Dusja... Ze wouden wel korting geven bij van Marcke maar deden daar ambetant over .
Als ik u een tip mag geven. Bestel ruim op voorhand en kijk goed na wat je ontvangt.
Goedkoop weegt wel op tegen overlast vind ik. Alleen was het hier heel slecht geregeld, mijn fout ook wel, te laat besteld achteraf bekeken... Hou er rekening mee!
Thanks beiden.
Ik zal er rekening mee houden maar de levertijd staat bij een van de onderdelen op 25-53 dagen, dus ik heb geen hoge verwachtingen. Oude badkamer wordt gebruikt zolang de nieuwe niet binnen is.
Ik heb het de laatste tijd ook wel wat gehad met Belgische leveranciers.
Zelden een antwoord op vraag over beschikbaarheid of prijs. Hoge prijs... Bij een offerteaanvraag voor ramen ter waarde van 15000 euro bv. was het nog tegen hun zin en mocht het geen moeite kosten. Of weken geen antwoord met daarna een arrogante trut : gaan we niet doen. Niet de moeite.
Torfs' pleidooi om Belgisch te kopen kan voor mijn part volledig vergeten worden dan...
Ik zal er rekening mee houden maar de levertijd staat bij een van de onderdelen op 25-53 dagen, dus ik heb geen hoge verwachtingen. Oude badkamer wordt gebruikt zolang de nieuwe niet binnen is.
Ik heb het de laatste tijd ook wel wat gehad met Belgische leveranciers.
Zelden een antwoord op vraag over beschikbaarheid of prijs. Hoge prijs... Bij een offerteaanvraag voor ramen ter waarde van 15000 euro bv. was het nog tegen hun zin en mocht het geen moeite kosten. Of weken geen antwoord met daarna een arrogante trut : gaan we niet doen. Niet de moeite.
Torfs' pleidooi om Belgisch te kopen kan voor mijn part volledig vergeten worden dan...
Ohja vergeet ook niet dat ze Belgische btw aanrekenen dus het 2 pct duurder wordt. Ook betaling met creditcard is 1 pct ofzo dacht ik en dan ook verpakking kosten. Vond dat toe zo belachelijk allemaal. Maar ok, je moet naar totaalplaatje kijken.
Je kan het ook gaan afhalen, maar dan dan rij je het ook op aan naft. Hier was dat net niet de moeite.
Je kan het ook gaan afhalen, maar dan dan rij je het ook op aan naft. Hier was dat net niet de moeite.
-
- Newbie
- Contacteer:
Wij hebben voor onze woning veel bij sanitino besteld. Dit is vergelijkbaar met prijzen van megabad (ietsje duurder) maar je wordt wel in het Nederlands geholpen.
Hier ook voor onze bouw aantal dingen gekocht bij megabad. Voordeeligste voor Grohe kranen was in 2015 via emero.de. Heb toen veel gehad aan de website idealo.de, daar kan je al je artikels opzoeken en zien waar ze het goedkoopst zijn.
Even op de financiële toer... Heb bij megabad besteld omdat ik met de commentaren hier kon leven en wachttijd voor mij niet echt een dealbreaker is.
Tot mijn verbazing verliep de overschrijving van KBC plusrekening naar de Duitse bank instant. Ook bevestigd door megabad, dat het geld al aangekomen is.
Naar ING Nederland voor bol.com is het daarentegen niet instant...
Tot mijn verbazing verliep de overschrijving van KBC plusrekening naar de Duitse bank instant. Ook bevestigd door megabad, dat het geld al aangekomen is.
Naar ING Nederland voor bol.com is het daarentegen niet instant...