Bank met beste online bankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Bank met beste online bankieren
Online bankieren van Europabank is iets beter geworden;
- inloggen met Isme is nu beschikbaar (en werkt, juist getest)
- ook beschikbaar aanmelden met login + sms-code (beperkte mogelijkheden dan)
- via hardware-key, nummergenerator
- inloggen met Isme is nu beschikbaar (en werkt, juist getest)
- ook beschikbaar aanmelden met login + sms-code (beperkte mogelijkheden dan)
- via hardware-key, nummergenerator
Binnenkort flitsoverschrijvingen bij Europabank. En zelfs gratis... en voor alle klanten.
Tof, wist ik nog niet. - Niet dat ik u niet geloof maar ik vraag het mij enkel af; wat is de bron daarvoor? Een kantoor? - Kan er niets over vinden (na 2 minuten zoeken op de website van europabank en de online module)
Aanvulling; wel ervaren dat als je de nummergenerator hebt dat wel sneller en eenvoudiger is dan via Itsme
https://nieuws.vtm.be/binnenland/banken ... t-u-kosten
<< Ik baseerde me daarop ... info zal wel van Febelfin komen, vermoed ik.
"""""Europabank
Wanneer: nu in testfase, betalingen ontvangen is nu al mogelijk voor iedereen, betalingen uitvoeren zal mogelijk zijn voor iedereen vanaf 18/3
Voor wie: alle cliënten met een zichtrekening bij Europabank
Kost: gratis indien elektronisch uitgevoerd via eb online""""""
<< Ik baseerde me daarop ... info zal wel van Febelfin komen, vermoed ik.
"""""Europabank
Wanneer: nu in testfase, betalingen ontvangen is nu al mogelijk voor iedereen, betalingen uitvoeren zal mogelijk zijn voor iedereen vanaf 18/3
Voor wie: alle cliënten met een zichtrekening bij Europabank
Kost: gratis indien elektronisch uitgevoerd via eb online""""""
Ik vindt het schandalig dat je Anno 2019 bij Belfius in hun Belfius Mobile app geen pdf kan downloaden op je smartphone van een overschrijving/betaling dat je uitgevoerd heeft heeft. Dit is héél handig als je een bewijs van een betaling die je uitgevoerd hebt wilt doorsturen enz. In de app van BNP kan dit perfect al jarenlang. Ik was destijds overgestapt van BNP naar Belfius ongeveer een jaar geleden. Helpdesk van Belfius beloofde toen al dat dit bij hen ook héél spoedig mogelijk ging zijn maar 1 jaar verder nog steeds niet mogelijk. Van een bank dat beweert dat zij de beste Mobile banking app hebben in België mag je toch meer verwachten.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik heb sneller 50euro gestort naar de rekening van mijn moeder dan dat zij me een briefje van 50euro kan gaan halen in haar portemonnee.
Heel blij met de KBC app.
-
- Newbie
Bij keytrade zijn de overschrijvingen tussen de eigen rekeningen ook instant, ook snachts en in het weekend. Dus je hoeft geen dure rekening (kbc, belfius) te hebben om deze luxe te hebben.
-
- VIP member
- Contacteer:
Niet altijd. Ik heb al een instant overschrijving gehad die tien minuten bleef "hangen". Die instant heeft dus ook zijn beperkingen...vliejsklak schreef: ↑16 augustus 2019, 11:45 Ik heb sneller 50euro gestort naar de rekening van mijn moeder dan dat zij me een briefje van 50euro kan gaan halen in haar portemonnee.
Een instant overschrijving gaat alleen door als ze bij de ontvangende bank ook bevestigd wordt.
De verwerking door die laatste bank zelf is dan weer een andere zaak.
Ik heb bv last met saldo's.
Ik zie een verrichting wel gebeuren maar het saldo wordt niet aangepast.
Uitloggen en weer aanloggen helpt.
Als je met Hello Bank (hetzelfde bij andere rekeningen van BNP ?) een verrichting doet zit er zelfs altijd vertraging op. Dat mag een uitgave zijn met bankkaart in een winkel of een binnenkomende instant overschrijvng.. Allemaal vertraagd.
De verwerking door die laatste bank zelf is dan weer een andere zaak.
Ik heb bv last met saldo's.
Ik zie een verrichting wel gebeuren maar het saldo wordt niet aangepast.
Uitloggen en weer aanloggen helpt.
Als je met Hello Bank (hetzelfde bij andere rekeningen van BNP ?) een verrichting doet zit er zelfs altijd vertraging op. Dat mag een uitgave zijn met bankkaart in een winkel of een binnenkomende instant overschrijvng.. Allemaal vertraagd.
KBC steekt er voor mij bovenuit naar online en mobiel bankieren, maar als bank net het omgekeerde (als je geen bediende met uiterst stabiele inkomsten bent kan er weinig, en men denkt gemiddeld gezien weinig mee met de ondernemer).
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Onlangst op vakantie wou het huurautobedrijf een reservering maken op mijn kredietkaart.
Blijkbaar zat ik aan mijn limiet. op een zondag... op nationale feestdag...
Al snel gevonden hoe ik de instellingen van mijn kaart kon veranderen, instellingen opgeslagen. En het werkte bijna direct!
conclusie, huur nooit op zondag een auto. En ik kon KBC die dag de voetjes wel kussen.
Blijkbaar zat ik aan mijn limiet. op een zondag... op nationale feestdag...
Al snel gevonden hoe ik de instellingen van mijn kaart kon veranderen, instellingen opgeslagen. En het werkte bijna direct!
conclusie, huur nooit op zondag een auto. En ik kon KBC die dag de voetjes wel kussen.
-
- Newbie
Ik kaart dat al 30 jaar aan : iedereen zou een vast banknummer moeten hebben, van in de wieg tot in de kist. En dat vast nummer koppel je zélf aan eender welke bank. Zo heeft niemand zaken bij welke bank je bent, ze storten immers naar een persoonsnummer, naar analogie met je RR nummer of telefoonnummer. (aan je telefoonnummer kan ook niemand meer zien wat je woonplaats of wie je provider is)
Heeft KBC hier iets buiten zijn normale dienstverlening gedaan ? Beter dan de concurrentie ?vliejsklak schreef: ↑16 augustus 2019, 15:57 ..... huur nooit op zondag een auto. En ik kon KBC die dag de voetjes wel kussen.
Iets wat bv Revolut niet had gedaan ? Of een andere bank met een kaart met een limiet van boven de 2500 ?
Bij KBC kun je de instellingen van je kaart zelf online aanpassen met onmiddellijk effect. Ik heb hier al gelezen van een bank waar je daarvoor naar de helpdesk moest bellen.
Dat kan je zelfs bij snertbank Revolut.
Als je bij Beobank over je uitgavenlimiet zou zijn kan je dat door een storting vanop een Beobank rekening onmiddellijk aanvullen.
Ze werken daar ook niet zo vaak met lullige limieten als 1250 euro. Dat lost ook veel op.
Er wordt niet gezegd over welke instelling het gaat die moest aangepast worden. Dat vraag ik me wel af.
Maandlimiet ? Uitgavenlimiet die hij zelf zo ingesteld had ?
Als je bij Beobank over je uitgavenlimiet zou zijn kan je dat door een storting vanop een Beobank rekening onmiddellijk aanvullen.
Ze werken daar ook niet zo vaak met lullige limieten als 1250 euro. Dat lost ook veel op.
Er wordt niet gezegd over welke instelling het gaat die moest aangepast worden. Dat vraag ik me wel af.
Maandlimiet ? Uitgavenlimiet die hij zelf zo ingesteld had ?