Bank Crédit Foncier
TIP
Bank Crédit Foncier
Heeft iemand ervaring en of info over deze bank Crédit Foncier, is me aangeraden omdat deze voor een lening van 15 jaar vast het laagste staan (4.35%).
Bedankt voor de info
Bedankt voor de info
Re: Bank Crédit Foncier
Ik heb ondertussen dezelfde vraag.
Onze lening zou daar 4,71% aan 25 jaar vast zijn.
Iemand ervaring met deze bank?
Onze lening zou daar 4,71% aan 25 jaar vast zijn.
Iemand ervaring met deze bank?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zelfs als het om een onbekende bank gaat, maakt het eigenlijk toch niet veel uit. Als je hier de beste voorwaarden kunt krijgen teken je toch gewoon. Ik zie niet in welk veschil het kan geven tov bv een lening die bij KBC of Dexia om maar iets te noemen.
ik heb vandaag getekend voor 4.15% voor 15 jaar vast.
dit waren voor mij de beste condities die ik vond.
dit waren voor mij de beste condities die ik vond.
Bij wie was dit?
Welk quotiteit en bedrag? Welke voorwaarden?
Welk quotiteit en bedrag? Welke voorwaarden?
Ik denk dat we toch voor deze bank zullen gaan.
Het feit dat het een buitenlandse is, zal wel geen probleem zijn, aangezien ze idd ingeschreven zijn bij het CBFA.
Van de 4 banken waar we zelf langs gingen, kon niemand onder de 4,7%.
Fortis (zij gaven 4,88%) liet verstaan indien er een tegenbod was dat zij nog wel lager konden, maar dan moeten ze al onder de 4,65% zonder voorwaarden.
En ik geraak er ( door mijn werk) niet eens meer de komende week, waardoor de geldigheid van het immotheker voorstel in het gedrang zou komen...
Het feit dat het een buitenlandse is, zal wel geen probleem zijn, aangezien ze idd ingeschreven zijn bij het CBFA.
Van de 4 banken waar we zelf langs gingen, kon niemand onder de 4,7%.
Fortis (zij gaven 4,88%) liet verstaan indien er een tegenbod was dat zij nog wel lager konden, maar dan moeten ze al onder de 4,65% zonder voorwaarden.
En ik geraak er ( door mijn werk) niet eens meer de komende week, waardoor de geldigheid van het immotheker voorstel in het gedrang zou komen...
www.defa.be, een kredietmakelaar, heeft 4,13% als interestvoet voor 15j vast.
Ze hebben mij dat voorstel ook gedaan nadat ik hun aanvraagformulier had ingevuld.
Wat de achterliggende bank is weet ik niet.
4,49% voor 25j
Ze hebben mij dat voorstel ook gedaan nadat ik hun aanvraagformulier had ingevuld.
4,49% voor 25j
4,49% op 25 is niet slecht.el perro schreef: www.defa.be, een kredietmakelaar, heeft 4,13% als interestvoet voor 15j vast.
4,49% voor 25j
Welke voorwaarden stellen ze?
Op hun site geven ze dezelfde voorwaarden als die we nu hebben, 4,71% op 25.
zelfde voorwaarden=zelfde bank?hansv schreef:4,49% op 25 is niet slecht.el perro schreef: www.defa.be, een kredietmakelaar, heeft 4,13% als interestvoet voor 15j vast.
4,49% voor 25j
Welke voorwaarden stellen ze?
Op hun site geven ze dezelfde voorwaarden als die we nu hebben, 4,71% op 25.
de 4,49% die ik vernoemde was ook van website, maar quotiteit<80%
ik deed aanvraag 15j,daar waren geen verplichte brandverzekering of ssv bij.
Doe anders zelf eens een aanvraag via hun webformulier, binnen paar dagen krijg je voorstel.
Ik heb ook voor deze bank gekozen.
Beste voorwaarden 4.13/15j en 4.46/25j.
Geen andere verplichtingen.
En wat betrouwbaarheid betreft! geen enkele bank is dit tegenwoordig nog en aangezien ik hier enkel schulden heb zie ik geen enkel probleen bij een eventuele faling. Voor lopende kredieten over te nemen vindt men wel kandidaten.
Beste voorwaarden 4.13/15j en 4.46/25j.
Geen andere verplichtingen.
En wat betrouwbaarheid betreft! geen enkele bank is dit tegenwoordig nog en aangezien ik hier enkel schulden heb zie ik geen enkel probleen bij een eventuele faling. Voor lopende kredieten over te nemen vindt men wel kandidaten.
Laatst gewijzigd door geengeld op 15 november 2009, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor ons is het bij Defa niet beter volgens hun site.
Wij hebben quotiteit van 94% wat overeenkomt met 4,71% .
Wij hebben quotiteit van 94% wat overeenkomt met 4,71% .
Kleine update, daar we er echt niet zelf uitraken voor wie we kiezen moeten:
De 2 beste aanbiedingen zijn:
Immotheker (bij Credit Foncier: 4,71% op 25 jaar, GEEN voorwaarden
1191 euro /maand
Bedenkingen: Buitenlandse bank? Staan hier wel vermeld bij het CBFA, maar heb er wel wat angst van. Is trouwens ooit bijna failliet geweest.
Fortis: Accordeon formule waarbij worstcase scenario even 'duur' is als dat van immotheker.
1187 euro/maand vast, kan gaan van 20 tot 25 jaar.
Maar eindbedrag is bij Fortis duurder (+- 5000 euro op 25 jaar inclusief alle kosten), wegens hoge SSV en dure spaar/zicht rekeningen die niets opbrengen.
1191 euro /maand
Bedenkingen: Buitenlandse bank? Staan hier wel vermeld bij het CBFA, maar heb er wel wat angst van. Is trouwens ooit bijna failliet geweest.
Fortis: Accordeon formule waarbij worstcase scenario even 'duur' is als dat van immotheker.
Maar eindbedrag is bij Fortis duurder (+- 5000 euro op 25 jaar inclusief alle kosten), wegens hoge SSV en dure spaar/zicht rekeningen die niets opbrengen.
Als je eenmaal je geld hebt, maakt dat niet echt meer uit, de overnemer moet de leningen overnemen aan dezelfde voorwaarden.hansv schreef: Kleine update, daar we er echt niet zelf uitraken voor wie we kiezen moeten:
1191 euro /maand
Kijk maar naar het failliet dsb bank, enkel de mensen die aan het wachten waren op hun toegekend geld, die hadden pech.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Op 25 jaar is 5000 euro peanuts (in het allerslechtste geval). Het gaat dan over 200 euro per jaar of 16 euro per maand.
Trouwens éénmaal de lening binnen, kan je gaan voor een goedkopere SSV (wel opletten voor de kleine lettertjes). De dure zicht- en spaarrekening die niets opbrengt kan alleen maar meer gaan opbrengen. Je moet uiteraard uitgaan van een worst case scenario maar de kans is groot dat je op het einde van de rit break-even draait of er nog winst aan doet. BTW ik heb hoegenaamd geen uitstaans met Fortis - geen aandelen - geen rekeningen - geen lening - niets.
Trouwens éénmaal de lening binnen, kan je gaan voor een goedkopere SSV (wel opletten voor de kleine lettertjes). De dure zicht- en spaarrekening die niets opbrengt kan alleen maar meer gaan opbrengen. Je moet uiteraard uitgaan van een worst case scenario maar de kans is groot dat je op het einde van de rit break-even draait of er nog winst aan doet. BTW ik heb hoegenaamd geen uitstaans met Fortis - geen aandelen - geen rekeningen - geen lening - niets.
OpelZafira schreef: Op 25 jaar is 5000 euro peanuts (in het allerslechtste geval). Het gaat dan over 200 euro per jaar of 16 euro per maand.
Gelukzak! Voor mij zijn dat geen peanuts.
De meeste mensen moeten daar 3a4 maanden voor werken.