Baloise invest tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Baloise invest tak 21
Ik heb een Baloise Invest Tak21-rekening minimum 0,35% 8 jaar lang en nu merk ik op de site dat voor dit type tak21 voor 2018 1,02% gegeven is.
Op de net toegezonden papieren voor 2018 staat er 0,35% gekregen op, is de bank verkeerde dingen aan het doen?
Op de net toegezonden papieren voor 2018 staat er 0,35% gekregen op, is de bank verkeerde dingen aan het doen?
Baloise invest tak 21
Gewaarborgd rendement van 0,35 plus winstdeelname ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Baloise invest tak 21
Is mijn fout blijkbaar komt er 1 appart voor de bonus in Februari.
En wat ik nu kreeg tot 01/01/2019.
En wat ik nu kreeg tot 01/01/2019.
Wat brengt de Baloise Invest 0% Tak 21 nu op voor 2020 als rendement , zonder fiscaal voordeel ? Is me niet duidelijk uit nieuwsbericht ?
-
- Verbannen Gebruiker
Zie hieronder: in het slechtste geval 0,4% totaal rendement (tak21).
Voor oudere contracten is het meer. Wie hier nog een hogere gegarandeerde rentevoet had, heeft uiteraard minstens die gegarandeerde rentevoet.
Voor de 'klassieke' levensverzekeringen (Invest Save Plan en Junior Plan, particulieren en zelfstandigen) zonder fiscaal voordeel is het totaalrendement via de winstdeelneming minstens 0,65%.
Voor nieuwe tak26-beleggingen bedraagt de opbrengst 0,50%.
Voor beleggingsverzekeringen die in de tweede garantieperiode zijn, bedraagt het totaalrendement 0,40 % (Invest) en 0,25 % (Invest 26).
heel triestig dus ….0.65%.....